Gå til innhold

Grandiosa uten paprika?


Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Anbefalte innlegg

Sverige og Finland har med gyros, kebab, bearnaise osv, vi nordmenn har uten paprika... huff :no:

Hadde det vært slik at paprikaen på grandiosa faktisk hadde smakt paprika og hadde samme konsistens så hadde dere faktisk hatt en sak. Problemet er val faktisk at hadde det vært fakta så hadde nok ikke noen hatt spesielt i mot paprikaen på grandiosa, paprika er godt men den på grandiosa smaker dritt... rett og slett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen ganger lurer jeg på hva som er galt med folk.

Jeg også! Hun har jo en ungdom i sin viltreste alder i huset; gutten trenger ordentlig mat!

Jeg får jo faen meg ordentlig mat!

 

Vi har fisk annenhver dag, og annen mat slik som kjøtt, pasta og alt annet som andre folk har. Ikke klag på andres matvaner når du ikke har anelse om hva folk egentlig spiser.

 

Jævla troll.

Endret av LanSi
Lenke til kommentar
Jeg får jo faen meg ordentlig mat!

 

Vi har fisk annenhver dag, og annen mat slik som kjøtt, pasta og alt annet som andre folk har. Ikke klag på andres matvaner når du ikke har anelse om hva folk egentlig spiser.

 

Jævla troll.

Så du putter fisk på grandiosa`n annenhver dag? Æsj, kan vel ikke smake godt.... ikke pasta heller for den del men kjøtt er da OK siden det er så lite av det på den fra før.

Lenke til kommentar
Jeg får jo faen meg ordentlig mat!

 

Vi har fisk annenhver dag, og annen mat slik som kjøtt, pasta og alt annet som andre folk har. Ikke klag på andres matvaner når du ikke har anelse om hva folk egentlig spiser.

 

Jævla troll.

Så du putter fisk på grandiosa`n annenhver dag? Æsj, kan vel ikke smake godt.... ikke pasta heller for den del men kjøtt er da OK siden det er så lite av det på den fra før.

Hvor i all verden står det at jeg putter fisk, kjøtt og pasta på grandiosaen? Du mislykka så sterkt på humor akkurat nå.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke vitsen med å klage egentlig, du får jo akkurat det du betaler for uannsett. De må permitere de som legger på paprikaen og da blir det jo dyrt for at de må jo betale de uannsett :p

 

Enkleste e ofte det beste, lag pizzaen selv å heller lag flere å frys ned. Smaker værtfall mye bedre.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke vitsen med å klage egentlig, du får jo akkurat det du betaler for uannsett. De må permitere de som legger på paprikaen og da blir det jo dyrt for at de må jo betale de uannsett :p

 

Enkleste e ofte det beste, lag pizzaen selv å heller lag flere å frys ned. Smaker værtfall mye bedre.

Det er jo ikke enklere å kjøpe masse ingredienser, lage flere pizzaer og fryse dem ned.

Lenke til kommentar

Spiste en halv grandis uten paprika for noen dager siden, og ble faktisk positivt overrasket. Den var ganske god! Mye ost, mye "kjøtt" og ingen vasne paprika-klatter.

 

Så gikk det et par dager, og jeg spiste en hel. Ble for mye, og ikke var den like god som første gang heller. Tror det blir en stund til neste forsøk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...