Gå til innhold

Grandiosa uten paprika?

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte en liten Grandis og testet en bit med en god dose kvernet pepper på. Var ingen åpenbaring men det ga en liten "edge" som kan ha vært positiv. Skal teste mer senere dersom jeg skulle spise Grandis igjen. La også tydelig merke til paprikasmaken og den hører definitivt med på pizzaen. Jeg tror faktisk man feks. kan fjerne alt "kjøttet" uten å få et lignende smaksstap. Burde ikke vegetarianerne sutre og mase på Facebook for å få en egen vegetargrandis? :)

Men vegetarianere er vel kanskje litt mer bevisste i kostholdet og ville styrt unna grandis uansett. ;)

Lenke til kommentar
Testet denne pizzaen, min konklusjon :

Du betaler mer for mindre!

Grandiosa har forresten blitt alt for dyr.

Uenig i konklusjonen din. Riktig nok har jeg aldri misslikt paprikabitene så sterkt at jeg har fjernet dem, men så lenge det finnes en grandiosa uten paprika på tar jeg den.

Jeg er helt enig i det andre du skriver. På den lokale butikken her koster som før nevnt en grandiosa original nå 32,90 kr. mens en uten paprika koster 39,90 kr.

Pizza trenger da ikke nødvendigvis å være italiensk. ;)

Men pizza stammer fra Italia og oregano passer kjempebra sammen med pizza uansett land det kommer fra.

Det behøves likevel ikke å ære italiensk lagd i disse dager.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor denne grandisen skal koste over 30 kr, mener den koster 38 kr?

I følge Stabburet er det fordi de må legge på mer ost og kjøtt for å kompensere for paprikaen. Da blir prisen høyere fordi ost og kjøtt er dyrere.

Lenke til kommentar

Som nevnt tideligere så er den noen ganger grønn og kvalm. :sick: Dessuten er den ujevnt fordelt så plutselig får du munnen full med paprikabiter i i neste øyeblikk ingen. Kan ikke si det er noen tvil om hva som er best.

Vet noen om Stabburet har gitt ut noen salgstall foreløbig? Ser det ut til at den uten paprika fortsetter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...