After Dark Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Pizza trenger da ikke nødvendigvis å være italiensk. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Testet denne pizzaen, min konklusjon : Du betaler mer for mindre! Grandiosa har forresten blitt alt for dyr. Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Pizza trenger da ikke nødvendigvis å være italiensk. Men pizza stammer fra Italia og oregano passer kjempebra sammen med pizza uansett land det kommer fra. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kjøpte en liten Grandis og testet en bit med en god dose kvernet pepper på. Var ingen åpenbaring men det ga en liten "edge" som kan ha vært positiv. Skal teste mer senere dersom jeg skulle spise Grandis igjen. La også tydelig merke til paprikasmaken og den hører definitivt med på pizzaen. Jeg tror faktisk man feks. kan fjerne alt "kjøttet" uten å få et lignende smaksstap. Burde ikke vegetarianerne sutre og mase på Facebook for å få en egen vegetargrandis? Men vegetarianere er vel kanskje litt mer bevisste i kostholdet og ville styrt unna grandis uansett. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det fins feite vegetarianere, så tja Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Testet denne pizzaen, min konklusjon : Du betaler mer for mindre! Grandiosa har forresten blitt alt for dyr. Uenig i konklusjonen din. Riktig nok har jeg aldri misslikt paprikabitene så sterkt at jeg har fjernet dem, men så lenge det finnes en grandiosa uten paprika på tar jeg den. Jeg er helt enig i det andre du skriver. På den lokale butikken her koster som før nevnt en grandiosa original nå 32,90 kr. mens en uten paprika koster 39,90 kr. Pizza trenger da ikke nødvendigvis å være italiensk. Men pizza stammer fra Italia og oregano passer kjempebra sammen med pizza uansett land det kommer fra. Det behøves likevel ikke å ære italiensk lagd i disse dager. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Remulade er også godt på grandis. Tro det eller ei... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Skjønner ikke hvorfor denne grandisen skal koste over 30 kr, mener den koster 38 kr? Synes ikke det finnes en frossenpizza som er ordentlig god. Den som jeg synes er best er Grandiosa med kjøttdeig og løk. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 kjøttdeig og løk er en av demmes beste! med litt oregano på. 1 glass cola til ,men hjemme laget er best Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Skjønner ikke hvorfor denne grandisen skal koste over 30 kr, mener den koster 38 kr? I følge Stabburet er det fordi de må legge på mer ost og kjøtt for å kompensere for paprikaen. Da blir prisen høyere fordi ost og kjøtt er dyrere. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) edit nvm Endret 30. mars 2009 av MPC Lenke til kommentar
zirkaye Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Forstår ikke helt hva som er problemet med den paprikaen jeg:p Liksom, den smaker ikke så mye, gir bare litt farge Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Som nevnt tideligere så er den noen ganger grønn og kvalm. Dessuten er den ujevnt fordelt så plutselig får du munnen full med paprikabiter i i neste øyeblikk ingen. Kan ikke si det er noen tvil om hva som er best. Vet noen om Stabburet har gitt ut noen salgstall foreløbig? Ser det ut til at den uten paprika fortsetter? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Derfor er den "dyrere": http://dinmat.aftenbladet.no/content/view/full/24020 Denne trenger visst en bump ser det ut til Da tar vi nok en bump siden jeg ser at det er nylig folk som lurer på dette Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg skrev nylig at Grandiosa uten paprika koster 39,90 i den lokale butikken her. Nå var den nedsatt til 35,90 på tilbud. Sto ikke noen spesiell grunn. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg skrev nylig at Grandiosa uten paprika koster 39,90 i den lokale butikken her. Nå var den nedsatt til 35,90 på tilbud. Sto ikke noen spesiell grunn. Den koster 39,90 de fleste steder i landet.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Mens den originale koster 32,90... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå