Gå til innhold

Grandiosa uten paprika?


Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Anbefalte innlegg

Ost er i tillegg godt mens paprika er noe man klarer seg uten. Og spesielt på en grandiosa. :yes:

Uenig der ja.

 

Paprika er et must i mine øyne.

 

Hvorfor? Synes ikke den bidrar til noe som helst utenom å være overflødig.

Jeg liker smaken.

 

Det ser også mye bedre ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ost er i tillegg godt mens paprika er noe man klarer seg uten. Og spesielt på en grandiosa. :yes:

Uenig der ja.

 

Paprika er et must i mine øyne.

 

Hvorfor? Synes ikke den bidrar til noe som helst utenom å være overflødig.

Jeg liker smaken.

 

Det ser også mye bedre ut.

 

grandis uten paprika er ekkelt,fordi ? jeg liker smaken !uten paprika blir den tam !de som ikke liker paprika kan jo bare plukke den av !

Lenke til kommentar
Ost er i tillegg godt mens paprika er noe man klarer seg uten. Og spesielt på en grandiosa. :yes:

Uenig der ja.

 

Paprika er et must i mine øyne.

 

Hvorfor? Synes ikke den bidrar til noe som helst utenom å være overflødig.

Jeg liker smaken.

 

Det ser også mye bedre ut.

 

grandis uten paprika er ekkelt,fordi ? jeg liker smaken !uten paprika blir den tam !de som ikke liker paprika kan jo bare plukke den av !

Sa jeg at grandis uten paprika ser ekkelt ut?

 

Eller du kan kutte opp en paprika og strø bitene på en grandis uten paprika.

Når det allerede koster mer for en grandis uten paprika og en paprika koster et par kroner i seg selv blir det jo bare bedre hvis man kjøper den gode gamle :)

Lenke til kommentar

Akkurat Grandiosa er jo en veldig typisk "folkepizza", som ofte spises av folk som egentlig ikke liker pizza spesielt godt. Jeg har ikke egentlig noen dekning for å hevde dette som en absolutt sannhet, men etter min erfaring spises Grandiosa ofte av mennesker som nettopp er veldig pinglete på f.eks. sterk mat. Så ja, i Grandiosa-målgruppen tror jeg faktisk du har en del mennesker som føler seg tryggere om det står "mild" på pakken :-)

Lenke til kommentar
Akkurat Grandiosa er jo en veldig typisk "folkepizza", som ofte spises av folk som egentlig ikke liker pizza spesielt godt. Jeg har ikke egentlig noen dekning for å hevde dette som en absolutt sannhet, men etter min erfaring spises Grandiosa ofte av mennesker som nettopp er veldig pinglete på f.eks. sterk mat. Så ja, i Grandiosa-målgruppen tror jeg faktisk du har en del mennesker som føler seg tryggere om det står "mild" på pakken :-)

Tja, elsker sterk mat jeg, men liker grandis alikevel. Grandis er mer for de som ikke gidder å lage noe spesielt.

Lenke til kommentar
Nei. Du får paprika som smaker bedre, og du får mer ost. Dette burde ha vært den originale grandiosaen, en paprikafri variant med en vedlagt matkupong for en fersk paprika.

Det optimale hadde selvsagt bare vært at man fikk en pizzabunn med matkuponger for alt fyllet. Da hadde man i tillegg til fersk paprika fått ferske ingerdienser av alt. Samtidig kunne de som ikke liker ost,kjøtt,saus eller paprika bare la være å bruke dem.

Lenke til kommentar
Tja, elsker sterk mat jeg, men liker grandis alikevel. Grandis er mer for de som ikke gidder å lage noe spesielt.

Ferdigpizza generelt er for folk som ikke gidder iage noe spesielt. I motsetning til f.eks. en liten, tynn, steinovnsbakt godsak med sterk pølse og masse chili så appellerer grandis til "alle", og er med sin milde smak og "norske" innhold (kokt skinke og Jarlsberg-ost) en sikker vinner hos folk som ikke er glade i å eksperimentere med spennende smaker. Selvsagt betyr ikke det at ikke du også liker den, for det kan godt hende at du gjør, men den er og blir en veldig rund og mild pizza som ikke utfordrer smaksløkene til noen. Spesielt den originale varianten, til og med paprikaen på den smaker vassent og mildt.

Lenke til kommentar
Ost er i tillegg godt mens paprika er noe man klarer seg uten. Og spesielt på en grandiosa. :yes:

Uenig der ja.

 

Paprika er et must i mine øyne.

 

Hvorfor? Synes ikke den bidrar til noe som helst utenom å være overflødig.

Jeg liker smaken.

 

Det ser også mye bedre ut.

 

Det er selvsagt en smaksak.

 

Hvordan det ser ut er en annen sak. Synes ikke det er det minste appettlig med en masse røde, halvkjukke biter som ligger strødd over pizzaen.

 

Grandiosa uten paprika. :thumbup:

 

Ost er i tillegg godt mens paprika er noe man klarer seg uten. Og spesielt på en grandiosa. :yes:

Uenig der ja.

 

Paprika er et must i mine øyne.

 

Hvorfor? Synes ikke den bidrar til noe som helst utenom å være overflødig.

Jeg liker smaken.

 

Det ser også mye bedre ut.

 

grandis uten paprika er ekkelt,fordi ? jeg liker smaken !uten paprika blir den tam !de som ikke liker paprika kan jo bare plukke den av !

 

Synes paprikaen er langt eklere!

 

Synes dette er et glimrende tiltak. Hauevis av folk har i flere år villet ha vekk paprikaen på grandiosa og nå er den vekke samtidig som originalen fortsetter for dem som ønsker det.

 

Håper grandiosa uten paprika overlever prøvelsestiden frem til Mai og fortsetter som et fast innslag. :yes:

 

Altså, den uten paprika er jo så klart dyrere fordi de må betale ekstra for de innleide polakkene de setter til å plukke av paprikaen.

 

Så morsomt... :roll:

Lenke til kommentar
Synes paprikaen blir en helt dominerende og unødvendig del av smaken.

 

Skal forøvrig ha en grandiosa uten paprika til formiddagsmat. Har satt på ovnen. :D

Lucky you. :(

 

MEN, jeg skal ha 2 pepperoni + 1 original senere i kveld :dribble:

 

Ikke alene da :p

Endret av timb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...