Mio Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har satt opera som default browser nå,men sliter litt med å lære alle funksjoner her.Hvis noen vet om noen smarte funskjoner som ikke IE har, så takker jeg for hjelp her. Har funnet pop up stopperen her,men hvordan får jeg opp de pop up rutene jeg vil ha opp f.eks?? Hvor finner jeg noen stilige skinz til browseren? Takker for svar Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Skins: http://my.opera.com/customize/skins/ Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 skins: høyre klikk på taskbaren til opera, "get skins" Du har "title" muligheten (som f.eks mirc har) kan vare kult. Muligheten til å legge masse søkemonitorer i taskbaren I forum får du ekstra meny (f.eks på hardware.no) Opera har en mailleser, hvis du har lyst å bruke den. Wand effekten er veldig grei, Ellers, "bare bruk det"... Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Mouse gestures: (Min favoritt funksjon) http://www.opera.com/features/mouse/ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har satt opera som default browser nå,men sliter litt med å lære alle funksjoner her.Hvis noen vet om noen smarte funskjoner som ikke IE har, så takker jeg for hjelp her.Har funnet pop up stopperen her,men hvordan får jeg opp de pop up rutene jeg vil ha opp f.eks?? Hvor finner jeg noen stilige skinz til browseren? Takker for svar Hvis du vil ha opp bare de pop-uppene du ønsker, velg "requested pop-ups only", ellers så er mouse gestures et must, jeg liker også personlig å fjerne alle barer utenom main-bar, og fjerne nesten alle knappene derfra, og bare legge de lenkene jeg bruker til dagelig der. Ellers så er jo wanden kjekk. f11 for fullscreen er det endel som liker. (navigerer med mouse-gestures og f2) AtW Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Mouse Gestures er noe av det mest geniale på Opera, det må du prøve Lenke til kommentar
pekle Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Det eg brukar mest no: F7 - sett fokus til hotlist (den tingen til venstre med mail og bokmerker i) F8 - sett fokus til URL-feltet. F9 - sett fokus til sida Shift + piltaster - spatial navigation (navigere rundt på websida utan mus) Notes - merk tekst på ei side, høgreklikk og velg "Copy to note", veldig kjekk for å lagre små ting du vil hugse. Du finn det igjen i lista til venstre. Dessutan er F11 kjekk, fyll heile skjermen med sida, og surf i veg For ikkje å gløyme z og x, for å gå fram og tilbake i historia. Lenke til kommentar
peach Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hvis du ikke har "fram"- og "tilbake"-kanpp på musa, eller bare har tilbake-knapp, så kan du gjøre slik: Frem: hold inne høyre museknapp og tryk på venstre, gjerne flere ganger. Tilbake: hold inne venstre museknapp og trykk på høyre. Veldig grei! For å bla mellom åpne vinduer (a la Alt+Tab) så kan du holde inne venstre museknapp og scrolle. F12 er også en grei liten hurtig-meny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå