Gå til innhold

Grandiosa uten paprika?


Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2000kr til h*n som skaffer meg hodet til personen som startet denne kampanjen på et fat. :ph34r:

Hele idèn bak å ha en grandis uten paprika er bare dum. Jeg håner alle vennene mine som fjerner paprikan fra pizzaen. Selve pizzaen smaker omtrent ingenting, det er paprikaen som gir den smaken som gjør at pizzaen er overhodet spiselig!

Lenke til kommentar

De som ønsker seg en så kjedelig pizza er nok neppe villig til å betale den femmeren det garantert kommer til å koste for en ny type.

 

 

 

Nei, skal vi ha tilbake en pizza, må det være Eldorado Pepperoni de hadde på bunnpris for 4-5 år siden. Snakk om undervurdert smaksbombe. 22 kroner kostet den og gruste alt fra BigOne, og selvfølgelig grandis.

Lenke til kommentar
Litt av en kampanje de har dratt i gang. Det er bare barnehageunger som ikke liker paprika.

Words...

Bare teit heile greia, om man ikkje greier å eta litt paprika, kan ein vell kaupe BigOne?

 

Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'kaupe' i nynorskdatabasen korkje i ordlistene eller i ordboka ...

Lenke til kommentar

Jeesus jumped up Chirst! Hva er det med norske matvaner? Nå er nettopp jula over og det norske folk er ferdige med å straffe egen kropp med obskøne mengder fett. Da er kanskje januar tiden å gjøre litt bot og bedring og sånt og spise litt sunnere? Men neida, istedet tar man bort det eneste på Grandisen som viser antydning til å være sunt og ikke bare vomfyll. Og man lurer på hvorfor folk blir feitere?

 

For ordens skyld; jeg spiser Grandiosa 2-3 ganger i måneden og er glad i trash-mat. Men et sted må grensa gå. Hva blir det neste? McDonalds og Burger King må begynne å servere hamburgere helt uten grønnsaker?

Lenke til kommentar

Dette er litt off-topic, men jeg tar det opp her.

 

Da jeg studerte i Trondheim gikk det rundt en historie om en student som kun spiste Grandiosa og som alltid plukket av paprikaen. Denne studenten ble visstnok lagt inn på sykehuset med skjørbuk som eneste tilfelle på over 50 år.

 

Men dette høres ut som en vandrehistorie. Jeg vanket et år på medisinsk fakultet ved NTNU, men fikk aldri bekreftet historien. En annen student hadde visstnok snakket med en lege som bekreftet dette. Men dette er annenhåndskilde og det var en del øl inne i bildet når vi snakket om saken, så detaljene er litt usikre. Jeg har også hørt at dette skjedde på Svalbard og ikke i Trondheim.

 

Jeg kan vel også legge til at Bunnpris ved Moholt (område med mye studentboliger i Trondheim) visstnok skal ha det største salget av Grandiosa i Norge.

 

Med andre ord prøver jeg å bekrefte eller avkrefte denne historien om Grandiosa og skjørbuk er sann. Noen som vet noe?

Lenke til kommentar

Paprika er djevelens grønnsak,

 

Gleder meg, for mange år siden kom staburet ut med russer grandiosa, den skulle selges til russland, og var helt vanlig bare uten paprika, men russerne hadde ikke råd til de så de ble solgt til de som jobbet for dem, broren min kjørte varer for dem, så vi fikk kjøpt en hel HAU med dem, kosta bare 10kr stykket

Lenke til kommentar
Dette er litt off-topic, men jeg tar det opp her.

 

Da jeg studerte i Trondheim gikk det rundt en historie om en student som kun spiste Grandiosa og som alltid plukket av paprikaen. Denne studenten ble visstnok lagt inn på sykehuset med skjørbuk som eneste tilfelle på over 50 år.

 

Men dette høres ut som en vandrehistorie. Jeg vanket et år på medisinsk fakultet ved NTNU, men fikk aldri bekreftet historien. En annen student hadde visstnok snakket med en lege som bekreftet dette. Men dette er annenhåndskilde og det var en del øl inne i bildet når vi snakket om saken, så detaljene er litt usikre. Jeg har også hørt at dette skjedde på Svalbard og ikke i Trondheim.

 

Jeg kan vel også legge til at Bunnpris ved Moholt (område med mye studentboliger i Trondheim) visstnok skal ha det største salget av Grandiosa i Norge.

 

Med andre ord prøver jeg å bekrefte eller avkrefte denne historien om Grandiosa og skjørbuk er sann. Noen som vet noe?

Ganske sikkert en vandrehistorie, min mor har fortalt meg 2 forskjellige varianter av noe lignende (student med skjørbuk).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Eller at den personen, som først sa at det ikke smakte noe, sammenlignet det med en annen smak, forstår selv hva han har gjort galt.

 

Så du mener at lær smaker mye? :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er sannelig på tide!

Flere år siden jeg sendte inn en mail om de ikke heller kunne droppe paprikaen eller evt legge med en pose med paprikaen for de som vil ha den. Trodde ikke de ville gjøre det men tenkte å gjøre det for statistikken sin skyld, som nå endelig har bygget opp til dette.

 

ÅRSAKEN til at de gjør dette nå er fordi de over lang tid har fått masse henvendelser angående dette og at muligheten har tilgjengliggjort seg for å teste det ut (det koster vel ekstra å gjøre endringer i produksjonsannlegget for slikt).

 

Har i 20 år plukket av paprikaen. Går an når man har alkohol innabord så døyves den ekle paprika smaken. Ellers synes jeg paprikaen ødelegger smaken på grandissen. Som på andre store pizzaer er det SAUSEN som er den store smaken.

 

SÅ ALLE SAMMEN. KJØP EXTRA MYE GRANDIS UTEN PAPRIKA PIZZA FREM TIL MAI. Da er vi sikret videre tilgang til den :) VELDIG VIKTIG!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...