Gå til innhold

Hvorfor slipper Islam unna så billig?


Anbefalte innlegg

Baltazar94, du har åpenbart IKKE kunnskap om Islam som religion. Og når det gjelder Irak, så var de faktisk kristne før i tiden, ikke muslimer (assyrere). Men tilbake til saken;

 

Hvis du kan dokumentere at Islam er "ondskapens" religion, så kan jeg ta det du sier seriøst. Inntil da er det du sier faktisk bare tull. Hva med jødedommen? Jeg påstår at jødedommen har gjort ting som er på lik bølgelengde og verre enn det muslimene gjør, bare så det er klart. Men som sagt: Dokumenter at Islam er en ond religion, svart på hvitt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Baltazar94, du har åpenbart IKKE kunnskap om Islam som religion. Og når det gjelder Irak, så var de faktisk kristne før i tiden, ikke muslimer (assyrere). Men tilbake til saken;

 

Hvis du kan dokumentere at Islam er "ondskapens" religion, så kan jeg ta det du sier seriøst. Inntil da er det du sier faktisk bare tull. Hva med jødedommen? Jeg påstår at jødedommen har gjort ting som er på lik bølgelengde og verre enn det muslimene gjør, bare så det er klart. Men som sagt: Dokumenter at Islam er en ond religion, svart på hvitt :)

 

Tomme påstander om at kritikerne av islam er "kunnskapsløse" og ikke har kunnskap om islam, er en vanlig hersketeknikk fra forsvarerne av islam og muslimer, men ingen av dem kan komme med noe annet enn tomme påstander.

For sannheten er at det er de som forsvarer islam som ikke har kunnskap om islam, og ikke har noen forståelse av hva islam er og hvilken ondskap som skjuler seg bak det hele.

 

islam er forøvrig ingen religion, men en ideologi med sin egen okkulte religion, på samme måte som nazismen var det.

 

Det stemmer at Irak var et kristent land før muslimene erobret det. Se fleste land som nå kalles "muslimske land" var kristne eller hadde andre religioner før muslimene erobret dem. Og i de fleste land så har de utryddet den opprinnelige befolkningen, men i noenland, som Egypt så er det en liten rest igjen som de ennå ikke har klart å utrydde.

 

Jeg har allerede lagt ut mye dokumentasjon, men for folk som er like onde selv som dem som utfører ugjerningene i islams navn, så hjelper ingen dokumentasjon.

For slike folk vil uansett overse og fornekte alt, for de er totalt likegyldige og ufølsomme overfor andre folks lidelser.

 

At islam er en ond ideologi ser du først og fremst på muslimenes overgrep mot minoriteter. Og hvem som helst kan se hva muslimer over hele verden presterer i islams navn. For å forsvare denne ondskapen så må man som sagt være temmelig ond og ufølsom selv.

 

Å dokumentere noe for deg er som sagt nytteløst, for du har jo ikke engang lest det jeg har lagt ut. Men for andre som leser denne tråden så har de noen linker her.

 

http://www.warriorsfortruth.com/christians%20in%20muslim%20countries.html

 

http://euro-med.dk/?p=14302

 

http://evedyahu.wordpress.com/2009/11/04/christians-in-muslim-countries-egypt/

 

http://www.chick.com/bc/2001/muslim.asp

 

http://www.danielpipes.org/comments/28884

 

http://deathby1000papercuts.com/2008/08/christians-in-muslim-countries-saudi-girl-burned-alive-for-being-christian/

 

http://www.americanthinker.com/blog/2009/12/the_epidemic_of_christian_pers.html

 

http://www.persecution.org/suffering/index.php

 

http://archive.newsmax.com/archives/articles/2001/10/16/210223.shtml

 

http://www.spiegel.de/international/world/0,1518,680349,00.html

 

 

http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=24886

 

http://jmm.aaa.net.au/articles/22995.htm

 

http://www.wikiislam.com/wiki/Persecution_of_non-Muslims

 

http://www.persecution.org/suffering/newssummpopup.php?newscode=10579

 

http://studiesirishreview.wordpress.com/2010/01/14/when-christians-suffer-muslim-countries/

 

 

Om det ikke hadde vært grunnlag for slikt i islams skrifter, så ville muslimene ikke utført disse ugjerningene heller. For muslimer flest er sterk religiøse, og de vil ikke gjøre noe slikt som dette uten at de tror at allah har godkjent det.

 

Jeg er forøvrig ikke noe mer begeistret for hva mange jøder gjør i jødedommens navn. De har også dekning for det i jødedommens skrifter, men det tilhører en annen tråd.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Islam er, i utgangspunktet, en fredelig religion. Baltazar 94: det virker på meg som om du baserer dine "på-kanten-uttsagn" på løsslupne feiltolkninger av Koranen/Hadith (eventuelt andre tekster) som ekstreme muslimer følger. Jeg utfordrer deg derfor med denne problemstillingen (gamle, uttaderte internettsider og annet blog-svada teller ikke);

 

Dersom du leter, vil du finne vel så mye (om ikke mer) vold - og antydninger til vold i Bibelen." Mitt spørsmål er derfor: Hva er den essensielle forskjellen i forhold til voog annet ld (og andre "synder" ) mellom Bibelen og Koranen?

 

 

Missforstå meg rett, Baltazar: Jeg mener også at integreringen i dette landet er helt på jordet - og i enkelte tilfeller er likegyldige innvandrere en del av problemet. Men å gå på religion blir for meg feil. Det finnes over 1 milliard muslimer i verden. Hvor mange av dem er terrorister? Ikke mange.

Lenke til kommentar

Islam er, i utgangspunktet, en fredelig religion. Baltazar 94: det virker på meg som om du baserer dine "på-kanten-uttsagn" på løsslupne feiltolkninger av Koranen/Hadith (eventuelt andre tekster) som ekstreme muslimer følger. Jeg utfordrer deg derfor med denne problemstillingen (gamle, uttaderte internettsider og annet blog-svada teller ikke);

 

 

islam er ikke noen "fredelig" religion.

 

En morder som vil drepe deg vil også på det sterkeste hevde at han er "fredelig" helt til det øyeblikk da han føler seg sterk nok til å drepe deg.

 

Jeg baserer ikke noe på "feiltolkninger" av koranen, jeg har full forståelse av koranen, og av muslimenes taktikk, som ble fulgt av muhammed i mekka, og er forbilde for muslimenes pågående erobring av europa og vesten.

 

Muslimne har forøvrig ikke anledning til å "tolke"koranen som de selv vil. Koranen og hadith skal følges til punkt og prikke.

Og den begrensede tolkingen som kan gjøres av hadith, den er det lovskolene som gjør, muslimene kan ikke velge selv.

 

Koranen skal følges, ikke tolkes. Muslimene vil nok at vi skal tro det, og ateister vil nok antakelig tro det også.

Men alle troende, uansett religion vet at religionens hellige bok skal følges, og ikke tolkes etter hver enkelt sin personlige mening.

 

For fanatikere som vil forsvare islam av ideologiske årsaker uansett hva som måtte skje, så teller ingenting som dokumentasjon så lenge den er kritisk mot islam eller sier sannheten om islam. Ikke engang koranen og islams egne skrifter.

For slike folk har en ubegrenset evne til å snu ryggen til og overse alt som ikke passer inn i deres egen ideologiske agenda.

Dette er jeg klar over og jeg vet det av egen erfaring, men jeg tror at det ennå finnes noen her på forumet som kan tenke litt selv, og som ikke er helt hjernevasket av muslimenes propaganda. Og den dokumentasjonen jeg la ut er for dem.

 

Her kan alle lære litt mer om islam http://www.faithfreedom.org/

 

Denne siden er av ex-muslimer som prøver å advare oss alle mot islam. Det er stadig flere muslimer som får opp øynene for islams ondskap, og som klarer å rive seg løs fra islam, det er også stadig flere ex-muslimer som prøver å advare mot islam på denne måten.

Lenke til kommentar

Du er klar over at hvis man faktisk ser litt nøyere etter kan man finne en million sitater som støtter at kristendommen er en voldelig religion også? Likevel er det bare et fåtall av kristne som lever ut dette. Du finner sitater som støtter at islam er en voldelig religion og trekker automatisk den slutningen at alle muslimer er slik.

Endret av Henrik B
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Denne siden er av ex-muslimer som prøver å advare oss alle mot islam. Det er stadig flere muslimer som får opp øynene for islams ondskap, og som klarer å rive seg løs fra islam, det er også stadig flere ex-muslimer som prøver å advare mot islam på denne måten.

 

Islam er det mest voksende religionen av alle. Hvorfor tror du det, egentlig ?

 

Kanskje at folk sitter å bruker tid til å lese Koranen. Jeg ser at det flere anti-muslimer som bare tar tekster ut fra koranen uten sammengeng og viser til ikke muslimer. Det er bare så typisk av de som hater islam og muslimer.

Lenke til kommentar
Muslimne har forøvrig ikke anledning til å "tolke"koranen som de selv vil. Koranen og hadith skal følges til punkt og prikke.
Og poenget ditt er?
Tragedien for oss alle, inkludert muslimer, er at de aller fleste muslimer ikke vet hva islam egentlig handler om. Fordi de har ikke tilgang til denne kunnskapen

Kristendommen har tatt den hebraiske bibel og lagt til flere skrifter, som til sammen er blitt Det gamle testamente. Kristendommen har også Det nye testamente, med Evangeliene som omtaler Jesu liv.

Men kristendommen har ikke godtatt alle skrevne omtaler av Jesus, bare fire.

Det gamle testamente, Jesu budskap og Koranen var alle åpenbaringer fra Gud. Men er de senere pålitelige, eller har det skjedd endringer i dem?

Når det gjelder Det gamle testamente og Evangeliene, har det skjedd forandringer.

For hvis disse åpenbaringene er sanne, i den form vi kjenner dem, hvordan kan de da inneholde, slik de gjør, beskrivelser med unøyaktigheter og selvmotsigelser, og framlegg som strider mot vitenskapelige fakta?

Det samme forholdet gjelder for Evangeliene. De grunner seg på en muntlig tradisjon, som først senere ble nedskrevet. Ingen forfatter av de godkjente evangeliene var selv vitne til Jesu liv.

Jesu stamtavle framstilles på to uforenlige og ulike måter. Menneskets alder på Jorden er i motstrid medsikker viten, og det oppgis forskjellig tid for hvor lenge Jesus virket.

At Jesus skal ha steget opp til himmelen, omtales ikke i to av evangeliene, og tidspunktet da dette skulle ha skjedd, er motstridende i de to andre.

Jesu siste tale til disiplene, med hans åndelige testamente (Joh 14-17), mangler i tre av evangeliene.

 

I motsetning til dette er Koranen presis og uten indre selvmotsigelser. Den inneholder heller ingen utsagn i strid med moderne vitenskap, men er tvert imot påfallende samstemt med den.

Koranen er Guds åpenbaring, i opprinnelig form. Mens det i Bibelen er kommet endringer som gjør den upålitelig, selv om også Bibelen fra først av var fra Gud.

 

Bibelen er blitt til over en periode på ca 1500 år. De første skriftene ble nedtegnet ca.600 før Kristus, og de siste ca 150 år etter Kristus.Før dette hadde det vært en muntlig overlevering fra slekt til slekt.Den først samlede utgaven på latin - Vulgata-kom i det 4. århundrede. Det var denne utgaven Gutenberg trykte i 1456 som den første trykte bok.

Bibelen er en bok, men den er inndelt i 66 bøker.

 

Mye snakk om bibelen her, men mitt poeng er at Koranen er EN, den har vært uforandret helt fra starten av. Og den er lik for alle.

Så når du snakker om hvilke kunnskaper en muslim, den er stor, og den kunnskapen jeg har, har også en annen praktiserende muslim. Hvis jeg leser en surah foran en annen praktiserende muslim, så hadde h*n rettet på meg med engang, hvis jeg hadde uttalt en vokal eller et ord feil.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Muslimne har forøvrig ikke anledning til å "tolke"koranen som de selv vil. Koranen og hadith skal følges til punkt og prikke.
Og poenget ditt er?
Tragedien for oss alle, inkludert muslimer, er at de aller fleste muslimer ikke vet hva islam egentlig handler om. Fordi de har ikke tilgang til denne kunnskapen

Kristendommen har tatt den hebraiske bibel og lagt til flere skrifter, som til sammen er blitt Det gamle testamente. Kristendommen har også Det nye testamente, med Evangeliene som omtaler Jesu liv.

Men kristendommen har ikke godtatt alle skrevne omtaler av Jesus, bare fire.

Det gamle testamente, Jesu budskap og Koranen var alle åpenbaringer fra Gud. Men er de senere pålitelige, eller har det skjedd endringer i dem?

Når det gjelder Det gamle testamente og Evangeliene, har det skjedd forandringer.

For hvis disse åpenbaringene er sanne, i den form vi kjenner dem, hvordan kan de da inneholde, slik de gjør, beskrivelser med unøyaktigheter og selvmotsigelser, og framlegg som strider mot vitenskapelige fakta?

Det samme forholdet gjelder for Evangeliene. De grunner seg på en muntlig tradisjon, som først senere ble nedskrevet. Ingen forfatter av de godkjente evangeliene var selv vitne til Jesu liv.

Jesu stamtavle framstilles på to uforenlige og ulike måter. Menneskets alder på Jorden er i motstrid medsikker viten, og det oppgis forskjellig tid for hvor lenge Jesus virket.

At Jesus skal ha steget opp til himmelen, omtales ikke i to av evangeliene, og tidspunktet da dette skulle ha skjedd, er motstridende i de to andre.

Jesu siste tale til disiplene, med hans åndelige testamente (Joh 14-17), mangler i tre av evangeliene.

 

I motsetning til dette er Koranen presis og uten indre selvmotsi–gelser. Den inneholder heller ingen utsagn i strid med moderne vitenskap, men er tvert imot påfallende samstemt med den.

Koranen er Guds åpenbaring, i opprinnelig form. Mens det i Bibelen er kommet endringer som gjør den upålitelig, selv om også Bibelen fra først av var fra Gud.

 

Bibelen er blitt til over en periode på ca 1500 år. De første skriftene ble nedtegnet ca.600 før Kristus, og de siste ca 150 år etter Kristus.Før dette hadde det vært en muntlig overlevering fra slekt til slekt.Den først samlede utgaven på latin - Vulgata-kom i det 4. århundrede. Det var denne utgaven Gutenberg trykte i 1456 som den første trykte bok.

Bibelen er en bok, men den er inndelt i 66 bøker.

 

Mye snakk om bibelen her, men mitt poeng er at Koranen er EN, den har vært uforandret helt fra starten av. Og den er lik for alle.

Så når du snakker om hvilke kunnskaper en muslim, den er stor, og den kunnskapen jeg har, har også en annen praktiserende muslim. Hvis jeg leser en surah foran en annen praktiserende muslim, så hadde h*n rettet på meg med engang, hvis jeg hadde uttalt en vokal eller et ord feil.

 

Når muslimer og andre forsvarere av islam blir satt fast og innser at islam egentlig er ondskap satt i system og ikke kan forsvares på noen måte, men ikke vil innrømme det av forskjellige årsaker.

Så begynner de å snakke om noe helt annet for å avlede oppmerksomheten, og for sikkerhets skyld også spe på med noen løgner, slik at debattmotstanderen blir avledet og opptatt med å tilbakevise disse løgnene om dette nye temaet.

 

Men den taktikken virker ikke mer, for muslimene har brukt den så lenge nå at den er for lengst utgått på dato.

 

islam er en tvers gjennom ond ideologi som innvolverer okkult avgudsdyrkelse. Dette er et faktum som ingen muslim i verden kan klare å bortforklare.

Alle kan jo prøve å bortforklare dette, men med det så oppnår bare å vise at de aktivt støtter ondskapen.

 

Muslimer kan jo også begynne å drepe de som kritiserer islam, og mange har også allerede gjort det.

Men det eneste de oppnår med det er å forsterke dommen over islam og over seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jeg skjønner ikke alt det kritikken kommer fra. Ja, det finnes dumme muslimer gjør idiotiske ting. Men hvorfor angriper du islam ?

 

Er det noe ikke skjønner deg med islam\Koranen, så legg ut sitat, så vi svare på dette...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke alt det kritikken kommer fra. Ja, det finnes dumme muslimer gjør idiotiske ting. Men hvorfor angriper du islam ?

 

Er det noe ikke skjønner deg med islam\Koranen, så legg ut sitat, så vi svare på dette...

 

 

Så lenge du ikke sier hva disse "idiotiske"tingene er, så har du i grunnen ikke sagt noe som helst.For slike "idiotiske"ting kan være hva som helst, som for eksempel å snuble i dørstokken.

 

 

Jeg "angriper" ikke islam. Jeg sier sannheten om islam for å advare folk mot denne ondskapen, og ikke minst fordi jeg har medfølelse med ofrene for islam. Noe som muslimer og andre som forsvarer islam mangler totalt.

Jeg advarer også mot islam fordi det er avgudsdyrkelse. Og fordi jeg forstår bedre enn noen muslimer hva islam er.

 

Noen muslimske ledere og imamer forstår nok hva islam er, men dette holder de skjult for vanlige muslimer.

 

Så hverken du eller noen andre her har noe å lære meg om islam eller koranen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Tror neppe han i det hele tatt har lest en side fra koranen. Han tar sitater fra anti-islamske sider, og tror at det er det islam tilater osv..

Lenke til kommentar

Men hvor lenge skal dere dekke dere bak at de som bedriver terror og de som styrer land etter "muslimske" grunnverdier, der landene er et helvette å bo i for de som bor der, er "falske" muslimer som ikke har lest og forstått koranen?

 

Er det ikke akkurat tolkningen av koranen som blir galt oppi det hele? For ikke å snakke om tolkninger av alle de spinnville hadithene som er skrevet av helskrudde imamer som antagelig aldri har gjort annet enn å tolke det som står i koranen og som muslimer rundt om ikke klarer å bli enige om den dag i dag? Hadde det ikke vært bedre om alle holdt seg til koranen og ikke oppgulpene fra disse imamene i de forskjellige hadithene?

 

Men seriøst, hvorfor virker ikke islam som styresett? Hvorfor er ingen av de islamsk styrte landene det paradiset dere beskriver at koranen lærer bort? Hvorfor må kvinner leve i det som for oss i vesten ligner mistenkelig på et fengsel? Hvorfor lager muslimer lover som gir menn rett til å banke opp konen hvis hun ikke vil ha sex? (Noe jeg ser på som direkte latterlig, for hvis du som mann er så lite tiltrekkende at du må banke kona di for å få sex, ja da er det på tide å gjøre noe med seg selv, ikke kona!!!)

 

Det er jo pr dags dato ikke et land som har grunnlovs festet muslimsk tro som "styresett" som er noe land av høy moralsk verdi, ei heller et land noen velger frivillig å bli i og hvorfor har det blitt slik? Hvorfor er ikke et eneste land med islam som hoved religion det paradiset dere forespeiler at det skal bli? Og sist, men ikke minst, hvordan kan dere tro at andre land er åpen for islamsk styresett og lovgivning når vi ser hva slags urettferdig helvette det lager for de som bor der?

 

Hva er galt med et samfunn der du kan si, tenke og gjøre så og si alt ting, et samfunn der kvinner, menn og barn har like rettigheter og åpent kan si tenke, føle hva de vil? Hva er galt med et slikt samfunn? Hvorfor vil muslimer som har vært bosatt i denne friheten fremseles prakke på oss et tankesett som er så avlegs at det tilhører middelalderen i både teori og praksis? Er det fordi guden deres står i fare for å bli litt fornærmet? Er ikke den muslimske guden stor nok til å ordne dette selv? Vi har hatt akkurat det samme med kristendommen, der prestene nikjært passet på at ingen fornærmet guden deres, men det er lenge siden og vi har og har fremdeles en voldsom utvikling siden da til noe som er mye bedre, der mennesker kan leve side om side UTEN å måtte ta hensyn til gamle skrifter som kun er bassert på påstander, så hvorfor i all verden skal vi tilbake dit? Hvorfor skal ikke kvinner og menn være likestilte, de er jo det fra naturen!

 

Dere snakker dere varme på hvor fantastisk fin og flott og vakker islam er, men lukker øynene totalt så fort noen kritiserer noe som kommer fra den religionen og hvorfor gjør dere det? Tåler dere ikke å se sannheten? Eller hva er det med dere som tror islam er svaret på alt her i verden? Å innføre islam i norge er det samme som å kaste oss 500 år + tilbake i tid og for oss som er oppvokst med frihet og likhet for alle er det et helvette, men det ser det ikke ut til at dere skjønner... :no:

 

Så hvorfor skal vi underkaste oss islam? Hva er så bra med det? Faktum er at jeg kun ser negative følger av det, men belys meg gjerne!!!

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Hvem sa at Norge skal følge islamske relger? Slapp av, muslimer skal ikke ta over Norge, og "dere skal ikke underkaste dere islam. Hvor kommer alt det tøvet fra ?

Lenke til kommentar

Er ikke snakk om å underkaste seg islam, RWS. Det er snakk om at Islam i grunn ikke er noe vondt; men det finnes dessverre idioter på denne jord som klarer å markedsføre Islam som noe ondt og grusomt. Noen mennesker skjønner jeg meg på. F.eks. Hvis jeg er en som ikke har noen muslimske venner eller familie, og så leser jeg på VG at det er noen islamister som har sprengt seg selv i lufta: hva kommer jeg til å tro om muslimer da? Sånne folk har jeg personlig INGENTING imot. De trenger kun belysning og kunnskap om religion.

 

Men folk som ikke er kulturrelativister er ofte folk som bare elsker å kritisere andre. Ikke misforstå; alle har rett til å mene noe og uttrykke seg. Men når folk er ute etter å KUN kritisere og sette andre mennesker/religioner, eller hva det måtte være, i dårlig lys, så er dette utrolig dårlig gjort.

 

Dersom du kan dokumentere at Islam prøver å ta over verden, så go ahead sier jeg bare. Se på Jødene, de ligger milesvis foran muslimene :)

 

Israel fikk et land. Så tok de mer land enn det de skulle. Så bestemte de seg for å kontrollere et land. Så bestemmer de seg for å støtte kurderne som prøver å ta over byer i Irak. Hvis jeg ikke tar feil, så står de i Toreaen at Israel kommer til å ta over alt land som ender ved der hvor Tigris og Eufrat renner ut. HVEM SER DETTE?

Og jeg vil bare legge til at jeg ikke er religiøs, jeg er ateist (human-etiker) :)

Lenke til kommentar

Hvem sa at Norge skal følge islamske relger? Slapp av, muslimer skal ikke ta over Norge, og "dere skal ikke underkaste dere islam. Hvor kommer alt det tøvet fra ?

 

Vel.. Dere er allerede kommet her, og er godt på vei med å kreve at "vårt" samfunn skal tilpasse seg deres levemåte.

Vi skal tilsidesette vår ytringsfrihet, så lenge den kan virke støtende mot Islam, ellers får vi smake storesleggen i form av grusomme represalier, utøvet i Allah's navn.

 

Og det er her den store skillen mellom oss går... Jeg er villig til å kjempe å dø, for at dere skal ha muligheten til å praktisere HVILKEN som helst religion dere vil (Om det så er kristendommen, islam eller den store, rosa, flygende elefant guden dere vil kaste dere under), pga. At jeg en tilhenger av moderne verdier det norske samfunn, og vesten som helhet bygger på. Frihet for alle, til å si og mene hva en mener, i henhold til gjeldene, norsk lov.

 

Men problemet her, er at dere kommer HIT, til MITT land, og forventer særkrav, som stiller dere overordnet norsk lov, og forventer at vi skal tilpasse oss galskapen deres.

 

Vi i Norge har hatt våre problemer med kristendommen her til lands, i mange år. Vi er endelig blitt kvitt det undertrykkende, hjernevaskede dritet, og vi er IKKE villig til å bytte vår solidariske veldedighets frihet, mot et nytt undertrykkende styre, i form av islam.

 

Kristendommen var histore. Vi er i nåtid, islam er en mulig fremtid, som en må kjempe mot her til lands, da den ikke bringer noe godt for andre mennesker, som nyter godt av friheten vi har her til lands.

 

Det artige er også, at de ekstreme (tullingene), som taler mot VÅRES ytringsfrihet på grunnlag av krenkelser av islam, Muhammed (Eller hva enn det måtte være) som regel får LANGT større støtte blandt den "normale- mannen i gaten muslim", enn dem som tar avstand fra dette. Dette viser vel i hovedsak at det er en slags "stille aksept" for de ekstremes yttringer, da trosrettningen bygger på samme verdi grunnlag, bassert på den feilfrie "Koranen", tolket på forskjellige måter.

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Det er snakk om at Islam i grunn ikke er noe vondt; men det finnes dessverre idioter på denne jord som klarer å markedsføre Islam som noe ondt og grusomt. Noen mennesker skjønner jeg meg på. F.eks. Hvis jeg er en som ikke har noen muslimske venner eller familie, og så leser jeg på VG at det er noen islamister som har sprengt seg selv i lufta: hva kommer jeg til å tro om muslimer da? Sånne folk har jeg personlig INGENTING imot. De trenger kun belysning og kunnskap om religion.

 

 

Hvordan klarer dere onde ufølsomme mennesker å snu ryggen til og fortsette å forsvare islam og til og med påstå at det er en "fredelig" og "god" religion, når vi gang på gang ser muslimer som dreper i islams navn, og i mange tilfeller bare for å "blidgjøre" måneguden allah slik at de skal få direktebillett til paradis ?

Dette pågår så mange steder i verden i islams navn, at man må være temmelig ond og ufølsom selv for å forsvare islam og påstå at det er en "fredelig" religion.

Å påstå at du ikke vet om dette, går ikke, for jeg har lagt ut mye dokumentasjon her i tråden, og det fins uendelig mye mer.

 

De linkene jeg har lagt frem her i denne tråden viser bare en liten del av den ondskapen og de grusomhetene som muslimer utfører mot ikke-muslimer på verdensbasis, og i tillegg kommer de grusomhetene muslimene påfører hverandre, uten annen grunn en at noen feiler når det gjelder å holde islams idiotiske religiøse regler.

 

Det er ikke mulig å forsvare en slik ondskap uten selv å være ond.

 

Å hevde at dette er "enkelttilfeller" og ikke har noe med islam å gjøre, er ikke annet enn en bevisst anstrengelse for å lukke øynene for ondskapen, og dermed bevisst støtte for det som skjer.

Og det er jo også slik at disse ugjerningene begås av muslimer i så mange land i verden,med grunnlag i islams skrifter, at det er absurd å påsta at dette er "enkelttilfeller"

 

Muslimene i Norge er ennnå forholdsvis fredelige så lenge de får det som de vil, men det har jo vist seg at i det stille så støtter de også islams ondskap.

Lenke til kommentar

"Hvordan klarer dere onde ufølsomme mennesker å snu ryggen til og fortsette å forsvare islam og til og med påstå at det er en "fredelig" og "god" religion, når vi gang på gang ser muslimer som dreper i islams navn, og i mange tilfeller bare for å "blidgjøre" måneguden allah slik at de skal få direktebillett til paradis ?"

 

Så dersom jeg dreper et menneske i DITT navn, så er det du som er idioten? Det er jo helt latterlig.

Lenke til kommentar

 

Så dersom jeg dreper et menneske i DITT navn, så er det du som er idioten? Det er jo helt latterlig.

 

Dette er en helt idiotisk sammenliging, og viser at du egentlig ikke har peiling på hva islam er for noe.

En uvitenhet som du dessverre ikke er alene om. For de fleste i Norge, inkl. mange politikere har like lite peiling på hva islam er som deg. Mange muslimer vet desverre heller ikke så mye om islam.

Og det kan vi alle komme til å betale dyrt for.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...