S0ppel Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Var visst 5 fra før av.. Edit: under skriftskampanje http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1884 Endret 1. februar 2009 av S0ppel Lenke til kommentar
kdog Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 De som ønsker seg en så kjedelig pizza er nok neppe villig til å betale den femmeren det garantert kommer til å koste for en ny type. Hva var det jeg sa? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg så Grandiosa uten paprika i dag på Kiwi. Ser ut som First-Price opplegg spør du meg, kommer til å kjøpe med paprika Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Herregud, jeg bare tok med meg to stykker jeg, så ikke prisen før jeg betalte.. 10 kroner mer enn MED paprika? Mer ost, my ass... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Etter å ha spist 2 av dem er alt jeg kan si PÅ FUCKINGS TIDE. Etter nesten 20 år med plukk av paprika(jeg er sikker på at jeg vil få kreft i fingerne av å ta på dem) kan jeg endelig spise en grandis uten å ta på tykke gummihansker og beskyttelses drakt. betaler gledlig litt ekstra for det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Herregud den nye Grandis sangen er tragisk!! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Herregud den nye Grandis sangen er tragisk!! Rett og slett grusom. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=9NbcKIYrD-M Lenke til kommentar
julepølsa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=9NbcKIYrD-M haha er det mulig? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Grandiosa fortæres kun på LAN, og ellers, om jeg skal ha frysepizza, går jeg for et par "Billy's" eller en "Big One Classic". Grandiosa er for meg budsjett-pizza til LAN-anledninger Uten paprika gidder jeg ikke sløse penger på. Da plukker jeg heller av paprikaen selv tenker jeg. De burde i det minste ha solgt pizzaen til samme pris som den originale grandiosaen. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 testa grandis uten paprika, og nei ellers takk, 1000 ganger bedre med paprika. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg syns at Lørdags Pizza fortsatt er best Beste sangen og smaken Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) testa grandis uten paprika, og nei ellers takk, 1000 ganger bedre med paprika. Prøvde for morro skyld å plukke bort paprikaen på et par biter vanlig Grandis,og må innrømme at de ble virkelig triste greier. Paprikaen utgjorde faktisk en større del enn jeg trodde. Hvis jeg ikke hadde likt paprika hadde jeg heller droppet Grandisen helt. Endret 6. februar 2009 av Vice Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mens man likevel måler pizza opp mot hverandre, er det igjen 2000 ganger bedre å lage en skikkelig hjemmelaga pizza Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Huff, spiste grandis uten paprika i går. (var ikke jeg som sto for innkjøpet!) Smakte kjempekjedelig, æsj. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er jo faen ikke en døyt mere ost på den Grandis-en uten paprika, da! Synes dem burde solgt den uten paprika litt billigere. Ettersom paprika koster jo penger det også. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jaja, er vel hvertfall gode sjanser da for at denne fjortis-tulle-pizzaen forsvinner igjen når prøveperioden er over. Eller kanskje de kunne komme med andre "fine" varianter for de som ikke liker saus,ost kjøtt og pizzabunn. Stabburet er bare ute etter å tjene penger. Hvor mange spiser pizza uten saus/ost/kjøtt? Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg er kjempeglad i paprika men den paprikaen i grandiosaen smaker bare dritt, hvorfor det har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg er kjempeglad i paprika men den paprikaen i grandiosaen smaker bare dritt, hvorfor det har jeg ikke peiling på. Jeg skal kjøpe den nye uten paprika, og legge på fersk selv Kanskje det kunne vært noe? Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg skal kjøpe den nye uten paprika, og legge på fersk selv Kanskje det kunne vært noe? Det tror jeg faktisk hadde gjort susen Selv bruker jeg å kjøpe bernaisesaus og ha på da blir faktisk grandiosaen virkelig god.... Endret 8. februar 2009 av Zatuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå