Gå til innhold

Grandiosa uten paprika?


Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah, her kommer grandis uten paprika fordi en facebook gruppe får 2000medlemmer. Mens facebook gruppen for oss som vil ha tilbake mild taco har 6000 medlemmer og det skjer ingenting!

 

Bah, her kommer grandis uten paprika fordi en facebook gruppe får 2000medlemmer. Mens facebook gruppen for oss som vil ha tilbake mild taco har 6000 medlemmer og det skjer ingenting!

 

Enig! Få tilbake Mild Taco!!!!

Lenke til kommentar
Paprikaen smaker nesten ingenting, det er konsistensen som er irriterende når du spiser så får du en svær klatt med 5 millioner gamle paprikabiter i kjeften som smaker som gammelt lær fra andre verdenskrig :)

Er ikke det å smake som "lær fra andre verdenskrig" selve kjennetegnet på Grandiosa?

Lenke til kommentar
Fantastiske nyheter? Når kommer denne i salg?

 

Så noe om 1. mai på vg.no

Varianten uten paprika skal i første omgang være på markedet til 1. mai, for å teste ut om kravet på nettet avspeiler seg i faktisk salg.

Dette du mener? Det betyr at den skal være i salg frem til 1 mai for å se om det blir så mye kjøpt som folk vil ha det til :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Liker ikke den paprikaen fordi den har så lite smak og ser ikke akkurat appetitelig ut. Enkelte ganger er det jo halveis grønne paprikaer på pizzaen :p

 

 

 

ja gud så farlig.............. :roll: for grandiosan ser jo så mye mer delikat uten paprika :roll:

 

Ja faktisk :)

Lenke til kommentar
Fantastiske nyheter? Når kommer denne i salg?

 

Så noe om 1. mai på vg.no

Varianten uten paprika skal i første omgang være på markedet til 1. mai, for å teste ut om kravet på nettet avspeiler seg i faktisk salg.

Dette du mener? Det betyr at den skal være i salg frem til 1 mai for å se om det blir så mye kjøpt som folk vil ha det til :)

 

Aha, ja. Da kommer den nok ganske så snart da de burde ha noen måneder for å kunne måle faktisk salg :)

Lenke til kommentar

I mange år i hybelmatbransjen har jeg ofte fundert på hvorfor det ikke eksisterer en grandiosa uten paprika? Nå er det så forbanna mange i dette landet som hardplukker den fæle frosne paprikan med brødkniv så spruten står i alle kanter på kjøkkenet, at jeg begynner virkelig å lure om Stabburet er ambisiøst tungnem?!

 

"Vi er i utgangspunktet skeptiske til å endre den eksisterende oppskriften på Grandiosa der paprika er en naturlig råvare som gir oss den saftige smaken på Grandiosa. Du kan forsøke Grandiosa med Kjøttdeig & Løk da denne pizzaen ikke inneholder paprika."

 

BULLSHIT!

 

Jeg oppfordrer alle som ønsker en separert originalgrandis UTEN paprika til å sende en utdypende mail om deres hatfylte meninger og tanker omkring den innskrumpa og fæle paprikaen til [email protected]!

 

Istedenfor å lage 99999 nye sorter som smaker plastikk m/ spelt hele tiden, kan de jo prøve å gjenskape den originale grandisen, bare uten paprika! En med, og en uten paprika. Det ville vært løkka i livet ganger hundreogtjuesyv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Etter 5 år i hybelmatbransjen selv, så har jeg aldri brydd meg om paprikaen på Grandisen. Synes faktisk den er helt grei og gir en liten kontrast til en ellers kjedelig pizza.

Lenke til kommentar
I mange år i hybelmatbransjen har jeg ofte fundert på hvorfor det ikke eksisterer en grandiosa uten paprika? Nå er det så forbanna mange i dette landet som hardplukker den fæle frosne paprikan med brødkniv så spruten står i alle kanter på kjøkkenet, at jeg begynner virkelig å lure om Stabburet er ambisiøst tungnem?!

 

"Vi er i utgangspunktet skeptiske til å endre den eksisterende oppskriften på Grandiosa der paprika er en naturlig råvare som gir oss den saftige smaken på Grandiosa. Du kan forsøke Grandiosa med Kjøttdeig & Løk da denne pizzaen ikke inneholder paprika."

 

BULLSHIT!

 

Jeg oppfordrer alle som ønsker en separert originalgrandis UTEN paprika til å sende en utdypende mail om deres hatfylte meninger og tanker omkring den innskrumpa og fæle paprikaen til [email protected]!

 

Istedenfor å lage 99999 nye sorter som smaker plastikk m/ spelt hele tiden, kan de jo prøve å gjenskape den originale grandisen, bare uten paprika! En med, og en uten paprika. Det ville vært løkka i livet ganger hundreogtjuesyv.

Det er jo nettop det som har skjedd. Den originale grandiosaen, nå uten paprika :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...