Chad Thundercock Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Særlig overraskende er det ikke, men alltid like morsomt å se hvor mye følelsesmessig jævelskap PU kan forhindre hvis benyttet. Akkurat som her Lenke til kommentar
vitaminbjørnen Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 grunnen til at jeg ikke fortalte ola om mine egene følelser var fordi det sikkert ikke var det han ville høre mens han fortalte meg om hvor forelsket han var i kari og at han ikke visste hva han skulle gjøre. hadde jeg sagt det der og da ville han kansje plutselig følt seg truet. å bare holde helt kjeft var vel kansje ikke det lureste jeg kunne gjort men når vi satt der og snakket om kari så var det liksom ikke det første jeg tenkte på. for normalt sett så ville jo vi plutselig blitt rivaler om jeg hadde fortalt det og da hadde han ihvertfall ikke villet ha noe med meg å gjøre. så jeg satte følelsene mine til side kun for hans del. for da var ikke følelsene så sterke som de ble etterhvert. men det var jo da etterhvert når følelsene ble for sterke at han merket det. da snakket vi om det i flere timer og jeg sa til han at jeg ikke skulle gjøre noe. kari visste ingenting og kom ikke til å få vite noe heller. og da lovet han at det ikke skulle påvirke vennskapet. men det var også da han sluttet å snakke med meg og begynte å unngå meg og oppførte seg litt mer stygt mot meg. jeg brukte ikke mitt vennskap til å baksnakke han. det er flere av de andre på laget som kom til meg for å fortelle ting fordi de stoler på meg og vet at det de forteller meg får ingen andre vite. jeg har aldri gått til de andre og sagt stygge ting om ola. det er kun med kari jeg snakker om han. fordi hun kjenner meg på mange flere måter enn meg og selv gjennomgår mye dritt med han. og ja ola forfølger kari. han snakker hele tiden med vennene til kari for å vite hva hun driver med og han prøver å skaffe deres sympati for hans del. og grunnen til at jeg vet så mye om kari er fordi hun forteller meg det. og hun liker å være med meg. men nå skal jeg ikke si at jeg er/har det så mye bedre enn han bare etter hva jeg har hørt. jeg vet han har det vanskelig selv men han gjør så mye idiotisk. ellers så er jeg vel enig i det du sier quicko. må bare prøve å ta det til meg og gjøre noe med det. takker veldig for at du og de andre tok seg tid til å lese alt sammen. jeg setter veldig stor pris på utenforståendes syn på det hele. Lenke til kommentar
Hakunamatata Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Som du selv sier er du nok på god tur til å bli (eller allerede er) "homovennen" hennes. Dette går an å rette på: Prøv å bruk litt mindre tid på henne(selv om dere møtes på trening kan du sikkert korte ned på møtene deres i fritiden). Husk at når du gjør dette, må du ikke late som om du ikke vil ha noe mer med henne å gjøre, men bare er litt "opptatt" av og til(ikke gjør sånn at hun glemmer deg totalt). Kanskje kunne litt uskyldig flørting med andre jenter i hennes åsyn være nok til at hun åpner øynene litt. Noen svar i denne tråden påstår at hun har deg tvunnet rundt lillefingeren. Dette er nok ikke sant: hun virker som en god person og en god venn, og hvis du liker henne er hun sikkert en flott jente, for du virker ikke dum! Men som sagt: kanskje er det å gjøre henne litt usikker det som skal til for å få henne interessert. Hun vet hun har deg i bakhånd, noe som gjør at hun kan "eksprimentere" litt først. Alle mennesker vil ha noe, og alle vil gjøre det som skal til for å få det de vil ha. ser hun at hun ikke har deg(og forutsett at hun vil ha deg), vil hun kanskje bli mer opptatt av å få deg. Dette blir selfølgelig bare spekulasjoner basert på det du skriver + at alle mennesker er ulike, så det er ikke sikkert jeg har korrekt oppfatning angående "Kari". Så du må nok selv avgjøre hva som er rett. En ting som jeg allikevel er helt sikker på er rett, er å skvære opp med kameraten din. Prøv å snakk med ham om situasjonen. Du må huske på at han på en måte er i samme båt som deg, noe som kan være årsaken til hans dårlige oppførsel. Kanskje føler han at det er DU som har oppført deg dårlig, og da er det viktig å få ham til å forstå ditt perspektiv av situasjonen. Vet ikke hva mer jeg kan bidra med. Spør hvis noe er uklart, eller hvis det er hvis det skulle være noe mer. Lykke til videre PS: Tror du kommer til å få dama Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Siden situasjonen virker såpass intens, ville jeg nok ha tatt en pause fra idrettslaget for å få ting mer på avstand. Fortsetter dere å trene sammen like mye, vil denne saken kunne prege deg i årevis. Og det er vel ikke ønskelig... Nøyaktig som man ville ha skiftet jobb i en tilsvarende situasjon på jobben. Regner ikke med at du vil få tak i jenta. Uansett er det vel ikke så sannsynlig at dere kommer til å bli gamle sammen. Høres ikke ut til at hun er klar for å slå seg til ro på lenge ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå