Gå til innhold

Grandiosa uten paprika?

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det virker ikke som om Grandisen er laget av det ferskeste som finnes."Kjøttet" som er der virker ganske rart også.

Nå har vel ikke noen av ferdigpizzaene smak av rene råvarer, grunnen er nok ikke fordi det er gammelt men heller for behandlingen. Hadde det vært gammelt hadde det nok vært avslørt for lenge siden i den lange perioden grandiosa har eksistert.

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar
Grandiosa uten paprika blir jo helt feil. Kan ikke fjerne den etter så mange år!

Å dessuten smaker ikke paprikaen som er på grandiosaen noen ting, så jeg skjønner ikke hva der er folk klager slik over.

Paprika på grandiosaen er et must!

Hvorfor klage på at andre som ikke vil ha paprika får sin egen versjon mens de som vil ha paprika heller kan kjøpe den?

Lenke til kommentar
... legge med en pose med paprikaen for de som vil ha den.

Stemmer for den jeg.

Ikke smakt grandis uten paprika ennå tho.

Grandiosa uten paprika blir jo helt feil. Kan ikke fjerne den etter så mange år!

Å dessuten smaker ikke paprikaen som er på grandiosaen noen ting, så jeg skjønner ikke hva der er folk klager slik over.

Paprika på grandiosaen er et must!

Logikk: Hvem trenger vel det?

Det er sundt? :roll:

Er vel eneste næring man får i seg på et LAN.

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Paprika ble laget av nazisitene under krigen så de ikke behøvde å gasse alle folka de ville bli kvitt, paprika er enkelt en av de værte tingene laget, den gir deg kreft i tissen din, først krymper den så faller den av. du begynner å blø ut av rompa og håret ditt faller ut, og dette er bare fra å ta på det, viss du er dum nok til å spise det fortjener du alt du får

Lenke til kommentar

Har ikke smakt den uten paprika enda, og kommer trolig ikke til å gjøre det heller. 5 kr dyrere bare fordi paprikaen er plukket av? Nei takk, da plukker jeg heller selv. Dessuten synes jeg det er godt med den "paprikasaften" som blir liggende igjen i den smeltede osten. Nei, lenge leve den gamle grandiosaen. Skulle ikke sagt noe om den nye grandisen kosta 5 kr mindre, men 5 kr MER? Tror Ola Nordmann foretrekker billigere pizza og plukke selv.

Lenke til kommentar
Jeg er kjempeglad i paprika men den paprikaen i grandiosaen smaker bare dritt, hvorfor det har jeg ikke peiling på.

Det virker ikke som om Grandisen er laget av det ferskeste som finnes."Kjøttet" som er der virker ganske rart også.

Har du ikke lest på pakken, trur det va 40% kjøtt i "kjøttet" ka resten av prosentene er, vel det vil vi sikkert ikke vite.

Foresten så mangler stabburet en pizza, alt ska jo være så likestilt og relgions stilt, så hvorfor har de ikke laget en halal pizza. Burde jo slå ann det, ser for meg uante muligheter i reklame og sang dær ^^

Lenke til kommentar
Jaja, er vel hvertfall gode sjanser da for at denne fjortis-tulle-pizzaen forsvinner igjen når prøveperioden er over. :)

Eller kanskje de kunne komme med andre "fine" varianter for de som ikke liker saus,ost kjøtt og pizzabunn.

Stabburet er bare ute etter å tjene penger. Hvor mange spiser pizza uten saus/ost/kjøtt?

Kva bedrift er ikkje ute etter å tene penger?

Lenke til kommentar

Den koster faktisk 10 kr mer.

Og er det virkelig så rart at vi ikke liker paprikaen da? Det smaker jo ikke paprika...den er sikkert nedfryst og opptint 5 ganger før den legges på pizzaen. Vassen paprika er ikke digg :thumbdown:

Og hva er alt snakket om "Grandis uten paprika er for pingler?"

Smaken er som baken, jeg skal vedde på at det er mye dere ikke liker som vi andre liker.

Grow up..

Endret av timb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...