Gå til innhold

Hvorfor slipper Islam unna så billig?


Anbefalte innlegg

Bare vent Balatazar. De kommer og tar deg. ;) Muslimene, jødene og arbeiderpartiet.

 

 

Bare la dem komme, jeg er godt til å løpe, så jeg slipper nok unna, :)

Send dem til meg du, men si fra litt i forveien så jeg rekker å rydde plass i peisen og kjøpe inn griselabber og marshmallows først :blush:

 

Nei, jeg sa ikke du var katolikk, jeg antydet at det var de du siktet til mht. "maktsyke mennesker som kaller seg kristne"

 

Mht. Israel og israelittere så et det vell et profeti som må oppfylles for jesu gjenkomst og armagedon skal oppfylles?

 

Det er jo bla derfor "israelvenner" vil hjelpe jødene hjem.

Men dersom de er falske jøder går jo hele profetien add dundas.

Tenkt på det?

 

 

Vel, det er ok. Om de kommer, så sender jeg dem til deg. :hrm:

 

Vel, beklager at jeg misforsto litt. Men den katolske kirke er de jeg i hovedsak mener her ja. Men også en del andre menigheter, bla. mange "evangelister" av den typen som fins spesielt i USA.

 

Det er riktig at det er en profeti om armageddon, og om at Gud skal føre sitt folk hjem til Israel. Og det er denne profetien jødene utnytter for å få kristnes støtte.

 

Men her misforstår de kristne. For jødene er ikke Guds folk. At kristne tror det er fordi de har misforstått Bibelen, og ikke minst pga. jødisk propaganda.

 

Når tiden er inne og Gud vil samle inn sitt folk, så vil Han også gjøre det selv. Slik det er nå så er det jo kristne og andre som samler inn penger for å fly jødene til Israel.

 

Denne misforståelsen kommer som sagt av at de forstår ikke Bibelen, og den største feilen er at de tror at jødene er Israels folk som vi kjenner fra Bibelen. De overser også det faktum at Israel ble delt i Judahs hus og Israels hus.

Videre misforstår de hva Jesus sier i NT om at Han kom til de fortapte får av Israels hus. Fordi de jo tror at jødene er Israel. De har heller ikke fått med seg at jødene i dag er falske jøder, og ikke etterkommmere etter Judah stamme.

 

Men det som skjer nå, er også profetert, og det vil antakelig lede opp mot armagedon.Men det er altså ikke profetien om at Gud vil samle sitt folk, som de kristne sionistene tror.

 

For Guds folk vil være de kristne, de som følger Jesus. Jødene har ikke noen del i dette, med mindre de omvender seg og følger Jesu budskap.

Men da er de jo ikke jøder, men kristne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For Guds folk vil være de kristne, de som følger Jesus. Jødene har ikke noen del i dette, med mindre de omvender seg og følger Jesu budskap.

Men da er de jo ikke jøder, men kristne.

Jeg hater alt du står for. Heller dø enn å bøye seg for Jesus.

 

Jeg hater det ikke, men jeg forakter religion og syntes rett og slett at HVIS en eller annen gud hadde eksistert hadde han rett og slett ikke fortjent min tilbedelse! Og i hvertfall ikke en klovn som jesus og slenget hans, det er jo det reneste oppspinn!

 

 

Verden ville blitt et bedre sted uten religion, det er jeg BRENNSIKKER på!!! Da kunne vi levd i fred og fordragelighet og heller jobbet mot felles mål som gagnet ALLE isteden for som i dag, der vi i stor grad styres av idiotiske dogmer og gammel overtro!

Lenke til kommentar
1.Jeg vet godt at islam har som mål islamisering og overtagelse av europa, og derfor denne propagandaen som du kommer med, slik at folk skal tro at det ikke er så farlig om islam overtar.

2.Jeg tror nesten du er utsendt fra islamsk råd for å spre deres gift, og løgner om islam.

3.Du prøver også å innbille folk at islams skrifter bare består av koranen, men det er feil.

4.Du må finne deg i å bli irettesatt når du kommer med falske påstander om hvor bra og "tolerant" islam er.islam er ikke tolerant, islam er en styggedom som burde vært utryddet.

5.Hvor muslimer dreper urbefolkningen i Sudan for å få landet for seg selv.

1.Visst islam, muslimer, hadde som mål å ta over Europa, så hadde dette nok skjedd for lenge siden, Propaganda jeg kommer med? Har jeg sagt at vi skal ta over Europa? Dine ord baltazar94.Du sier du vet godt?Hvordan?forklar?

2. Hvilke løgner om islam har spredt her?

3.Hvordan kan det være feil? Når islamske skrifter et tatt utifra Koranen? Kan du motbevise meg i dette takk?Og ikke kom med kjedelige linker fra en kristennett side, der de hater muslimer, ellr hva enn du linker til.

4.Hvilke falske påstander? du bare snakker masse tull jo, kanskje du skal heller diskutere enn å komme med slike utsagn, at alt jeg sier er tull.

5.Som Amerikanere drepte indianere, som jøder dreper Palestinere, Europa gjorde med Afrika?

Det at Sudan dreper urbefolking?Kilde?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Selvfølgelig vil Islam ta over Europa! Jeg mener det helt seriøst. Hva med kristendommen? De kristne kriget i alle land i hele Europa for å spre religionen sin. Jeg tror ikke muslimer er annerledes, bare se på den islamske imperialismen i Afrika. Jeg sier ikke at vi får dejavu med kristendommens blodige fremmarsj, men se på Europa da? Velstand, rikdom, teknologi, fremgang. Hvem vil ikke "ta over" dette?

Lenke til kommentar
Jeg er ikke "trangsynt, det er du som er kunnskapsløs. Hadde du hat kunnskap om islam, korstogene osv. så ville du ikke kommet med dette automatiske propagandatullet fra venstrevridd media, og ikke minst islamsk råd.

 

Vi kan ta korstogene først.

Den muslimske propagandaversjonen går ut på at dette var rene plyndringstokter mot uskyldige og forsvarsløse muslimer. Men det var de ikke. Deres versjon er kun propaganda for å gi oss dårlig samvittighet, men vi i dag har uansett ikke noe med korstogene å gjøre.

 

Det fleste land i midtøsten var kristne land, som ble erobret av muslimene. Muslimene angrep også europa og erobret bla store deler av spania, men ble stoppet i Frankrike.

Korstogene kom igang etter flere hundre år med muslimske erobringer av kristne land i midtøsten, og muslimske angrep på europa. Og de var rene frigjøringskriger, og forsøk på å befri tidligere kristne land i midtøsten, og ikke minst Jerusalem, som var en kristen by.

Ingen av korstogene var rene plyndringtokter, eller uprovoserte angrep på muslimene

 

http://www.thearma.org/essays/Crusades.htm

 

Når det gjelder de kristne som støtter Israel, så gjær

ør de de pga. en misforståelse, og pga.at de tror jødisk propaganda om at jødene er "Guds folk" Men dette er aldeles ikke riktig. Så denne støtten til Israel har jødene rett og slett svindlet til seg. Og jeg støtter heller ikke Israel.

Det er imidlertid heller ikke alle kristne som støtter Israel, bare et forholdsvis lite antall såkalte kristne sionister.

 

Kolonitiden bør vi også være ferdige med, og ingen som lever i dag kan heller lastes for dette. Og muslimene har slett ike noe å klage over for kolonitiden, de har erobret og utryddet utallige flere land og folkeslag enn europerne uansett. Det var jo heller ikke bare muslimske land som var kolonier.

 

I middelalderen tok muslimene også europeiske slaver. Og det var også de som for det meste sto for salget av afrikanse slaver, og solgte dem til amerikanske jøder fra sørstatene i USA.

 

Kolonitiden er over for lenge siden, den siste kolonien ble selvstendig i 1960, og vi ser jo hvordan det går med disse landene i dag. India var også koloni, men de er jo ikke muslimer, og India er et av de rikeste og teknologisk mest utviklede land i dag.

 

 

Verken media eller Islamsk Råd i Norge er mine kilder, så den kan du spare deg for. Korstogene var delvis hevntokter mot muslimenes herjing i midtøsten, men var i hovedsak pavens politiske hevntokt. Han ville ta tilbake de store landområdene som gikk tapt, hvorfra han kunne hente inn kirkens magiske tiendel. Det utelukker ikke det faktum at det var kristne som anførte krigen, av rene økonomiske årsaker.

Dessuten; hvor i alle dager får du det fra at muslimene kom så langt som til Frankrike? De ble jo stoppet på den iberiske halvøya i vest og Venecia.

Det forholdsvis "lille" antallet kristne sionister du snakker om teller mellom 70-80 millioner mennesker i USA alene, og et større antall i resten av den vestlige verden. Vi har dem i Norge også. Du har kanskje lagt merke til at FrPs politikk har sklidd over til denne målgruppen?

 

I middelalderen tok muslimene også europeiske slaver. Og det var også de som for det meste sto for salget av afrikanse slaver, og solgte dem til amerikanske jøder fra sørstatene i USA.

Dette er ren og skjær forvrengning av historien. Sentral i oppstarten av slavehandelen mellom Europa og USA var Sir Francis Drake. Det er et utbredt faktum at "alle" deltok i slavehandel før det ble forbudt, så det å si at muslimer solgte slaver til amerikanske jøder i sørstatene (forresten, hvor er kilde til dette?) blir løgn i mine øyne.

 

Du snakker veldig mye om jøder og muslimer, og i de tilfellene noen nevner kristne som begår overgrep, så setter du merkelappen "falske kristne" på dem. Vær snill og spa oss for dette. Hvis du er så grei og god kristen som du påstår, vender du heller det andre kinnet til når dine påstander blir tilbakevist av fakta.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig vil Islam ta over Europa! Jeg mener det helt seriøst. Hva med kristendommen? De kristne kriget i alle land i hele Europa for å spre religionen sin. Jeg tror ikke muslimer er annerledes, bare se på den islamske imperialismen i Afrika. Jeg sier ikke at vi får dejavu med kristendommens blodige fremmarsj, men se på Europa da? Velstand, rikdom, teknologi, fremgang. Hvem vil ikke "ta over" dette?

Alle abrahammittiske religioner har vell mer eller mindre en undertone å ta over "landområder" (eller virituelle landområder om du vil)

Dette kan være i form av, oppfylle profetier, guds hjelp, armagedon, opprykkelse, etc.

Kan være derfor Islamske land ikke tør ta i israel/palestina problemet med ildtang.

Gjør de det kan det utløse "armagedon".

 

Nå vet jeg ikke hva islam sier om armagedon, men i kristne og jødiske øyner blir dette sett på som en frelse og noe positivt. Til tross for at store deler av jordens befolkning skal utslettes. Noen skal rykke opp, mens de gjennværende skal ta over landområder fra de avdøde vantroe hedningene.

 

PrettyBoy: Hva sier islam om armagedon?

Hva er islams gullerot mht. denne hypotetiske hendelsen?

Lenke til kommentar

Dommedag, eller Quiyameth, finnes også i Islam. I all enkelthet går det ut på at alle muslimer som har dødd frem til det skjer skal gjennoppstå og prøves foran Allah. De som er dømt verdige skal tilbringe resten av tiden hos Allah i himmelen, og de som er dømt uverdige skal tilbringe resten av tiden i helvete i endeløs lidelse.

Lenke til kommentar
PrettyBoy: Hva sier islam om armagedon?

Hva er islams gullerot mht. denne hypotetiske hendelsen?

Islam er troen på et evig liv etter døden helt grunnleggende. Begrepet Yawm el-qiyamah betyr på norsk `oppstandelsens dag'. Muslimer tror at alle mennesker stilles til regnskap for sine gjerninger og handlinger på den dagen.

Islam understreker at gjennom tro og gode gjerninger kan mennesker vinne paradiset.

Ingen vil få straff for andres misgjerninger, men vil bli dømt for egne handlinger.

Muslimer tror ikke at helvete nødvendigvis betyr evig fortapelse, helvete i islam har dermed flere likhetstrekk med Skjærsilden i katolsk teologi, og mennesker som har syndet vil først måtte gjennomgå en renselsesprosess i helvete før de får komme inn i paradis.

Visst det er noe jeg har glemt, eller noe mer du lurer på så spør,skal prøve å svare så godt jeg kan :)

Lenke til kommentar
1.Jeg vet godt at islam har som mål islamisering og overtagelse av europa, og derfor denne propagandaen som du kommer med, slik at folk skal tro at det ikke er så farlig om islam overtar.

2.Jeg tror nesten du er utsendt fra islamsk råd for å spre deres gift, og løgner om islam.

3.Du prøver også å innbille folk at islams skrifter bare består av koranen, men det er feil.

4.Du må finne deg i å bli irettesatt når du kommer med falske påstander om hvor bra og "tolerant" islam er.islam er ikke tolerant, islam er en styggedom som burde vært utryddet.

5.Hvor muslimer dreper urbefolkningen i Sudan for å få landet for seg selv.

1.Visst islam, muslimer, hadde som mål å ta over Europa, så hadde dette nok skjedd for lenge siden, Propaganda jeg kommer med? Har jeg sagt at vi skal ta over Europa? Dine ord baltazar94.Du sier du vet godt?Hvordan?forklar?

2. Hvilke løgner om islam har spredt her?

3.Hvordan kan det være feil? Når islamske skrifter et tatt utifra Koranen? Kan du motbevise meg i dette takk?Og ikke kom med kjedelige linker fra en kristennett side, der de hater muslimer, ellr hva enn du linker til.

4.Hvilke falske påstander? du bare snakker masse tull jo, kanskje du skal heller diskutere enn å komme med slike utsagn, at alt jeg sier er tull.

5.Som Amerikanere drepte indianere, som jøder dreper Palestinere, Europa gjorde med Afrika?

Det at Sudan dreper urbefolking?Kilde?

 

 

At muslimene ønsker å ta over europa, er et faktum som ganske mange av oss er klar over.

Dette planlegges gjort ved hjelp av fødselsoverskudd og infiltrering av samfunnet og det politiske system, herav de stadige muslimske kravene om særfordeler, som halalslakt, hijab i politiet osv.

Moskeer over hele europa finansiert av saudi-arabia er også en del av denne planen.

Muslimene prøvde flere ganger å ta over europa militert i middelalderen, men de var for svake, og muslimene er ennå for svake militært til åangripe europa. Derfor prøver de nå med list og fødselsoverskudd å ta over de europeiske land fra innsiden.

 

Den propagandaen og de løgnene du sprer om islam, er propaganda fra islamsk råd, som de bruker for å lure folk til å akseptere islam.

Sannheten om islams ondskap blir holdt skjult også for de fleste muslimer, bla. ved forbudet for muslimer til å stille spørsmål ved islam.

Det er imidlertid stadig flere muslimer som bryter dette forbudet, og skaffer seg kunnskap om islam, og de fleste av disse muslimene ender opp med å forlate islam.

 

De linkene jeg la ut til islams skrifter er ikke kristne sider, men muslimske sider, oversatt av muslimer og brukt av muslimer.

Og som du ser, så omfatter muslimske skrifter mye mer enn bare koranen.

 

http://www.usc.edu/dept/MSA/reference/searchhadith.html

 

http://www.al-islam.org/laws/

 

 

Og her er the pact of umar igjen fra en ny kilde, og dette er fra muslimer som har forlatt islam.

http://www.news.faithfreedom.org/index.php...le&sid=1951

 

Jeg må jo si at det du påstår ikke er sant, når jeg kan dokumentere at det ikke er sant. At du ikke vil godta de websidene jeg linker til kan jo ikke jeg noe for.

Men det er ikke annet å forvente hvis du er muslim, for muslimer har ikke lov til å stille spørsmål ved islam, de må blindt adlyde det deres ledere og imamer sier.Så det er jo mulig du ikke vet at det du hevder om islam er løgner spredt av islamsk råd, og hvis det er tilfelle så er du unnskyldt.

 

Amerikanerne drepte indianere, dette er riktig. Men jødene dreper ingen palestinere, for det eksiserer ingen palestinere, de er arabere.

 

Noen europeiske land har hatt kolonier i afrika, men de drev ikke noe organisert folkemord, slik muslimene har gjort, og gjør i Sudan i dag.

Jeg trodde alle visste om muslimenes folkemord i Sudan, fordi det har pågått i mer enn 20 år. Det begynte med kristne, men nå er det utvidet til også å omfatte den muslimske delen av urbefolkningen.

 

http://www.katolsk.no/nyheter/1999/08/n990826a.htm

 

http://ajnorge.0catch.com/Verdenrundt/Sudan.htm

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=225805

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=193904

 

http://www.adressa.no/kultur/film/article1130421.ece

 

http://www.idag.no/ledere-oppslag.php3?ID=13416

 

http://www.nordlys.no/debatt/ytring/article3018404.ece

 

Hvis ikke disse websidene er bra nok for deg, så kan jeg gså legge frem flere.

 

 

Jeg vil også si at jeg hater ikke muslimer.

Jeg er tvert imot glad for hver eneste muslim som klarer å komme seg ut av den styggedommen som kalles islam. For jeg unner alle muslimer å leve et godt liv, i fred og frihet som alle oss andre. Men for å oppnå dette så må muslimene først forlate islam.

Lenke til kommentar
At muslimene ønsker å ta over europa, er et faktum som ganske mange av oss er klar over.

Dette planlegges gjort ved hjelp av fødselsoverskudd og infiltrering av samfunnet og det politiske system, herav de stadige muslimske kravene om særfordeler, som halalslakt, hijab i politiet osv.

Moskeer over hele europa finansiert av saudi-arabia er også en del av denne planen.

Muslimene prøvde flere ganger å ta over europa militert i middelalderen, men de var for svake, og muslimene er ennå for svake militært til åangripe europa. Derfor prøver de nå med list og fødselsoverskudd å ta over de europeiske land fra innsiden.

Muslimer ønsker å ta over Europa, hva skiller dem fra kristne? De kristne prøvde flere ganger å ta over Europa militært i middelalderen, til slutt lykkes de. De måtte bruke list og svik for å fullbyrde sitt mål.

 

Alt du sier gjelder jesus like mye som allah. Hvor vil du med dette? Jeg kan godt se at du hater islam, men da er det jo et paradoks at du samtidig elsker jesus?

Lenke til kommentar
Jeg er ikke "trangsynt, det er du som er kunnskapsløs. Hadde du hat kunnskap om islam, korstogene osv. så ville du ikke kommet med dette automatiske propagandatullet fra venstrevridd media, og ikke minst islamsk råd.

 

Vi kan ta korstogene først.

Den muslimske propagandaversjonen går ut på at dette var rene plyndringstokter mot uskyldige og forsvarsløse muslimer. Men det var de ikke. Deres versjon er kun propaganda for å gi oss dårlig samvittighet, men vi i dag har uansett ikke noe med korstogene å gjøre.

 

Det fleste land i midtøsten var kristne land, som ble erobret av muslimene. Muslimene angrep også europa og erobret bla store deler av spania, men ble stoppet i Frankrike.

Korstogene kom igang etter flere hundre år med muslimske erobringer av kristne land i midtøsten, og muslimske angrep på europa. Og de var rene frigjøringskriger, og forsøk på å befri tidligere kristne land i midtøsten, og ikke minst Jerusalem, som var en kristen by.

Ingen av korstogene var rene plyndringtokter, eller uprovoserte angrep på muslimene

 

http://www.thearma.org/essays/Crusades.htm

 

Når det gjelder de kristne som støtter Israel, så gjær

ør de de pga. en misforståelse, og pga.at de tror jødisk propaganda om at jødene er "Guds folk" Men dette er aldeles ikke riktig. Så denne støtten til Israel har jødene rett og slett svindlet til seg. Og jeg støtter heller ikke Israel.

Det er imidlertid heller ikke alle kristne som støtter Israel, bare et forholdsvis lite antall såkalte kristne sionister.

 

Kolonitiden bør vi også være ferdige med, og ingen som lever i dag kan heller lastes for dette. Og muslimene har slett ike noe å klage over for kolonitiden, de har erobret og utryddet utallige flere land og folkeslag enn europerne uansett. Det var jo heller ikke bare muslimske land som var kolonier.

 

I middelalderen tok muslimene også europeiske slaver. Og det var også de som for det meste sto for salget av afrikanse slaver, og solgte dem til amerikanske jøder fra sørstatene i USA.

 

Kolonitiden er over for lenge siden, den siste kolonien ble selvstendig i 1960, og vi ser jo hvordan det går med disse landene i dag. India var også koloni, men de er jo ikke muslimer, og India er et av de rikeste og teknologisk mest utviklede land i dag.

 

 

Verken media eller Islamsk Råd i Norge er mine kilder, så den kan du spare deg for. Korstogene var delvis hevntokter mot muslimenes herjing i midtøsten, men var i hovedsak pavens politiske hevntokt. Han ville ta tilbake de store landområdene som gikk tapt, hvorfra han kunne hente inn kirkens magiske tiendel. Det utelukker ikke det faktum at det var kristne som anførte krigen, av rene økonomiske årsaker.

Dessuten; hvor i alle dager får du det fra at muslimene kom så langt som til Frankrike? De ble jo stoppet på den iberiske halvøya i vest og Venecia.

Det forholdsvis "lille" antallet kristne sionister du snakker om teller mellom 70-80 millioner mennesker i USA alene, og et større antall i resten av den vestlige verden. Vi har dem i Norge også. Du har kanskje lagt merke til at FrPs politikk har sklidd over til denne målgruppen?

 

I middelalderen tok muslimene også europeiske slaver. Og det var også de som for det meste sto for salget av afrikanse slaver, og solgte dem til amerikanske jøder fra sørstatene i USA.

Dette er ren og skjær forvrengning av historien. Sentral i oppstarten av slavehandelen mellom Europa og USA var Sir Francis Drake. Det er et utbredt faktum at "alle" deltok i slavehandel før det ble forbudt, så det å si at muslimer solgte slaver til amerikanske jøder i sørstatene (forresten, hvor er kilde til dette?) blir løgn i mine øyne.

 

Du snakker veldig mye om jøder og muslimer, og i de tilfellene noen nevner kristne som begår overgrep, så setter du merkelappen "falske kristne" på dem. Vær snill og spa oss for dette. Hvis du er så grei og god kristen som du påstår, vender du heller det andre kinnet til når dine påstander blir tilbakevist av fakta.

 

Det virker som at det ikke nytter å legge ut dokumentasjon her, det er jo ingen som bryr om det uansett.

 

Korstogene var ikke noe "hevntokter" eller "plyndringstokter" Det var forsøk på å erobre tilbake kristne land som muslimene hadde erobret.

Altså det man kaller frigjøringskriger, selv om de de stort sett var mislykket.

Om du leser siden jeg linket til, så kan du selv lese den riktige historien om korstogene.

Disse korstogene kom til etter flere hundre års muslimske angrepskriger mot europa, bla. slaget ved poitiers i Frankrike, hvor muslimene ble stoppet 10 oktober 732. Dette slaget er også kalt battle of tours.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Tours

 

http://www.fordham.edu/halsall/source/arab-poitiers732.html

 

Den forvrengningen og forfalskningen av historien er den pk versjonen som du fremmer. Og jeg er klar over at denne gale pk versjonen er den som læres i skolen i dag, men det gjør den ikke mer riktig uansett.

 

Den virkelige historien om slavehandelen, handler om muslimer som fanget og solgte slaver, mens jøder sto for det meste av handelen. Afrikanerne selv sto også for en del av salget av slaver.

Slavene var i stor grad fanget av arabere og av andre afrikanske stammer. Rikdommene gikk til kongen og eliten i disse landene.

Og det er få som vet at muslimene oså tok europeiske og norske slaver, de var også helt opp til Island for å ta slaver.

 

http://www.geocities.com/CollegePark/Class...sterntrade.html

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Arab_slave_trade

 

Muslimene tok også norske og danske slaver.

 

http://www.aftenposten.no/viten/article780603.ece

 

http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/05/15/466255.html

 

Jødenes rolle i slavehandelen.

 

 

http://www.whitecivilrights.com/the-jewish...-trade_556.html

 

http://www.davidduke.com/general/%E2%80%9C...%80%9D_955.html

 

Afrikanernes rolle i salget av slaver.

 

http://politiken.dk/videnskab/galathea/article214819.ece

 

http://www.lensa.dk/Sukker%20og%20slaver.htm

 

 

 

Muslimene driver ennå med slavehandel, som er fullt lovlig i islam.

 

http://answering-islam.org/BehindVeil/btv5.html

 

http://uqconnect.net/slsoc/manussa/tr05manu.htm#ch2

 

 

Jeg har aldri påstått at det var kun jøder og muslimer som var involvert i slavehandelen i afrika, men det var de som dominerte den.

Lenke til kommentar
Amerikanerne drepte indianere, dette er riktig. Men jødene dreper ingen palestinere, for det eksiserer ingen palestinere, de er arabere.

 

Hva vil dette si? At det er greit for israelere å drepe mennesker for at de ikke er palestinere men arabere?

 

 

Nei, hvor har jeg sagt det da ?

Du må slutte å tillegge folk meninger de aldri har gitt uttrykk for at de har.

Lenke til kommentar
At muslimene ønsker å ta over europa, er et faktum som ganske mange av oss er klar over.

Dette planlegges gjort ved hjelp av fødselsoverskudd og infiltrering av samfunnet og det politiske system, herav de stadige muslimske kravene om særfordeler, som halalslakt, hijab i politiet osv.

Moskeer over hele europa finansiert av saudi-arabia er også en del av denne planen.

Muslimene prøvde flere ganger å ta over europa militert i middelalderen, men de var for svake, og muslimene er ennå for svake militært til åangripe europa. Derfor prøver de nå med list og fødselsoverskudd å ta over de europeiske land fra innsiden.

Muslimer ønsker å ta over Europa, hva skiller dem fra kristne? De kristne prøvde flere ganger å ta over Europa militært i middelalderen, til slutt lykkes de. De måtte bruke list og svik for å fullbyrde sitt mål.

 

Alt du sier gjelder jesus like mye som allah. Hvor vil du med dette? Jeg kan godt se at du hater islam, men da er det jo et paradoks at du samtidig elsker jesus?

 

 

De kristne har aldri prøvd å ta over europa. Europa har vært et område med kristne land siden kristendommen ble spredt av romerriket.

 

Det er ikke noe paradoks å hate islam, og å samtidig elske Jesus. Jesus hatet oså ondskapen.

 

Hvis du aksepterer det onde, og omfavner ondskapen. Så blir du jo selv ond, og en del av den ondskapen du omfavner.

 

Man må skille mellom menneskene og ideologien,

islam er en ond ideologi, som må motarbeides.

Mens muslimene er ikke nødvendigvis onde mennesker, tvert imot, de fleste muslimer er gode og hyggelige mennesker, som selv er ofre for islams ondskap.

Og de blir selv foret med løgner om islam av sine ledere som ønsker å kontrollere dem, for å sikre sin egen makt.

Lenke til kommentar
Og det er få som vet at muslimene oså tok europeiske og norske slaver, de var også helt opp til Island for å ta slaver.

 

Her ser det faktisk ut som du er inne på noe.

 

Fra år 1500 til ca. 1830 var rundt en million europeere slaver eller gisler i Afrika. Den mest kjente av dem var Miguel Cervantes, skaperen av "Don Quixote", forteller Ødegaard.

Han er kommet frem til at antallet nordiske slaver var rundt 2000. Og at kanskje 1000 av dem var norske.

 

"Å havne i tyrkeri", het det den gang. En skjebne verre enn forlis. Og frykten hang over hver eneste sjømann som seilte i Middelhavet. For det var der det skjedde. Det var der skipene ble bordet og besetningen fanget. Og ført til "barbariet". Som den gang var en geografisk betegnelse på "den første Deel eller Landstrækning i Africa.

 

Mens det var norske sjøfolk som havnet "i tyrkeriet", skjedde i 1627 det utenkelige på Island: Algeriske slavejegere slo til på selve øya, langt der oppe i Atlanterhavet. Og reiste av gårde med nærmere 400 islandske slaver i lasten. Nesten hver eneste islending mistet en kjenning eller en bror, det var en nasjonal tragedie, og i de påfølgende år levde islendingene i stor frykt for nye angrep. En av de bortførte var presten Olaf Eigilsson, han ble sendt tilbake til Danmark fordi fyrsten av Algier ville han skulle kjøpslå med kong Christian 4. om frikjøp av de øvrige islendingene. Olaf hadde allerede møtt tragedien; hele hans familie var solgt og splittet i Algier.

 

Litt ironisk at det svenske navnet for Tyrkia er Turkiet.

 

Men klart, de fleste har drevet vell med slavehandel igjennom tidene og kineserene som "jobber gratis" for vesten er vell dagens slaver.

 

EDIT:

På 1500- och 1600-talen var riket som mest betydelsefullt och hade sin egentliga höjdpunkt under sultanen Süleyman den store, även om dess största territoriella utsträckning nåddes först år 1683 då det sträckte sig från Wiens utkanter i nordväst till Mekka i sydöst och från Kaukasus i nordöst till Algeriet i sydväst.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Osmanska_riket

Ser du kaukasus er nevnt balle? er du sikker på at det var muslimer som drev slavehandelen?

Kom ikke askenazi-jødene fra kaukasus?

 

Balle:

Korstogene var ikke noe "hevntokter" eller "plyndringstokter" Det var forsøk på å erobre tilbake kristne land som muslimene hadde erobret.

I hvilket årstall erobret muslimene norge :ermm:

og var det strengt talt nødvendig å halshugge alle og en hver som motsatte seg den hvite krist?

Endret av analkløe
Lenke til kommentar

Viste faktisk ikke om at muslimene kom så høyt.

 

 

Om du leser siden jeg linket til, så kan du selv lese den riktige historien om korstogene.

Disse korstogene kom til etter flere hundre års muslimske angrepskriger mot europa, bla. slaget ved poitiers i Frankrike, hvor muslimene ble stoppet 10 oktober 732. Dette slaget er også kalt battle of tours.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Tours

 

http://www.fordham.edu/halsall/source/arab-poitiers732.html

 

Den forvrengningen og forfalskningen av historien er den pk versjonen som du fremmer. Og jeg er klar over at denne gale pk versjonen er den som læres i skolen i dag, men det gjør den ikke mer riktig uansett.

 

Så takk skal du ha Balty for den infoen. :)

Lenke til kommentar
De kristne har aldri prøvd å ta over europa. Europa har vært et område med kristne land siden kristendommen ble spredt av romerriket.

 

Det er ikke noe paradoks å hate islam, og å samtidig elske Jesus. Jesus hatet oså ondskapen.

 

Hvis du aksepterer det onde, og omfavner ondskapen. Så blir du jo selv ond, og en del av den ondskapen du omfavner.

 

Man må skille mellom menneskene og ideologien,

islam er en ond ideologi, som må motarbeides.

Mens muslimene er ikke nødvendigvis onde mennesker, tvert imot, de fleste muslimer er gode og hyggelige mennesker, som selv er ofre for islams ondskap.

Og de blir selv foret med løgner om islam av sine ledere som ønsker å kontrollere dem, for å sikre sin egen makt.

Jeg synes du viser svært lite respekt for våre forfedre som Tore Hjort og blant annet Raud den ramme ved å si at de kristne aldri prøvde å ta over Europa. Ikke bare prøvde de, de fullførte det. Hele Europa ble tatt over, og alle andre religioner ble forbudt, det ble dødsstraff for alt mulig rart og alt ble helvete. Nøyaktig det samme som dine visjoner om islams erobring av Europa.

 

De kristne hadde et mål for øyet, og det var å erobre hele Europa med tvang. Etter at de hadde slaktet alle hedningene her (og de norske hedningene var noen av de siste) så reiste de like greit videre til både Afrika og Nord- og Søramerika.

 

Europa har vært et område med hedenske land som ble konvertert av det romersk-katolske imperium. Og for de millioner av mennesker som måtte dø fordi andre elsket jesus er kristendommen selve definisjonen på ondskap.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Og det er få som vet at muslimene oså tok europeiske og norske slaver, de var også helt opp til Island for å ta slaver.

 

Her ser det faktisk ut som du er inne på noe.

 

Fra år 1500 til ca. 1830 var rundt en million europeere slaver eller gisler i Afrika. Den mest kjente av dem var Miguel Cervantes, skaperen av "Don Quixote", forteller Ødegaard.

Han er kommet frem til at antallet nordiske slaver var rundt 2000. Og at kanskje 1000 av dem var norske.

 

"Å havne i tyrkeri", het det den gang. En skjebne verre enn forlis. Og frykten hang over hver eneste sjømann som seilte i Middelhavet. For det var der det skjedde. Det var der skipene ble bordet og besetningen fanget. Og ført til "barbariet". Som den gang var en geografisk betegnelse på "den første Deel eller Landstrækning i Africa.

 

Mens det var norske sjøfolk som havnet "i tyrkeriet", skjedde i 1627 det utenkelige på Island: Algeriske slavejegere slo til på selve øya, langt der oppe i Atlanterhavet. Og reiste av gårde med nærmere 400 islandske slaver i lasten. Nesten hver eneste islending mistet en kjenning eller en bror, det var en nasjonal tragedie, og i de påfølgende år levde islendingene i stor frykt for nye angrep. En av de bortførte var presten Olaf Eigilsson, han ble sendt tilbake til Danmark fordi fyrsten av Algier ville han skulle kjøpslå med kong Christian 4. om frikjøp av de øvrige islendingene. Olaf hadde allerede møtt tragedien; hele hans familie var solgt og splittet i Algier.

 

Litt ironisk at det svenske navnet for Tyrkia er Turkiet.

 

Men klart, de fleste har drevet vell med slavehandel igjennom tidene og kineserene som "jobber gratis" for vesten er vell dagens slaver.

 

EDIT:

På 1500- och 1600-talen var riket som mest betydelsefullt och hade sin egentliga höjdpunkt under sultanen Süleyman den store, även om dess största territoriella utsträckning nåddes först år 1683 då det sträckte sig från Wiens utkanter i nordväst till Mekka i sydöst och från Kaukasus i nordöst till Algeriet i sydväst.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Osmanska_riket

Ser du kaukasus er nevnt balle? er du sikker på at det var muslimer som drev slavehandelen?

Kom ikke askenazi-jødene fra kaukasus?

 

Balle:

Korstogene var ikke noe "hevntokter" eller "plyndringstokter" Det var forsøk på å erobre tilbake kristne land som muslimene hadde erobret.

I hvilket årstall erobret muslimene norge :ermm:

og var det strengt talt nødvendig å halshugge alle og en hver som motsatte seg den hvite krist?

 

 

vel, når det gjelder muslimenes slavehandel med europeere så er jeg egentlig litt imponert over dine kunnskaper, det er ikke mange i dag som vet om dette.

 

Når det gjelder muslimenes slavehandel og sjørøveri, så var det mest muslimske arabere som sto for denne, som de også gjør i dag.

 

Jødene drev også mye med slavehandel, som jeg også påpekte. Men det er muslimenes slavehandel jeg snakker om, og som pågikk helt nord til island.

Khazarriket var borte for lenge siden da den slavehandelen vi snakker om her pågikk, så khazarjødene kunne ikke drive noen organisert slavehandel på den tiden.

 

Jødenes slavehandel foregikk mest i afrika, der rike jødiske plantasjeeiere i USA kjøpte slaver av muslimer. og afrikanske høvdinger. Jeg har lagt ut dokumentasjon både på muslimenes og jødenes slavehandel, så du får lese den.

 

 

Muslimene har selvsagt aldri erobret Norge. Hva er grunnem til dette "sleivsparket" fra din side ? Du vet vel bedre enn som så ?

Hvis du med din antydning om kvitekrist mener kristningen av Norge, så foregikk denne en god del fredeligere enn mange tror.

 

http://www.adressa.no/meninger/kronikker/article1123378.ece

 

http://74.125.77.132/search?q=cache:qYaWyG...t=clnk&cd=6

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Hvis du med din antydning om kvitekrist mener kristningen av Norge, så foregikk denne en god del fredeligere enn mange tror.

Nå provoserer du mange nasjonalister her til lands! Fredelig var det ikke da kristendommen spredte seg nordover, og frankerkongen Karl den Store kriget mot sakserne og halshogde over 4000 hedninger på en dag, først etter at de var tvangsdøpt så de kom til Jesus.

 

Kristendommen ble brukt for å ødelegge norsk kultur og politikk, slik at det til slutt kunne sitte en mann på tronen med sentralistisk politikk og kirken under seg. Stikk i strid med norsk tradisjon hva angikk politikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...