Heatsink Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvorfor koster den mer? Om ikke annet burde den vel koste mindre siden den inneholder færre ingredienser. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hvorfor koster den mer? Om ikke annet burde den vel koste mindre siden den inneholder færre ingredienser. Er vel ganske enkelt siden Grandis er så populært så selger butikkkene den billigere som lokkevare kansje med tap også, pluss at det koster å produsere en annen type, de må jo forandre litt i produksjons systemet sikkert. Endret 9. februar 2009 av curtiis Lenke til kommentar
kdog Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvorfor koster den mer? Om ikke annet burde den vel koste mindre siden den inneholder færre ingredienser. Tror du det bare er å trykke på en knapp, så kommer det paprikafri pizza på rullebåndet, mer ost, ny embalasje, ny reklame, logistikk, prising og strekkode? Noen må betale for ekstrautgiftene, og det er naturligvis de fjolsene som maste seg til ny pizza, minus de som ikke vil ha den likevel fordi den ble dyr. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Vel, paprikaen blir tatt på manuellt så de sparer penger ved å ikke ta på paprika i form av arbeidskraft. Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Vel, paprikaen blir tatt på manuellt så de sparer penger ved å ikke ta på paprika i form av arbeidskraft. I tillegg så sorteres hver paprikabit på en kruttvekt, de bitene som ikke oppfyller kravet til vekt blir kastet. Derfor er alle bitene nesten like store... eller like små :!: Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg elsker paprika på grandisen jeg. Ble skuffa når mamma kom hjem med grandis uten det. Føltes ikke det samme. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Moren din burde skjemmes som handler Grandiosa i det hele tatt. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Moren din burde skjemmes som handler Grandiosa i det hele tatt. Oh boo hoo. Gi faen i å klage på andres matvaner. Moren min kjøper Grandiosa når det ikke er noe annet mat i huset og vi ikke gidder lage middag. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Derfor er den "dyrere": http://dinmat.aftenbladet.no/content/view/full/24020 Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Derfor er den "dyrere": http://dinmat.aftenbladet.no/content/view/full/24020 Jepp, fordi den inneholder mer ost kjøtt og tomatsaus og fordi at original grandiosa er en populær vare å ha lav pris på. Den er IKKE dyrere fordi man har tatt bort paprikaen!! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Moren din burde skjemmes som handler Grandiosa i det hele tatt. ---- Holder meg til original Grandis jeg. Men Full Pakke er best. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Paprika ble laget av nazisitene under krigen så de ikke behøvde å gasse alle folka de ville bli kvitt, paprika er enkelt en av de værte tingene laget, den gir deg kreft i tissen din, først krymper den så faller den av. du begynner å blø ut av rompa og håret ditt faller ut, og dette er bare fra å ta på det, viss du er dum nok til å spise det fortjener du alt du får Åja, så det er derfor! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Dere som ikke vil ha paprika er ikke verdig mitt åsyn. Imma chargin mah lazer på dere. Moren din burde skjemmes som handler Grandiosa i det hele tatt. Noen ganger lurer jeg på hva som er galt med folk. Endret 9. februar 2009 av Pokey Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noen ganger lurer jeg på hva som er galt med folk. Jeg også! Hun har jo en ungdom i sin viltreste alder i huset; gutten trenger ordentlig mat! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg også! Hun har jo en ungdom i sin viltreste alder i huset; gutten trenger ordentlig mat!Er ikke Grandiosa ordentlig mat? Får du servert sunn fiskemiddag med poteter og hvit saus og kyllingsalat som dessert hver dag du eller? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noen ganger lurer jeg på hva som er galt med folk. Jeg også! Hun har jo en ungdom i sin viltreste alder i huset; gutten trenger ordentlig mat! Selv om du mest sannsynligvis kødder/troller så kan jeg ikke fatte at du bryr deg. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er ikke Grandiosa ordentlig mat? Får du servert sunn fiskemiddag med poteter og hvit saus og kyllingsalat som dessert hver dag du eller? Det er diskutabelt. Nei, så på langt nær. Må lage maten min selv, jeg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er diskutabelt. Nei, så på langt nær. Må lage maten min selv, jeg. Nei da så. Huffamaaaien. Grandiosa er ikke maat en gaang. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sverige og Finland har med gyros, kebab, bearnaise osv, vi nordmenn har uten paprika... huff Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sverige og Finland har med gyros, kebab, bearnaise osv, vi nordmenn har uten paprika... huff Bare lage en såkalt "facebookgruppe" det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå