Gå til innhold

Grandiosa uten paprika?

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha spist 2 av dem er alt jeg kan si PÅ FUCKINGS TIDE.

Etter nesten 20 år med plukk av paprika(jeg er sikker på at jeg vil få kreft i fingerne av å ta på dem) kan jeg endelig spise en grandis uten å ta på tykke gummihansker og beskyttelses drakt.

betaler gledlig litt ekstra for det

Lenke til kommentar

Grandiosa fortæres kun på LAN, og ellers, om jeg skal ha frysepizza, går jeg for et par "Billy's" eller en "Big One Classic". Grandiosa er for meg budsjett-pizza til LAN-anledninger :p

Uten paprika gidder jeg ikke sløse penger på. Da plukker jeg heller av paprikaen selv tenker jeg. De burde i det minste ha solgt pizzaen til samme pris som den originale grandiosaen.

Lenke til kommentar
testa grandis uten paprika, og nei ellers takk, 1000 ganger bedre med paprika.

Prøvde for morro skyld å plukke bort paprikaen på et par biter vanlig Grandis,og må innrømme at de ble virkelig triste greier. Paprikaen utgjorde faktisk en større del enn jeg trodde. Hvis jeg ikke hadde likt paprika hadde jeg heller droppet Grandisen helt.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Jaja, er vel hvertfall gode sjanser da for at denne fjortis-tulle-pizzaen forsvinner igjen når prøveperioden er over. :)

Eller kanskje de kunne komme med andre "fine" varianter for de som ikke liker saus,ost kjøtt og pizzabunn.

Stabburet er bare ute etter å tjene penger. Hvor mange spiser pizza uten saus/ost/kjøtt?

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe den nye uten paprika, og legge på fersk selv :p

Kanskje det kunne vært noe?

Det tror jeg faktisk hadde gjort susen :thumbup:

Selv bruker jeg å kjøpe bernaisesaus og ha på da blir faktisk grandiosaen virkelig god....

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...