Mio Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Prosper: Jeg tror det er rammen din som er defekt da. Jeg fikk bluescreen under installen av XP engang,da var det rammen min som var busta. Prøv med en annen minne brikke og se om det funker bedre da. MSI skal jo gå for og være noe av de bedre hovedkortene. Mio. Lenke til kommentar
b.o Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-01-18 22:58, slakt skrev:virker som mange har problemer med det kortet.Jeg kjøpte det også pga. strålende kritikker, og har også problemer (laga en post tidligere men ingen kunne svare).Er det noen som bruker dette kortet som det går bra hos egentlig? :smile:Typisk meg å kjøpe noe dritt... Har satt upp flere maskiner med det kortet och eg anbefaller att inte andvænde oregat rambricka. RAM brickan skall vara registrert RAM annars blir maskinen helt ostabil. Ellers ær det ett billigt åg bra kort perfekt før Windows xp. Hade gott Hardware tester B:O Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-03-11 13:36, b.o skrev:Har satt upp flere maskiner med det kortet och eg anbefaller att inte andvænde oregat rambricka. RAM brickan skall vara registrert RAM annars blir maskinen helt ostabil. Ellers ær det ett billigt åg bra kort perfekt før Windows xp. Hade gott Hardware tester B:O Totalt feil! MSI K7T266 Pro2 (RU) skal ikke ha registred/ecc RAM. Såvidt jeg vet tar den ikke ibruk "funksjonene" i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mackøl Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Funker helt kanon - fjellstøtt. chiftec kab. xp-1600 win 2k Lenke til kommentar
tolrol Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har aldri hatt en bluescreen etter at jeg kjøpte dette kortet! Fungerer veldig greit. Anbefales!! mvh Rolf -------------- MSI 266 pro-ru AMD XP 1700* nvidia gforce MSI 2-ti m.m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå