Vice Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Bukker under? Det er en bedrift som lever av å selge mat til folk, og tilby produkter folk vil ha. Om folk vil ha en pizza uten paprika så skal de ikke få det, fordi det ville være å "bukke under"? Mangfold i produkter er bra men i dette tilfellet virker det som et relativt hjerndødt prosjekt fra Stabburets side siden det i praksis er nøyaktig samme pizza som selges. Man selger altså samme produktet og trolig også samme totale antall grandiosaer, men prosessen blir mer komplisert og dermed også dyrere. Det er trolig også derfor Stabburet bare kjører dette som en slags kuriositet med en avgrenset levetid i markedet. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Spørs hvor mye den selger, det. Pepperonien var jo også taper av den avstemningen som gikk i sin tid, den ble fjernet, men kom tilbake relativt fort etter press fra markedet. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Siden når har Grandiosa smakt noe annet enn papp med utvanna ketchup? Paprika fra eller til spiller da ingen rolle, er ikke spiselig uansett mener nå jeg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Siden når har Grandiosa smakt noe annet enn papp med utvanna ketchup? Paprika fra eller til spiller da ingen rolle, er ikke spiselig uansett mener nå jeg. Ikke diss nasjonalretten!!! Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Siden når har Grandiosa smakt noe annet enn papp med utvanna ketchup? Paprika fra eller til spiller da ingen rolle, er ikke spiselig uansett mener nå jeg. Ikke diss nasjonalretten!!! Han disser ikke nasjonalretten men Grandiosa`n Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Grandiosa er nasjonalretten. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fårikål, alternativt kjøttkaker i brun saus, er Norges nasjonalrett. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fårikål kjøttkaker i brun saus Lenke til kommentar
brasj Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Skjønner ikke hvorfor de har lagt på så mye ost. Den koster jo bare flesk. -.- Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er jo netopp derfor de har gjort det da.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fårikål, alternativt kjøttkaker i brun saus, er Norges nasjonalrett. Alternativt grandiosa. Lenke til kommentar
brasj Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Er jo netopp derfor de har gjort det da.. For å tjene på det meneru? Endret 10. mars 2009 av nostegar Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 For å tjene på det meneru? Nei, de gjør det av sin bunnløse godhet.... våkn opp da :!: Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Bare husk at den KUN er på prøve frem til mai da. Tror ikke den vil leve lenge etter det egentlig, selv merket jeg ikke mye til den ekstra osten og fyllet eller hva det er mer av Derfor kommer jeg aldri til å betale 40 spenn for den, da plukker jeg av paprikaen selv, husker ikke hve den med paprika koster i disse dager men, uansett den uten var IKKE verdt de ekstra kronene. Nei, taco og pepperoni er nok de eneste grandisene man vil finne i min fryser Endret 10. mars 2009 av Goodall Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg vet faktisk ikke om jeg likte grandisen uten paprika bedre enn med. Syntes det ble litt mye ost.. Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Derfor kommer jeg aldri til å betale 40 spenn for den, da plukker jeg av paprikaen selv, husker ikke hve den med paprika koster i disse dager men, uansett den uten var IKKE verdt de ekstra kronene. Den vanlige koster 20 kr, og jeg skjønner ikke at folk betaler 20 kr ekstra når man kan plukke det av selv... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Her kostet den faktisk bare 3-4kr mer.. Men så er det veldig dyrt for vanlig grandiosa her da. Dog, i byen koster den rundt 21kr (vanlig) Endret 11. mars 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Den vanlige koster 20 kr, og jeg skjønner ikke at folk betaler 20 kr ekstra når man kan plukke det av selv... Hvor i all verden finner du Grandiosa til 20 kroner? Endret 11. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Den vanlige koster 20 kr, og jeg skjønner ikke at folk betaler 20 kr ekstra når man kan plukke det av selv... Hvor i all verden finner du Grandiose til 20 kroner? På Jokeren her hvor jeg bor. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 På Jokeren her hvor jeg bor. Oi. Det var usannsynlig billig. På Rema 1000 koster den jo rundt 30 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå