Gå til innhold

Nettpress gir paprikafri Grandiosa

Gjest Slettet-77do0b

Grandiosa med eller uten aprika  

136 stemmer

1. 1. Hva er best?

• Grandiosa med paprika
      75
    • Grandiosa uten paprika
      36
    • Jeg stiller meg likegyldig
      25

Anbefalte innlegg

Hvorfor peller folk av paprikaen? Liker dere ikke grønnsaker generelt eller? Smaker jo ikke stort av den... de bare prøver å lure i dere noe som er sunt :p

Jeg liker generelt utrolig lite. På taco så har jeg; kjøtt, agurk, guacamole, sterk saus. Sier vel litt om hva jeg spiser av saker og ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten noen som helst intensjon om å såre noen må jeg si at det er utrolig kresen oppførsel å plukke paprika av grandisen. Å tvinge det på alle andre også er jo teit. Jeg hadde ønsket at paprikaen kunne bli bevart.

Selv er jeg en forøvrig fan av å "spice" grandisen litt ekstra opp med løk og mushroom hvis humøret tilsier det. Jo mer fyll jo bedre. Hehe.

Lenke til kommentar

Forstår ikke helt hva folk rager over. Går jo ikke utover noen at det kommer en uten paprika, blir bare bedre for fler.

edit: som en kammerat sa, "paprika på grandisen er som sylteagurken på mc'ern burgern".

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Var en av de som plukka av paprikaen før, men nå spiser jeg den. Kommer sikkert til å prøve den varianten uten paprika, men holder meg nok til den med. :p

Lenke til kommentar
edit: som en kammerat sa, "paprika på grandisen er som sylteagurken på mc'ern burgern".

Og som pondus så treffende sier "Hvis jeg finner ut hvem som fant på å legge sylteagurk i burgeren skulle han fått grønnsaken opp i toern med slegge" (Sitert fritt etter en dårlig humkommelse, men meningen er den samme)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...