Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Folk som klager på at andre ikke liker noe på mate sin må vel spise alt selv? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det er tragisk at Pizza'en koster mere uten paprika enn med, men det kan hende at det har litt å gjøre med ost-innholdet også Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Skjønner ikke at folk whiner om paprika. For en sær verden vi lever i. Jeg skjønner ikke at folk whiner om 5 lusne kroner mer. Vil man ikke betale det, så får man faen stå å plukke av "paprikaen" da! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Joda, men det jeg mener er at folk her i landet er så jævla kresne så de greier ikke ha ting som det er. Alltid klage på ting. Jeg håper virkelig at den forsvinner. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Nå har jeg vent meg til å bare kjøpe taco og pepperoni utgaven.... Men må vel teste uten paprika versjonen snart bare for å oppleve hvordan det er å slippe den sa***** pellinga Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Paprikaen smaker jo ikke en ting likevel. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Grandiosa Pepperoni er jo best uansett, så who cares Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Grandiosa Pepperoni er jo best uansett, så who cares Det er ikke det vi snakker om her. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 synes personlig at grandis m paprika e godt , den uten paprika ikke god,hvis man ikke liker paprika e d bare å plukke den bort, synes også at den vanlige grandisen blir bedre hvis man strør litt oregano oppå. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Prøvde den for første gong i dag, syns det var ein ok smak. Ikkje noko spesielt, smaker slik som den alltid har smakt (pleier å plukke av paprikaen). Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Må være grusomt å være paprikahater... Hadde aldri takla å plukke av all paprikaen på Grandiosaen. Glad at jeg liker paprika. Smaker godt synes jeg. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Sjølv har eg ikkje noko i mot paprika, det smaker godt. Liker det bare ikkje på pizzaen. Eg kunne også fint klart å spist ein grandiosa med paprika, men valget ender på uten paprika. Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Må være grusomt å være paprikahater...Hadde aldri takla å plukke av all paprikaen på Grandiosaen. Glad at jeg liker paprika. Smaker godt synes jeg. Enig, paprika er kjempegodt men det røde som er på originale grandiosaen kan IKKE kalles paprika. Gjorde en liten test på dette og kjøpte en grandiosa med paprika, plukket ut paprikaen på halve grandiosaen og erstattet den med røs dpiss paprika delt i skiver og fryst ned for å gjøre testen mest mulig rettferdig. La omtrent lik mengde på den andre halvdelen med denne paprikaen og satte grandiosaen inn i ovnen. Resultat.... forskjellen var såååå stor at jeg satt og humret for meg selv når jeg spiste. Kan ikke fatte å begripe hva som skjer med paprikaen på grandiosaen før den havner på pizzaen for forskjellen er så gedigen at det ikke er mulig å se bort fra den. Endret 23. februar 2009 av Zatuu Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Smart idè. Det må prøves en gang! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg plukker alltid av bunnen på Grandiosaen. Når kommer den uten bunn? Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg plukker alltid av bunnen på Grandiosaen. Når kommer den uten bunn? Vanskelig å forstå for enkelte men jeg kan forklare. En pizza må ha en bunn for å kunne kalles en pizza, det samme gjelder ikke paprika for den er frivillig. For å si det på en annen måte, man kan ta bort all paprika og fremdeles kalle det en pizza. Ble det forståelig nå?? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg plukker alltid av bunnen på Grandiosaen. Når kommer den uten bunn? Du er åpenbart del av de 85 prosentene... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Grandiosa uten bunn har eksistert i årevis du kjøper bare ost og paprika, vips har du grandiosa uten bunn Men til dere paprika pellere. Peller dere av før eller etter dere har stekt grandisen? Jeg pelte alltid av mens jeg ventet på at ovnen skulle bli klar Endret 24. februar 2009 av Goodall Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 forresten hvor mange her spiser grandiosa ? tenker på hvor mange dere spiser i uken ? spiser selv mellom 3-10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå