SubstansPrime Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hei jeg sitter nå og vurderer om jeg skal kjøpe meg en ny tlf. fra CDON.COM, og lurer på om det er noen som har kjøpt fra dem tidligere som kan fortelle om dette er et greit sted og handle. Tenker da på alt fra leveringstid, kundebehandling, kundeservice(hva skjer hvis tlf. blir ødelagt og må inn på service) går det knirkefritt eller er det et reint helvete og komme i kontakt med dem. Dette og alt det andre jeg ikke kommer på nå, er ting jeg lurer på og håper noen kan komme med positive eller negative kommentarer til. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du finner noen erfaringer om kjøp fra cdon i Butikkerfaring -forumet. Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Du finner noen erfaringer om kjøp fra cdon i Butikkerfaring -forumet. Takker, visste ikke om det forumet Lenke til kommentar
Sensei Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 https://prisguiden.no/shop_review.php?sh...&act=review Har bestilt mobil fra dem selv, er snart en uke siden de sendte den, men fortsatt ikke fått noe. Men så var de 600,- billigere enn alle andre på den mobilen jeg kjøpte. De har ikke telefonsupport som er noe drit, så kan ta noe tid om det skjer noe feil. selv fikk jeg svar etter en halv dag når jeg spurte dem et spm på mail. Men som du ser erfaringene fra linken jeg ga deg så er det ikke alle som smiler like stort nei. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 visste ikke om det forumet Du får bruke søkefunksjonen før du poster neste gang. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 For en stund siden kjøpte jeg en dings til PS3en min for 169 kr på CDON, den kom etter tre dager. På forrige torsdag bestilte jeg Sony Ericsson C905 derfra og det står fortsatt "Ikke sendt" ved siden av ordrenummeret. Trykker jeg på ordrenummeret, kommer det opp: "invoice xxxxxxxxx - Varene pakkes Artikkelnummer Tittel Antall Pris Sum xxxxxxxxxx Sony Ericsson C905 Black 1 4179 kr 4179 kr xxxxxxxxxx Fragt/Porto 1 29 kr 29 kr" Kan ikke huske å ha sett "Varene pakkes" før i dag da jeg kkom hjem rundt halv fire-tiden, betyr dette faktisk at varen pakkes? At den kan bli sendt i løpet av dagen/kvelden, eller i hvertfall i morgen? Eller er det en slags standar-melding som står der fra bestilling til sending bare for å vise at pakken er på stadiet før sending? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå