Gå til innhold

Erfaringer med CDON.COM

Anbefalte innlegg

Hei jeg sitter nå og vurderer om jeg skal kjøpe meg en ny tlf. fra CDON.COM, og lurer på om det er noen som har kjøpt fra dem tidligere som kan fortelle om dette er et greit sted og handle. Tenker da på alt fra leveringstid, kundebehandling, kundeservice(hva skjer hvis tlf. blir ødelagt og må inn på service) går det knirkefritt eller er det et reint helvete og komme i kontakt med dem.

Dette og alt det andre jeg ikke kommer på nå, er ting jeg lurer på og håper noen kan komme med positive eller negative kommentarer til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://prisguiden.no/shop_review.php?sh...&act=review

Har bestilt mobil fra dem selv, er snart en uke siden de sendte den, men fortsatt ikke fått noe. Men så var de 600,- billigere enn alle andre på den mobilen jeg kjøpte.

De har ikke telefonsupport som er noe drit, så kan ta noe tid om det skjer noe feil. selv fikk jeg svar etter en halv dag når jeg spurte dem et spm på mail.

Men som du ser erfaringene fra linken jeg ga deg så er det ikke alle som smiler like stort nei.

Lenke til kommentar

For en stund siden kjøpte jeg en dings til PS3en min for 169 kr på CDON, den kom etter tre dager. På forrige torsdag bestilte jeg Sony Ericsson C905 derfra og det står fortsatt "Ikke sendt" ved siden av ordrenummeret. Trykker jeg på ordrenummeret, kommer det opp:

"invoice xxxxxxxxx - Varene pakkes

Artikkelnummer Tittel Antall Pris Sum

xxxxxxxxxx Sony Ericsson C905 Black 1 4179 kr 4179 kr

xxxxxxxxxx Fragt/Porto 1 29 kr 29 kr"

Kan ikke huske å ha sett "Varene pakkes" før i dag da jeg kkom hjem rundt halv fire-tiden, betyr dette faktisk at varen pakkes? At den kan bli sendt i løpet av dagen/kvelden, eller i hvertfall i morgen? Eller er det en slags standar-melding som står der fra bestilling til sending bare for å vise at pakken er på stadiet før sending?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...