Aasberg Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg var hjemme i julen og prøvde å finne ut av om det noensinne har fantes noen ´vaksinasjonsattest´på meg, noe min mor husket vag, men som så mange andre papirer som ikke har blitt oppdatert siden ungdomskolen eller så, forsvant i den store ryddesjauen da min far døde. Jeg har oppmøte til Sanitetsbataljonen på onsdag, og jeg lurer nå på om jeg er fucked, eller om det går greit at jeg ikke har denne attesten? Også, oppmøte er tidlig på onsdag, er det mulig å møte opp tirsdag kveld? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det går greit om du ikke har denne, vil jeg tro. Men vil også tro at de får skrevet ut ny oversikt på en helsestasjon f.eks. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ja som sakt så kan helsestasjonen leite opp informasjonen og skrive ut ny attest. Men når det er såpass lenge sidan du tok vaksinasjon så held det å seie at du berre har hatt dei vanlege vaksinasjonane på ungdomsskulen. Ein slik attest er berre nødvending om du har tatt fleire eller færre vaksinasjoner en normalt. Er berre for å passe på at du ikkje får i deg dobbel dose vaksine. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg la mye arbeid ned i å få ordnet en kopi av vaksinasjonsboken min før innrykk, og så nektet de å ta imot den når jeg møtte på Madla. Sikkert ikke noe problem. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ad siste spørsmål, det er ikke noe problem å møte opp på Sessvollmoen på tirsdags kveld. De ordner soveplass og hele greia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå