xzenzo Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei. Jeg er sikker på at alle har sett de ørepluggene som politiet bruker(gjennomsiktige med snurr på) Jeg trenger en sånn som jeg skal ha under snøscooter hjelmen men det MÅ være mono for å ikke ødelegge monophonen i sambandet. Har letet på nettet men finner ikke noe... T.A Lenke til kommentar
avo Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei. Jeg er sikker på at alle har sett de ørepluggene som politiet bruker(gjennomsiktige med snurr på) Jeg trenger en sånn som jeg skal ha under snøscooter hjelmen men det MÅ være mono for å ikke ødelegge monophonen i sambandet. Har letet på nettet men finner ikke noe... Den gjennomsiktige med snurr er ikke det du leter etter. De bruker luft, og ikke strøm. Da må du ha en transduser i mellom. Om du virkelig vil ha slike - kontakt f.eks Sennheiser Nordic. Om du bare vil ha en vanlig øreplugg med 3,5 mm kontakt i enden - kjøp et stereosett og klipp av den øreproppen du ikke bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå