Gå til innhold

Grandiosa uten paprika?

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du smakt mold å sammenligne med? :p

Ang. spørsmålet om hvor mange som spiser gradiosa og hvor mange det blir i uken. I det siste har det stort sett gått på gradiosa for min del. Har vært så ufattelig lei av å lage mat så har gjort det enkelt. Det har faktisk blitt den nye uten paprika også.

Lenke til kommentar

Var å kjøpte grandis i dag, tok egentlig 2 atk pepperoni, men da jeg slengte dem oppi handlekurven så jeg hadde jeg jaggu hadde fått med en grandis UTEN paprika også :)

Så begynte jeg å lete etter prisen på den uten, men fant den ikke. Tenkte at jaja kjøper den alikevel.

Kommer hjem å ser på kvitteringen :eek:

Grandis uten paprika = 40,-

Grandis pepperoni = 35,-

Jeg trodde seriøst at den uten paprika skulle være billigere enn pepperonien altså. En ting er sikkert at jeg ALDRI kommer til å kjøpe den uten paprika en gang til

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Gleder meg til å smake den uten paprika ja, bare å slippe den rant.gif pellinga skal bli så utrolig digg.

Er den verdt 5 spenn mer enn f.eks pepperonien? Taco'n koster....lurer på om det var 42 nå. Taco'n har egentlig blitt min nye favoritt.

Mest sansynelig kommer jeg nok til å kjøpe pepperoni heretter, da prisforskjellen på pepperoni og taco har blitt større enn det den var sistgang jeg kjøpte grandiser.

Hvis dere skal rangere grandisene, hvor kommer den uten paprika?

Selv har jeg ikke smakt uten enda, men det er ikke lenge før for nå ligger det en i fryseren :)

min liste ser slik ut pr. i dag

1. taco

2. pepperoni

3. vanlig med paprika

4. løk og kjøttdeig

5. lørdagspizzaen

? uten paprika

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
min liste ser slik ut pr. i dag

1. taco

2. pepperoni

3. vanlig med paprika

4. løk og kjøttdeig

5. lørdagspizzaen

? uten paprika

Full pakke? :love: den er jo best da ;) Best hvis man steker den skikkelig, DVS MED GRILL.

Hater når mamma lager pizza på varmluft, pizzaen blir jo bare myk! :no:

Lenke til kommentar

Har også undert meg litt over at grandis uten paprika er dyrere enn med paprika, men for ha troverdighet til dem som sier at det sikkert har noe med mer ost å gjøre. ;)

Ang. hvilken som er best så heller jeg mot pepperoni eller full pakke. Har ikke smakt den med speltbunn enda.

Hater når mamma lager pizza på varmluft, pizzaen blir jo bare myk! :no:

Forstår deg. Myk pizza er grusomt! :sick::yucky:

Lenke til kommentar

Det er kansje mer smak i pepperoni, kjøttdeig, full pakke, taco ol, men jeg synes nesten alltid at noe av fyllet på dem blir brent. Med en vanelig gradis eller en uten paprika så blir hele greia gjevnt stekt.

Noen som har smakt den med speltbunn forresten? Og var den noe god?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...