Rabies86 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg har trent ganske hardt fra jeg var 17 til 19, men etter at kjærringa ble gravid, jeg begynte å¨jobbe mye og ble etterhvert opptatt med bleieskift og barneoppdragelse ble det lite tid til det. Nå vil jeg begynne å trene igjen, men trenger noen tips til hvordan jeg kan bli motivert til det. Jeg er fortsatt ganske greit bygd, (ikke stor, men ser trent ut) og motivasjonen min før var styrke og estetikk. Så jeg sliter litt med å komme i gang Endret 13. januar 2009 av Rabies86 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har trent ganske hardt fra jeg var 17 til 19, men etter at kjærringa ble gravid, jeg begynte å¨jobbe mye og ble etterhvert opptatt med bleieskift og barneoppdragelse ble det lite tid til det. Nå vil jeg begynne å trene igjen, men trenger noen tips til hvordan jeg kan bli motivert til det. Jeg er fortsatt ganske greit bygd, (ikke stor, men ser trent ut) og motivasjonen min før var styrke og estetikk. Så jeg sliter litt med å komme i gang Så ungen din med ett stolt smil om munnen kan si "pappaen min er sterkere enn pappaen min"? Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Ja, du sier noe der. Det er styrken som plager meg mest. Tror jeg er nede på 80-90 i benk nå :? Også jeg som hadde som mål å passere 150... Må vel bare komme i gang. Når jeg tenker meg om så tror jeg faenmeg jeg skal gå å ta en skikkelig økt på bryst, triceps og skuldre i dag Thanx Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 motivasjonen burde vel være å bli sterkere? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) on topic, hvorfor vil du trene? du må jo ha ett ønske. Endret 13. januar 2009 av ttt Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ein del urelevante innlegg er sletta. Vennligst hald dykk til tråden emne. Og for den som måtte tvile, verken bol eller nisser høyrer heime her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå