hean Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sverige og Finland har med gyros, kebab, bearnaise osv, vi nordmenn har uten paprika... huff Hadde det vært slik at paprikaen på grandiosa faktisk hadde smakt paprika og hadde samme konsistens så hadde dere faktisk hatt en sak. Problemet er val faktisk at hadde det vært fakta så hadde nok ikke noen hatt spesielt i mot paprikaen på grandiosa, paprika er godt men den på grandiosa smaker dritt... rett og slett. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Noen ganger lurer jeg på hva som er galt med folk. Jeg også! Hun har jo en ungdom i sin viltreste alder i huset; gutten trenger ordentlig mat! Jeg får jo faen meg ordentlig mat! Vi har fisk annenhver dag, og annen mat slik som kjøtt, pasta og alt annet som andre folk har. Ikke klag på andres matvaner når du ikke har anelse om hva folk egentlig spiser. Jævla troll. Endret 10. februar 2009 av LanSi Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg får jo faen meg ordentlig mat! Vi har fisk annenhver dag, og annen mat slik som kjøtt, pasta og alt annet som andre folk har. Ikke klag på andres matvaner når du ikke har anelse om hva folk egentlig spiser. Jævla troll. Så du putter fisk på grandiosa`n annenhver dag? Æsj, kan vel ikke smake godt.... ikke pasta heller for den del men kjøtt er da OK siden det er så lite av det på den fra før. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg får jo faen meg ordentlig mat! Vi har fisk annenhver dag, og annen mat slik som kjøtt, pasta og alt annet som andre folk har. Ikke klag på andres matvaner når du ikke har anelse om hva folk egentlig spiser. Jævla troll. Så du putter fisk på grandiosa`n annenhver dag? Æsj, kan vel ikke smake godt.... ikke pasta heller for den del men kjøtt er da OK siden det er så lite av det på den fra før. Hvor i all verden står det at jeg putter fisk, kjøtt og pasta på grandiosaen? Du mislykka så sterkt på humor akkurat nå. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er kjempefornøyd, til tross for at jeg faktisk ikke er veldig glad i grandis. Synes nå den ihvertfall er bedre, og et alternativ jeg faktisk gidder å vurdere når jeg skal kjøpe pizza, i motsetning til før. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Skjønner ikke vitsen med å klage egentlig, du får jo akkurat det du betaler for uannsett. De må permitere de som legger på paprikaen og da blir det jo dyrt for at de må jo betale de uannsett Enkleste e ofte det beste, lag pizzaen selv å heller lag flere å frys ned. Smaker værtfall mye bedre. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Skjønner ikke vitsen med å klage egentlig, du får jo akkurat det du betaler for uannsett. De må permitere de som legger på paprikaen og da blir det jo dyrt for at de må jo betale de uannsett Enkleste e ofte det beste, lag pizzaen selv å heller lag flere å frys ned. Smaker værtfall mye bedre. Det er jo ikke enklere å kjøpe masse ingredienser, lage flere pizzaer og fryse dem ned. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvorfor koster den mer? Om ikke annet burde den vel koste mindre siden den inneholder færre ingredienser. Det er et nytt produkt og ost er en litt dyrere råvare enn paprika. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 *sukk* Flyttes ifra OT-baren og til Mat&drikke kategorien. Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Den nye reklamen til denne nye pizzaen er også morsom yeah, tumb up for den nye! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Den nye reklamen til denne nye pizzaen er også morsom yeah, tumb up for den nye! Den er langt ifra morsom, tragisk sang, oppbrukt konsept...De failer på alt!! Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Samme stygge smaken som den alltid har hatt Den grønne paprikaen som visst nok skal være rød, er heldigvis fjernet, men smaken er fortsatt ekkel. Holder meg unna grandisen, for godt! deg om det Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Spiste en halv grandis uten paprika for noen dager siden, og ble faktisk positivt overrasket. Den var ganske god! Mye ost, mye "kjøtt" og ingen vasne paprika-klatter. Så gikk det et par dager, og jeg spiste en hel. Ble for mye, og ikke var den like god som første gang heller. Tror det blir en stund til neste forsøk... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Reklamen er ganske dum. NM i paprika-plukking... kom igjen!!! Det er alt for dumt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Spiste forferdelig mye grandis for en stund siden så jeg ble lei av hele greia. Har vel gått noen måneder siden sist jeg kjøpte frossen pizza og eneste grunnen til at jeg gadd å kjøpe var for å prøve uten paprika. Langt bedre enn originalen med paprika, men synd at den er dyrere. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Må bare si at det er en fantastisk ting å gjøre fra Grandiosa. Endelig! Håper virkelig den blir... Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Syntes det ikke er så mye forskjell, paprikaen går ned i ett jafs uansett. Men bra det er flere her inne som syntes reklamen var dum. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Skjønner ikke hva som er så ille med den paprikaen.. Er ikke så veldig glad i paprika, men den paprikaen som er på pizzaen smaker ikke noe særlig uansett.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Skjønner ikke at folk whiner om paprika. For en sær verden vi lever i. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Skjønner ikke at folk whiner om paprika. For en sær verden vi lever i. Det sier jo bare hvor bra vi har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå