Gå til innhold

Hvorfor slipper Islam unna så billig?


Anbefalte innlegg

Et eksempel på dette er den nylige saken med drosjesvindel utført av muslimske drosjesjåfører.

1. Sorte får i hvert samfunn

Alle er klar over at det finnes muslimer som er uærlige, upålitelige, som fusker osv, men media får det til å virke som om det bare er muslimer involvert i slike aktiviteter. Det er sorte får i alle samfunn. Selv i Norge finnes det mennesker som kaller seg muslimer, men verken følger Islams prinsipper eller norske lover.

 

2. Helhetlig er muslimer et godt samfunn

Men til tross for de sorte fårene i det muslimske samfunnet, er muslimer som en helhet allikevel ansett av mange som det beste samfunnet i verden. Helhetlig er muslimene det største fellesskapet av avholdsmenn, dvs. de som ikke drikker alkohol. Muslimer er et av de fellesskap som bidrar mest til veldedige formål i hele verden. Saudi-Arabia som prøver å praktisere islamske lover som utgangspunkt for sin grunnlov, er det landet i verden hvor det begås minst kriminalitet.

 

Sarojini Naidu, en ikke-muslimsk kvinne som også var den første kvinnelige presidenten av det indiske partiet «Indian National Congress», sa i sitt foredrag The Ideals of Islam:

 

«Rettferdighetsprinsippet er et av de vidunderligste idealene i Islam, for som jeg leser i Koranen finner jeg de dynamiske prinsippene som gjelder livet, ikke mystisk, men praktisk etikk for den daglige atferden i livet som er tilpasset hele verden.»

[speeches and Writings of Sarojini Naidu, Madras 1918, side 167]

 

3. Ikke bedøm en bil ut ifra sjåføren

Dersom en ønsker å bedømme den nyeste modellen til Mercedes, og en person som ikke kan kjøre bil sitter bak rattet og krasjer bilen, vil man selvsagt klandre sjåføren og ikke kjøretøyet. For å analysere hvor bra bilen er kan man ikke se på sjåføren, en må ta bilens spesifikasjoner i betraktning: Hvor rask den er, antall hestekrefter, drivstofforbruk, sikkerhetstiltak osv. Selv om man skulle være enig i påstandene mot muslimer bare for argumentets skyld, kan man uansett ikke dømme Islam etter dens tilhengere. Hvis man ønsker å bedømme hvordan Islam faktisk er så må en bedømme i henhold til de autentiske kildene, altså Koranen og Sahih Hadith.

 

4. Døm Islam etter den beste muslimen profeten Muhammed (fvmh)

Hvis man i tillegg vil finne ut hvor bra en bil kjører i praksis så setter man en ekspertsjåfør bak rattet. På tilsvarende måte, hvis man vil se hvor bra Islam er i praksis må man se på profeten Muhammed (fvmh), som er den beste og mest eksemplariske muslimen. Skal en dømme Islam etter noe menneske, skal det være ham. I tillegg til muslimer er det mange ærlige og objektive ikke-muslimske historikere som har anerkjent profeten Muhammed (fvmh) som det beste mennesket. Ifølge Michael H. Hart som skrev en bok om de hundre mest innflytelsesrike menn i historien, går den øverste plasseringen til den siste profeten i Islam, Muhammad (fvmh)[1]. Ifølge den ellevte utgaven av Encyclopædia Britannica var Muhammed den mest suksessfulle av alle religiøse personligheter.

 

Diwan Chand Sharma sier i sin bok The Prophets of the East:

 

«Muhammed var godhetens sjel, og hans innflytelse føltes, og ble aldri glemt av dem som omga ham.»

[The Prophets of the East, Calcutta 1935, side 122]

 

George Bernard Shaw sier i sin bok The Genuine Islam:

 

«Jeg har studert ham - den vidunderlige mannen - og etter min mening er han langt ifra noen antikrist, og burde bli kalt menneskehetens frelser.»

[The Genuine Islam, vol. 1, nr. 81936]

 

Det finnes atskillige slike eksempler på ikke-muslimer som hedrer Profeten (fvmh), for eksempel Thomas Carlyle, La-Martine, John William Draper osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et eksempel på dette er den nylige saken med drosjesvindel utført av muslimske drosjesjåfører.

1. Sorte får i hvert samfunn

Alle er klar over at det finnes muslimer som er uærlige, upålitelige, som fusker osv, men media får det til å virke som om det bare er muslimer involvert i slike aktiviteter. Det er sorte får i alle samfunn. Selv i Norge finnes det mennesker som kaller seg muslimer, men verken følger Islams prinsipper eller norske lover.

Sikkert. Men det er vel en grunn til at de nordmenn som har muslimsk bakgrunn topper fengsels statistikken, eller har du en (bort)forklaring på det også?

 

2. Helhetlig er muslimer et godt samfunn

Men til tross for de sorte fårene i det muslimske samfunnet, er muslimer som en helhet allikevel ansett av mange som det beste samfunnet i verden. Helhetlig er muslimene det største fellesskapet av avholdsmenn, dvs. de som ikke drikker alkohol. Muslimer er et av de fellesskap som bidrar mest til veldedige formål i hele verden. Saudi-Arabia som prøver å praktisere islamske lover som utgangspunkt for sin grunnlov, er det landet i verden hvor det begås minst kriminalitet.

Dette er så bullshit at du MÅ rett og slett vite at det er bullshit og derfor lyver du bevisst om det. En trenger bare EN liten titt på de listene over hvem land som har minst kriminalitet for å se at Danmark, Norge og Sverige topper de listene. Vi har minst kriminalitet, de mildeste straffene og minst politi til å passe på oss, då den må du lenger ut på landsbygda med altså :)

 

Kjenner flere som har jobbet og jobber nede i Saudi Arabia og ikke skjønner jeg hvorfor de påstår at det omtrent koster penger for å betikke folk der nede når de ikke er korrupte inn til beinet! Så det stemmer ikke! Hva alkohol gjelder så stemmer heller ikke det, da de fleste tar seg en tår eller to på privaten, men i og med at straffene er så høye for denne "forbrytelsen" så kommer det jo hellet ikke frem at det er slik, gjør det vel? Med mindre de aller fleste er "dårlige" muslimer da... Det er jo en mulighet.

 

Sarojini Naidu, en ikke-muslimsk kvinne som også var den første kvinnelige presidenten av det indiske partiet «Indian National Congress», sa i sitt foredrag The Ideals of Islam:

 

«Rettferdighetsprinsippet er et av de vidunderligste idealene i Islam, for som jeg leser i Koranen finner jeg de dynamiske prinsippene som gjelder livet, ikke mystisk, men praktisk etikk for den daglige atferden i livet som er tilpasset hele verden.»

[speeches and Writings of Sarojini Naidu, Madras 1918, side 167]

Så hvorfor i all verden er de "rettferdighetene" så vanskelige å sette ut i livet?

 

3. Ikke bedøm en bil ut ifra sjåføren

Nei, jeg bedømmer heller sjøføren på hvordan han kjører jeg....ikke på bilen. Gjør du?

 

4. Døm Islam etter den beste muslimen profeten Muhammed (fvmh)

Hvis man i tillegg vil finne ut hvor bra en bil kjører i praksis så setter man en ekspertsjåfør bak rattet. På tilsvarende måte, hvis man vil se hvor bra Islam er i praksis må man se på profeten Muhammed (fvmh), som er den beste og mest eksemplariske muslimen. Skal en dømme Islam etter noe menneske, skal det være ham. I tillegg til muslimer er det mange ærlige og objektive ikke-muslimske historikere som har anerkjent profeten Muhammed (fvmh) som det beste mennesket. Ifølge Michael H. Hart som skrev en bok om de hundre mest innflytelsesrike menn i historien, går den øverste plasseringen til den siste profeten i Islam, Muhammad (fvmh)[1]. Ifølge den ellevte utgaven av Encyclopædia Britannica var Muhammed den mest suksessfulle av alle religiøse personligheter.

Er suksessfull målt etter hvor mange du har truet med deg eller målt på andre måter? Men hvis så er tilfelle og muhammed var en slik uselvisk og god mann vil jeg være så frekk å påstå at etterkommerne har falt betraktelig i både moral, godhet og alt annet denne profeten liksom skal ha stått for... Synd, for det kunne sikkert ha vært så bra, men det virker ikke, akkurat som kristendommen heller ikke virket for generasjonen før oss her i europa...

 

Diwan Chand Sharma sier i sin bok The Prophets of the East:

 

«Muhammed var godhetens sjel, og hans innflytelse føltes, og ble aldri glemt av dem som omga ham.»

[The Prophets of the East, Calcutta 1935, side 122]

 

George Bernard Shaw sier i sin bok The Genuine Islam:

 

«Jeg har studert ham - den vidunderlige mannen - og etter min mening er han langt ifra noen antikrist, og burde bli kalt menneskehetens frelser.»

[The Genuine Islam, vol. 1, nr. 81936]

 

Det finnes atskillige slike eksempler på ikke-muslimer som hedrer Profeten (fvmh), for eksempel Thomas Carlyle, La-Martine, John William Draper osv.

Har du sluppet opp for egne meninger prettyboy? Er det derfor du klipper og limer "autoritære" innlegg, i et forsøk på å imponere eller noe slikt? Det du ikke kan komme bort fra er at korrupsjon, vold, æresdrap, sinnsvake straffer for minimale forbrytelser og like sinnsvake utførsler av de samme straffene er et faktum i disse "rettskafne", "gode", "flotte" og "ikke korrupte", ja nesten "paradisiske" landene som praktiserer islam prettyboy!! Vi ser det hvær dag på TV og hører om det til stadighet i nyhetene, til og med en pro islamsk kanal som al-jazzera sender dette omtrent dagelig, men de lyver alle sammen kanskje?

 

 

Så vil jeg spørre deg:

Hva er galt med å bo i et land der alle er like mye verdt? Hva er galt med å bo i et land der rettferdighet, likestilling og menneskeverdt settes høyest? Hva er galt med å bo i et land som ikke forfølger noen på grunn av tro, hudfarge, politiske og andre meninger eller seksuell legning? Hva er galt med å bo i et land der straffene er laget av mennesker for mennesker og ikke av "guder", som i imamers øyne er så lettfornærmet?

 

Hvorfor vil du at vi har i landet skal dra over oss all den dritten som til nå medfølger islamsk tro og styre sett når du ser hvor godt mennesker kan ha det uten dette styresettet, i et godt, trygt og fritt sekulært land? Skjønner ikke hvorfor du hele tiden indirekte skal forherlige disse regimene jeg, når du ser hvordan et helvette det blir for de som skal bo i et slikt samfunn. Hva er det du finner med din frihet her i landet som frastøtende?

 

La oss ta Saudi Arabia for eksempel: Der er friheten til kvinner så minimal at en ikke lenger kan kalle det noen frihet. Straffen for en kvinne som går uten mannlig beskyttesle (Bare at den "beskyttelsen" skulle være nødvendig sier jo alt!!) 300 piskeslag, en voldtekt blir straffet med døden hvis en er heldig og uverdige forhold i et fengsel på ubestemt tid hvis en ikke er så heldig, der "tjenester" for fangevokterne er en del av hverdagen... For ikke snakke om anderledes tenkende, folk med tiltrekkning til det samme kjønn (som ikke burde plaget noen!!) og lignedne sinnsvake ting, alt bassert på boken til den godeste muhammed, allah og presteskapet hans....

 

Og dette vil du innføre her? Alle de mest urettferdige, urettmessige og sinnsvake lover og regler som folk i disse landene gjør hva de kan for å flykte fra, vil du altså innføre her i landet? Er det frekt av meg å spørre hvorfor?

 

Og dette lengter du etter her i landet?

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Sikkert. Men det er vel en grunn til at de nordmenn som har muslimsk bakgrunn topper fengsels statistikken, eller har du en (bort)forklaring på det også?

Jeg ingen bortforklaring på dette. Dette er også en politisk sak som jeg ikke orker å sette meg helt inni det her, og det finnes andre tråder for denne diskusjonen ;)

Men det jeg kan si er at at disse folka som sitter inne, har en eller annen gang på veien mistet Gud, ikke tenkt på Gud, hadde de fulgt Koranen fullt ut og Gud sine ord. Så hadde de nok ikke sittet inne.

Kom over dette(ikke skrevet av meg)Men en annen her på dette forumet.

Det er de ikke. Jeg sier som så ofte før: Av 1000 etniske nordmenn er 2-3 straffet for forbrytelser, mens 997 ikke er det. Av 1000 personer med innvandrerbakgrunn er 5-6 straffet for forbrytelser, mens 994 ikke er det. Det betyr at innvandrere er omtrent dobbelt så ofte kriminelle som nordmenn, men det er fortsatt bare noe promille av dem.

 

Eller, hvis du tar med forseelser i regnestykket, det er 965 av 1000 innvandrere som ikke har gjort noe galt i hele sitt liv, mot 980 nordmenn.

 

Det betyr at innvandrernes lovlydighet er svært høy i Norge, om enn lavere enn hos etniske nordmenn. Så kan vi leke oss med å måle dette opp mot sysselsetting og andre variabler. Vi vet at i noen innvandrergrupper er arbeidsløsheten høy. Og vi vet at i noen innvandregrupper er unge menn uten utdannelse overepresentert. Begge deler er faktorer som fører til kriminalitet også blandt nordmenn. For eksempel er bare 17% av de straffede for forbrytelser i 2008 kvinner.

 

Samtidig vet vi at det anmeldes færre lovbrudd i Norge, ikke flere, på tross av at innvandrerbfolkningen fortsatt øker, og er nå nede på 1994-nivå. Det betyr at det ikke er noen direkte sammenheng mellom innvandring og kriminalitet. Snarere er enkelte etniske grupper overrepresentert i gitte perioder.

Kjenner flere som har jobbet og jobber nede i Saudi Arabia og ikke skjønner jeg hvorfor de påstår at det omtrent koster penger for å betikke folk der nede når de ikke er korrupte inn til beinet! Så det stemmer ikke! Hva alkohol gjelder så stemmer heller ikke det, da de fleste tar seg en tår eller to på privaten, men i og med at straffene er så høye for denne "forbrytelsen" så kommer det jo hellet ikke frem at det er slik, gjør det vel? Med mindre de aller fleste er "dårlige" muslimer da... Det er jo en mulighet.

Se svar ovenfor ;)

Pluss det finnes sikkert mange dårlige muslimer, jeg dømmer ingen og det er opp til Gud å avgjøre hvem som er god og dårlig. Du er klar over at det jeg sier er at ingen mennesker er perfekte, men det Koranen forteller oss er perfekt. Derfor vedlig vanskelig å leve op til det.

Nei, jeg bedømmer heller sjøføren på hvordan han kjører jeg....ikke på bilen. Gjør du?

Nå håper jeg du skjønte poenget mitt, hvis jeg kjører den nyeste, feteste Merca og klarer å kræsja den, så er det ikke no galt med bilen, men heller meg som var ukonsentrert, eller ikke klarte å takle å kjøre en så fin kjøretøy??

Har du sluppet opp for egne meninger prettyboy? Er det derfor du klipper og limer "autoritære" innlegg, i et forsøk på å imponere eller noe slikt?

Har nok av egne meninger, men hvis jeg som er en muslim skal sitte å skryte av profeten vår, så er det ingen som hører etter. Men hvis andre ikke-muslimer skulle ha gjort det, så er det vel mere troverdig,.

Akkuratt det samme som hvis du skulle ha kjøpt deg en bukse, du gidder ikke å høre på selgern hvor bra kvaliteten er og hvor bra den sitter på deg, spør du en kompis, så får du ihvertfall et ærlig svar..

Hva er galt med å bo i et land der alle er like mye verdt? Hva er galt med å bo i et land der rettferdighet, likestilling og menneskeverdt settes høyest? Hva er galt med å bo i et land som ikke forfølger noen på grunn av tro, hudfarge, politiske og andre meninger eller seksuell legning?

Det er ingenting galt med å bo i en slik verden eller et land for den saks skyld, men hvor finnes dette??Ingen steder, men det er slike verdier du finner i islam, der alle vi mennesker er likeverd uansett rase, kjønn osv.

 

Alle mennesker er likeverdige i Guds syn, svarte eller hvite, rike eller fattige, menn eller kvinner. Dette kommer tydelig frem i Den Hellige Koranen:

 

«Menneskeheten var ett samfunn...»

[Koranen 2:213]

 

Det er videre nevnt i Surah Annisaa:

 

«Å dere mennesker, frykt deres Herre, som har skapt dere fra en enkelt person...»

[Koranen 4:1]

 

Alle mennesker er altså skapt fra en enkelt person og var ett samfunn, noe som klart lukker døren for rasistiske holdninger. Islam står for likeverd uansett rase. Den Hellige Koranen kunne ikke gjort dette mer klart enn i det følgende verset av Surah Alhujurat:

 

«Å dere mennesker, Vi har skapt dere av et enkelt (par) av hankjønn og hunkjønn, og gjort dere til folkeslag og stammer, for at dere skal kjenne hverandre (og ikke forakte hverandre). Sannelig den mest beærede i Guds syn er den personen som er mest gudfryktig og rettskaffen. Gud er allvitende og godt kjent med alle ting.»

[Koranen 49:13]

 

Gud gjorde menneskene til forskjellige folkeslag og raser slik at man kan kjenne hverandre og leve i harmoni.

 

De ovennevnte versene fra Den Hellige Koranen er nok bevis på at Islam utelukker all form for rasistisk atferd. I tillegg kan man også se nærmere på hva profeten Muhammed (fvmh) mente om slike holdninger. Det kommer tydelig frem i mange Ahadith (beretninger om Profetens liv) at rase eller utseende ikke er av betydning overfor Gud. Profeten (fvmh) sa i Hajjatul Wada (Hans siste pilegrimstale), som kan leses i blant annet følgende Hadith som er klassifisert som Sahih (autentisk) av Sheikh Albani:

 

«Å alle mennesker! Deres Herre er én. Deres (for)fader er én. Dere alle tilhører Adam (fred og velsignelser fra Allah være med ham). Adam er skapt av jord. Sannelig, den mest beærede personen i deres Herres Syn, den Allmektige Allah, er den mest fromme blant dere. Det er ingen overlegenhet for en araber over en ikke-araber. Det er ingen overlegenhet for en ikke-araber over en araber. Det er ingen overlegenhet for en rød (rases) person over en hvit person. På samme måte er det ingen overlegenhet for en hvit person over en rød (rases) person, unntatt når det gjelder nivået av fromhet (og gode handlinger)»

[Musnad Ahmad 411]

 

Gud bedømmer ikke mennesker ut ifra rase, utseende eller kjønn, Han bedømmer dem ut ifra fromhet og deres handlinger. Ingen rase er en annen overlegen i Islam.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Men da han senere kom til medina, og islam vokste seg sterk, så gjorde han kort prosess og drepte sine fiender.

Det er en vanlig misoppfatning blant mange ikke-muslimer at Islam ikke ville hatt over 1,5 milliarder, tilhengere over hele verden, hvis religionen ikke var spredt ved bruk av makt. Følgende punkter vil gjøre det klart at det slettes ikke ble brukt noe makt, men at det tvert imot var den innlysende sannhet, fornuft og logikk som var årsaken bak utbredelsen av Islam.

 

1. Islam betyr fred

Ordet Islam kommer fra det arabiske ordet salam som betyr fred. Islam betyr også å underkaste seg Guds vilje. Det vil si at Islam er en fredsreligion hvor fred med både seg selv og sine omgivelser, oppnås ved å tilsidelegge sin egen lyst og underkaste seg Skaperen av hele universet, Allah.

 

2. Av og til må det brukes makt for å opprettholde fred

Ikke alle mennesker er i favør av å opprettholde fred og harmoni i verden, det er mange som bryter freden for personlige fordeler. Av og til er det nødvendig å benytte makt for å vedlikeholde fred i verden. Det er nettopp derfor vi har politi som bruker makt mot forbrytere og menneskefiendtlig atferd for å opprettholde fred i samfunnet. Islam fremmer fred og samtidig oppfordrer muslimer til å kjempe imot undertrykkelse. Kampen mot undertrykkelse kan til tider kreve bruk av makt. I Islam kan makt kun brukes for å fremme fred og rettferdighet.

 

3. Muslimer har regjert store områder av verden

 

 

 

a. Muslimer regjerte Spania i 800 år

Spania ble regjert av muslimer i ca 800 år. Muslimene i Spania brukte aldri sverdet for å konvertere folk til Islam. Senere kom de kristelige korsfarerne og utryddet muslimene. Det var ikke en eneste muslim igjen i Spania som åpent kunne gi adhan (rop for bønn).

 

b. 14 millioner arabere er koptisk kristne

Hovedsakelig er det muslimer som har regjert den arabiske halvøy som består av Saudi-Arabia, Oman, UAE, Qatar, Bahrain og Kuwait i 1400 år. Selv i dag er det 14 millioner arabere som er koptisk kristne dvs. kristne gjennom generasjoner. Hadde muslimene brukt sverdet ville det ikke ha vært en eneste araber som hadde forblitt kristen.

 

c.

Mer enn 85 % av Indias befolkning er ikke-muslimer

Muslimene regjerte India i ca 1000 år. De hadde makten til å konvertere enhver ikke-muslim til Islam dersom de ønsket. I dag er mer enn 85 % av befolkningen i India ikke-muslimer[2]. Alle disse ikke-muslimske inderne bevitner at Islam ikke ble spredt med sverdet.

 

d. Indonesia og Malaysia

Med en muslimsk befolkning på over 200 millioner mennesker, er Indonesia det landet som har flest antall muslimer i verden[3]. Majoriteten av befolkningen i Malaysia er også muslimer[4]. Ingen muslimsk hær dro til Indonesia og Malaysia for å utbre Islam.

 

e. Den østlige kysten av Afrika

På samme måte har Islam spredt seg raskt på den østlige kysten av Afrika helt ned til Mosambik. Det var heller ingen muslimsk hær som dro til disse områdene.

 

 

 

4. Synspunktet til anerkjente historikere

Den berømte historikeren Thomas Carlyle viser i sin bok til misoppfatningen om hvordan Islam ble utbredt:

 

«Sverdet sannelig, men hvor vil du skaffe ditt sverd? Enhver ny mening er det i starten kun én person som mener. Den eksisterer alene i kun én manns hode, og det er der den oppholder seg. Kun én mann i hele verden tror på den. Det er én mann mot resten av verden. At han tar et sverd og begynner å utbre med det, vil gjøre ham lite nytte. Ja skaff deg nå ditt sverd! I helheten vil en ting spre seg av seg selv, som den kan.»

[Heroes and Hero Worship, side 80]

 

Det beste svaret på misoppfatningen om at Islam spredte seg ved bruk av sverdet er gitt av den berømte historikeren De Lacy O'Leary:

 

«Historie gjør det klart at legenden om fanatiske muslimer som feide gjennom verden og tvang folk til å godta Islam på tuppen av sverdet, er en av de mest absurde mytene historikere noensinne har gjentatt.»

[islam at the cross road, side 8]

 

5. Ingen tvang i religionen

Med hvilket «sverd» ble Islam utbredt? Selv hvis muslimer hadde sverd, kunne de ikke anvendt det til å spre Islam fordi Den Hellige Koranen sier i det følgende verset:

 

«Det er ingen tvang i religionen. Rett vei er tydelig skilt fra villfarelse...»

[Koranen 2:256]

 

6. Sverd av intellektet

Det er derimot «intellektets sverd» som har spredt Islam. Sverdet som erobrer folks hjerter og sinn. Gud sier i Koranen:

 

«Kall til din Herres vei med visdom og vakker formaning, og diskuter med dem på beste måte! Din Herre vet best hvem som vandrer bort fra Hans vei, og hvem som er på rett vei.»

[Koranen 16:125]

 

7. Økning i verdensreligionene fra 1934 til 1984

En artikkel i Readers Digest Almanac and Yearbook, 1986, ga statistikken på økningen av verdens hovedreligioner. Det ble regnet i prosent for en periode på 50 år, fra år 1934 til 1984. Denne artikkelen ble også trykket i The Plain Truth magasinet. Islam var på toppen med en økning på hele 235 %, mens Kristendommen bare hadde økt med 47 %. En kan fundere over hvilken krig som fant sted i dette århundret som konverterte millioner av mennesker til Islam.

 

Dette er løgn, et helt innlegg fullt av løgn. Det eneste som kan sies til ditt forsvar er at du selv antakelig tror på dette tøvet, fordi muslimene blir foret med løgn og propaganda om islam gjennom hele livet.

 

islam betyr ikke fred,islam betyr underkastelse, og i den forbindelse er "fred" noe er nevnt i forbindelse med underkastelse for måneguden allah. Men dete er uansett noe som bare er for muslimer. Og islam har ikke noe med fred å gjøre for alle andre. Overalt der islam eksisterer er det ufred. Og med sin provoserende oppførsel, så sørger muslimene for å skape ufred og splittelse overalt hvor de kommer.

 

Å bruke vold og makt skaper ikke fred, det skaper splittelse og ufred. Særlig når disse folkene som mener de har rett til det, presser sin vilje på andre folk og land, fordi de tror at de selv tilhører et "herrefolk" i beste nazi-stil, og regner seg selv som de eneste fullverdige mennesker som har rett til å behandle andre som de selv vil.

 

Muslimer har regjert, og regjerer dessverre store deler av verden ennå . Og de har erobret diss landene med krig og trusler om krig. Det er ufattelig mange mennesker som ennå i dag lider under muslimenes ondskap.

 

Muslimene regjerte det meste av spania også, men du passer deg vel for å si hvordan de kom dit. Og svaret er at muslimene erobret landet i krig. Spanie var allerede et katolsk land for muslimene kom dit.

 

De koptiske kristne i Egypt er ikke arabere, men rester av de Egyptiske urbefolkning som muslimene ennn ikke har klart å ta knekken på, men de jobber hardt for å bli kvitt dem ennå.

 

Indonesia var det eneste landet hvor muslimene spredte islam kun ved fredelige handelsforbindelser, så det er riktig.

 

India er ikke noe muslimsk land, men har vært erobret av muslimer. Og en av historiens største massakre ble utført av muslimer i India.

Pakistan er en del av India som ble utskilt og gitt til muslimer, men enda er ikke muslimene fornøyd. Og de gjør stadig opprør for å få mer. Og bla. så driver de en "politikk" med å kidnappe hinduistiske og kristne jenter for å tvangskonvertere dem til islam.

 

Muslimske indere vil nok si at islam ikke ble spredt med sverdet, men hva en muslim sier er uten betydning. For muslimer er pr definisjon løgnere, for de er forpliktet til å lyve for å forsvare islam. Men hvis man spør andre indere, så får man et helt annet svar.

 

Det som forøvrig lokket muslimer til afrika var ganske riktig ikke først og fremst krig og erobringer. Det var slavehandel.

 

At muslimene i dag jobber febrilsk for å omskrive historien, og promotere islam som en "fredelig" religion forandrer ikke noe, islam blir ikke mer fredelig av å omskrive islams blodige historie.

 

Du hadde forøvrig sjansen til å vise en annen side av islam, ved å ta avstand og fordømme den drapstrusselen jeg mottok på denne tråden for en tid siden.

Ved å gjøre det kunne du jo også vist at du selv tror på dette tøvet om at islam betyr "fred"

 

Men du var taus, og selvfølgelig så var du enig i den drapstrusselen.

 

islam er og forblir utspekulert ondskap, og avgudsdyrkelse, det hjelper ikke uansett hvor ofte muslimene prøver å benekte dette.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

 

Men ihvertfall la oss skru tilbake tiden til 1353 da dronning Margrete ble født, allerede i en alder 10 år, giftet hun seg med kong Håkon VI Magnusson av Norge. Så var deres/våres konge pedofil?

 

Det stemmer at hun var ti år da de ble gift. Men på den tiden handlet det om forbindelser og maktallianser.

Det er heller inen i dag som forsvarer noe slikt.

 

kong Håkon VI Magnusson stiftet heller ikke en religion, og han er ikke forbilde for 1,5 milliarder mennesker slik muhammed er.

 

Vi tar avstand fra et slikt tidlig ekteskap. Mens muslimene forsvarer at muhammed giftet seg med en så ung jente, og de prøver å bortforklare det.

Men det nytter ikke , for i flere muslimske land er det ennå vanlig med slike barneekteskap, nettopp fordi muhammed legitimerte det gjennom sitt ekteskap med aisha.

 

Dette er hva Ayatollah Khomeini sa om den saken:

 

“A man can marry a girl younger than nine years of age, even if the girl is still a baby being breastfed. A man, however is prohibited from having intercourse with a girl younger than nine, other sexual act such as forplay, rubbing, kissing and sodomy is allowed.”

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Svaret på hvorfor islam slipper så billig unna kritikk, er fordi det er en ønsket politikk fra FN og fa regjeringens side å slippe islam inn i Norge og europa. Og regjeringen jobber for FN, ikke for Norge, eller det norske folk.

De ledende politikerne ser på islam som en "alliert" med hensyn til å ødelegge kristendommen, og viske ut norsk kultur.

Lenke til kommentar

Svaret på hvorfor islam slipper så billig unna kritikk, er fordi det er en ønsket politikk fra FN og fa regjeringens side å slippe islam inn i Norge og europa. Og regjeringen jobber for FN, ikke for Norge, eller det norske folk.

De ledende politikerne ser på islam som en "alliert" med hensyn til å ødelegge kristendommen, og viske ut norsk kultur.

:roll:

 

Ja, la oss dra over oss et annet sinnsvakt regime som setter påstander som sannhet og utøver sinnsvake straffer mot alle de som sier i mot, tror feil eller ikke-tror på den påståtte guden. Vi har hatt to tusen år med et like jævlig regime med en annen påstått gud og har det egentlig alt for bra i dag, for vi kan jo si hva vi vil, tenke hva vi vil og tro på hva vi vil og kvinner kjører bil og det finnes egne klubber der skinke rytterne får gå fritt uten å steines og det er såklart helt feil!! Så la oss gjøre som balty påstår og vende oss mot sør og leke sykkel stativ for nok en dyster ørken religion og alle de sinnsvake imamene som følger meg den bakstreverske religionen! Hurra! Vi kan ikke tenke selv, så det er godt balty tenker for oss....

 

 

Eller er det faktisk riktig at muslimene har fått imellom i FN at religion, og islam da i særledeshet, skal være fritatt for kritikk . Bare det at de vil det sier jo sitt... Det bviser jo bare at de rett og slett ikke klarer å rettferdig gjøre religionen sin mot kritikk det! For det er jo en menneskerett å dømme andre mennesker etter påstander i en bok, tuftet på hvor fornærmet den påståtte guden i den boka blir... :no:

Lenke til kommentar

hallooooo, hvor fett. idiot går det an bli, som tror på sånt her dr... er det mulig, har folk ikke tankegang selv, er folk hjernevasket totalt?! heellluuuuuu, skjønner at man har et veeeldig stor ønske om en bedre verden og at det skal være et liv etter vårt, men da kan dere gi en tier eller en hundrings til nærmeste menneske som trenger det og ikke det forbanna tullet som heter religion for svarte ?!"¤#!#"%#"&¤"&"¤&*****************************. må ærlig talt si at jeg er glad for at det er noe som heter norge..og nord-norge..for vi er fan ikke med i det som er sør for polarsirklern verken stat,folkevalgt eller religion..så til resten av dere religiøse,hjernevaska,muslim,kristendom etc etc etc..her er fingern ifra nord!..good ridedance!!!! and so long!.

Lenke til kommentar
Det stemmer at hun var ti år da de ble gift. Men på den tiden handlet det om forbindelser og maktallianser

Først 4-5 år etter Kadidjas død tok Muhammad en annen kone.

Han giftet seg med Aisha, datter til Abu Bakr, som var hans nære følgesvenn. Det bygget samhold og styrket nære relasjoner dem imellom at slik et ekteskap ble inngått.

Vi tar avstand fra et slikt tidlig ekteskap. Mens muslimene forsvarer at muhammed giftet seg med en så ung jente, og de prøver å bortforklare det.

Hvilke mennesker idag gifter seg med en 10åring?

Dette er hva Ayatollah Khomeini sa om den saken:

Kilde?

Du hadde forøvrig sjansen til å vise en annen side av islam, ved å ta avstand og fordømme den drapstrusselen jeg mottok på denne tråden for en tid siden.

Ved å gjøre det kunne du jo også vist at du selv tror på dette tøvet om at islam betyr "fred"

 

Men du var taus, og selvfølgelig så var du enig i den drapstrusselen.

Hva er du babler om nå?

For det første så har jeg ikke fått med meg at du ble drapstruet,

for det andre hva skal JEG gjøre med saken?

for det tredje si ifra til noen som kan gjøre noe med saken, ikke til meg bare fordi jeg er muslim.

Det var helt sikkert flere som var tause eller ikke fikk det med seg, i dine øyne så var vel alle enige i drapstrusselen eller gjaldt det bare meg fordi jeg er muslim??

Og jo balle du har flere ganger gått til personangrep mot meg, og beskyldt meg for mye rart.

ønsket politikk fra FN og fa regjeringens side å slippe islam inn i Norge og europa. Og regjeringen jobber for FN, ikke for Norge, eller det norske folk.

Hvorfor er det ønsket politikk fra FN og regjeringen?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Hvilke mennesker idag gifter seg med en 10åring?

 

Muslimer. Og noen ganger venter de heller ikke så lenge, men finner seg yngre ofre å gifte seg med.

Slikt skjer ennå i dag. Og om du hadde tanke for annet enn å forsvare islams ondskap for enhver pris, så ville du ha sett det.

Kilde?

Lenke til kommentar

Og jo balle du har flere ganger gått til personangrep mot meg, og beskyldt meg for mye rart.

Jeg går ikke til "personangrep" mot deg. Jeg bare konfronterer deg med islams ondskap, og hva det er du ønsker å være en del av.

 

I motsetning til deg så har jeg kunnskap om hva islam er, og hvor denne ondskapen kommer fra.

Jeg vet også hvem allah er, og hvem og hva som skjuler seg bak navnet allah.

 

Du vet ikke dette fordi du er muslim, og denne kunnskapen er skjult for deg. Jeg har ingen grunn til, eller ønsker om å gå til personangrep på deg.

Jeg synes tvert imot synd på deg, og på muslimer flest fordi de ikke vet hva islam er, og ikke minst fordi de er så hjernevasket at de heller ikke vil vite.

 

Men jeg tror at om muslimene hadde fått vite hva islam er, og hvilken ondskap som skjuler seg bak denne ideologien, så er jeg sikker på at de aller fleste muslimer ville forlate islam ganske fort, og brenne sine koraner.

 

Det er en trist skjebne å være muslim, en skjebne verre enn døden for mange muslimer som lar seg ødelegge og forgifte av islams ondskap. Jeg ønsker ikke å gjøre det verre ved å gå til "personangrep" på deg, eller noe som helst slags annet angrep på deg personlig.

 

Men islam er ikke fredet, og selv om du ikke liker det så vil du bli konfrontert med sannheten om islam, og islams ondskap.

 

Nå har forresten muslimer vert ute for å spre sin "rettferdighet" igjen.

 

http://www.weaselzippers.net/blog/2010/03/nigeria-muslims-attack-christian-village-300-hacked-to-death-including-women-and-children-with-mache.html

 

Detter er i Nigeria, men det er utallige slike spredninger av "rettferdighet" som det ikke er plass å nevne her.

Lenke til kommentar

Hvilke mennesker idag gifter seg med en 10åring?

 

Muslimer. Og noen ganger venter de heller ikke så lenge, men finner seg yngre ofre å gifte seg med.

Slikt skjer ennå i dag. Og om du hadde tanke for annet enn å forsvare islams ondskap for enhver pris, så ville du ha sett det.

Kilde?

 

Hvordan har du klart å unngå å høre om de sakene som har pågått i saudi-arabia og yemen nylig ?

 

http://www.upi.com/Top_News/2009/04/12/8-year-old-girls-marriage-ruled-legal/UPI-57701239536425/

 

http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1099447/Saudi-court-tells-girl-aged-EIGHT-divorce-husband-50-years-senior.html

 

http://www.weaselzippers.net/blog/2008/04/yemen-8-year-ol.html

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Baltazar94, ser at du ENNÅ kritiserer islam. Men du må huske at selv om noen muslimer gjør noe dumt, så betyr det ikke at RELIGIONEN islam er det.

 

Uansett, jeg som muslim går sterkt imot det Saudi Arabia gjør. De er full av wahabi "muslimer", som liksom kaller seg muslimer. Da tenker jeg på regimet. Dessverre har også folket også smittet av denne syke og dødelig retningen i islam. Les litt mer om det : http://en.wikipedia.org/wiki/Wahhabi

 

Men godeste Baltazar94, hva er egentlig poenget ditt? Er målet ditt at alle muslimer over 1 milliarder skal konvertere vekk fra Islam ? Mener du at alle muslimer driver med bombe folk (jeg er uansett for det, når det gjelder å forsvare seg selv, ellers ikke.)

Lenke til kommentar

Baltazar94, ser at du ENNÅ kritiserer islam. Men du må huske at selv om noen muslimer gjør noe dumt, så betyr det ikke at RELIGIONEN islam er det.

 

Uansett, jeg som muslim går sterkt imot det Saudi Arabia gjør. De er full av wahabi "muslimer", som liksom kaller seg muslimer. Da tenker jeg på regimet. Dessverre har også folket også smittet av denne syke og dødelig retningen i islam. Les litt mer om det : http://en.wikipedia.org/wiki/Wahhabi

 

Men godeste Baltazar94, hva er egentlig poenget ditt? Er målet ditt at alle muslimer over 1 milliarder skal konvertere vekk fra Islam ? Mener du at alle muslimer driver med bombe folk (jeg er uansett for det, når det gjelder å forsvare seg selv, ellers ikke.)

 

 

Det som skjer i saudi arabia begynner å skje i andre muslimske land, og av stadig flere ekstreme muslimer som utfører terrohandlinger ol. er oppvåkningen av det virkelig og opprinnelige islam.

 

Tragedien for oss alle, inkludert muslimer, er at de aller fleste muslimer ikke vet hva islam egentlig handler om. Fordi de har ikke tilgang til denne kunnskapen, og deres religiøse ledere er opptatt av penger makt og kontroll, akkurat som politikerne i vesten.

 

Jeg går ut fa at muslimene i Norge leser norsk oversettelse av koranen, men den er feil og gir et sterkt forfalsket bilde av islam.

Engelsk oversettelse er mer korrekt, men koranen på arabisk den eneste korrekte, og kan egentlig ikke oversettes til noe annet språk.

 

http://www.kaba.as/index.asp?navn=VMENY_00056_00428

 

Det er ingen tilfeldighet at muslimer som tar islam på alvor, blir mer ekstreme og fiendtlige mot vantro og kristne når de har gått på skole og studert koranen på arabisk.

 

Så vi har den siuasjon at de aller fleste muslimer vet ikke egentlig hva islam dreier seg om, men tror islam er en fredelig religion fordi deres ledere og imamer lyver for dem.

 

Men bak ryggen på oss alle så blir det virkelige islam innført, og muslimene vil etter hvert få beskjed om å bli med på kampen mot de vantro, eller bli regnet som frafalne muslimer og risikere å bli drept.

 

Du nevnte at du tar avstand fra wahabbi-muslimene i saudi arabia, og det er jeg glad for. Men nå er det slik at det er saudi arabia som finansierer moskeer over hele europa.

Og det er bare en tenkelig grunn til at de gjør det, og det er å spre sin ekstreme og opprinnelige versjon av islam.

 

Det betyr ikke nødvendigvis at en religion er farlig og voldelig, selv om noen tilhengere opptrer med vold. Men når det gjelder islam så er det slik at de voldelige og mest ekstreme muslimene er dem som følger det opprinnelige islam.

Det er etter hvert så mange av slike "enkelttilfeller" at muslimene selv bør begynne å reagere. For det er tusenvis av slike "enkelttilfeller" med voldelige muslimer som terroriserer og dreper kristne og vantro hvert eneste år, og tendensen er sterkt økende.

 

Jeg føler ikke noe hat eller noe slikt mot muslimer, men jeg prøver å få både muslimer og andre til å innse sannheten om islam.

Og den er langt fra like hyggelig som det glansbildet av islam som blir presentert for oss alle her i Norge.

 

Og ja, det beste var om alle muslimer ville forlate islam. For islam er som sagt utspekulert ondskap.

Og utspekulert ondskap vil presentere seg selv akkurat som islam gjør, som ekstremt vennlig. Men når tiden er inne, så vil den voldelige og stygge siden komme frem.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Bare fordi noen muslimer driver med tullball, så må alle forlate Islam ? Jeg er muslim, driver meg med sånne ting ?

 

Det står ingenting i koranen som tilsier at vi muslimer skal drep ikke muslimer. Det er flere antimuslimer som prøver å dra ut koranvers, og viser til andre ikke muslimer. Folk får sjokk, og tror virkelig at Koranen anbefaler muslimer til å drepe ikke muslimer. MEN når man leser hele versene som står før, så skjønner men at det referer en historie for mange år siden. Der muslimer ber angrepet. Det er typisk antimuslimer til å vise sånne utdrag fra koranen.

 

Islam er en fredelig religion. Jeg ser at du har blitt lurt av folk som sprer propoganda om A Ayatollah Khomeini. Tror du virkelig Ayatollah Khomeini var en dyr ? Har du lest boka eller ?

 

Part three:

http://www.homa.org/...neiSayings.html

"A man can have sex with animals such as sheep's, cows, camels and so on. However....."

I don't know if I should laugh or cry. Laugh at these jokes or cry for ignorant of who believe these!!

Although I know that real Muslims won't ever believe these shameful lies but to show the people who doubt I will write. In this part they haven't even shown Farsi documents and that's mean they themselves know that they are lying. But they won't ever confess because of their enmity with Islamic revolution in Iran and especially with Ayatollah Khomeini.

As all you know in Islamic laws we have some punishments. For example if someone drinks wine or kill another person or any work against Islamic laws he/she should be punished and Islam won't ever punish anyone for "Halal" things, all punishments are for doing "Harams". So, if in Islamic laws we see punishment for a work it shows that work is surely "Haram".

Now if you look at this part of Ayatollah Khomeini's book you will see the punishment of having sex with animals:

"Tahrir alwasile": the book of "Hudud"(legal punishments),saying in have sex with animals and dead. Numbers: 1,2,3

http://www.wilayah.o...ahrir/index.htm

Now for people who don't know Arabic I translate these numbers briefly:

1- Having sex with animals has punishments and it depends upon the dictum of leader and...

3- If someone repeat this work if he hasn't punished yet he should be punished but if he had been punished before for this work and he again repeat it, he should be killed for the fourth time.-though as a precaution-(If he repeated it three times and after each time he had been punished for the fourth time he should be killed)

Now I ask you how can this work be allowed in Islam?!!!!!!! Allah-o-Akbar

 

And they have continued:

"However he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people......."

As I searched in the "Tahriri Al wasile" ; it is written in "Tahrir al wasile":

The book of eatables and drinkables: saying about animals, number 22,23

http://www.wilayah.o...ahrir/index.htm

22-One of things which cause that an animal being Haram ,Although it was Hala, is that a human have sex with it and...... and because of this work(sodomizing with animal) it's meat and the meat of it's lamb which will be born after sodomizing will all be Haram and it's milk and wool and hair too.

23- If the animal which someone had sex with it is one of the eatable animals like sheep and cow and camel it should be killed (Zebh) and burned....... And if it is on of the animals which is not eatable usually and are used for riding and transportation, like horse and donkey ,it should be taken out of the city and be solved in the other city.

Where do you see this:" however selling the meat to the next door village should be fine." ? Animal's meat is Haram how can you sell it in to the next door village?!!!

Ayatollah Khomeni has written in his book that you can sell the animals which are used for riding and transportation in the other cities,but they have written: selling the meat of the animal in next door villages is fine!!!!!

Where Ayatollah Khomeini wrote these?!!

I told you in the previous parts that they have written a book they haven't translate it!!!

The fourth part of their sayings:

"If one commits the act of sodomy with a cow, a ewe ,or a camel ,their urine and their excrements become impure and....."

http://www.homa.org/...neiSayings.html

If you look at number 22 which I have translated briefly in previous lines you will see that they have changed the main text. And there you can see an antic.

As you saw in the third part they has written :"You can sell the meat of this animal in the next door village" but here they say(as it is in the Tahrir al wasile):"You should burn the animal as quickly as possible."

Here you see contradiction between their translations. It is the strongest reason which proves that they changed the main text for their benefits.

My brother and sisters I hope you ignore my bad translations. I am not a translator so my translations may have many mistakes. But I hope I have done my duty, InshaAllah.

Wassalam.

Lenke til kommentar
Jeg går ut fa at muslimene i Norge leser norsk oversettelse av koranen, men den er feil og gir et sterkt forfalsket bilde av islam.

Engelsk oversettelse er mer korrekt, men koranen på arabisk den eneste korrekte, og kan egentlig ikke oversettes til noe annet språk.

Og du ser disse forskjellene fordi du kan arabisk? Hva med bibelen den opprinnelig skriften var jo på hebraisk? Så kanskje den norske bibelen du leser er feil oversatt og gir et sterkt forfalsket bilde av kristendommen? :hmm:

Det er ingen tilfeldighet at muslimer som tar islam på alvor,

Selvfølgelig skal muslimer ta islam på alvor, relgion er ikke en spøk. Så det du sier er at du tar ikke kristendommen din på alvor?

Tragedien for oss alle, inkludert muslimer, er at de aller fleste muslimer ikke vet hva islam egentlig handler om. Fordi de har ikke tilgang til denne kunnskapen, og deres religiøse ledere er opptatt av penger makt og kontroll, akkurat som politikerne i vesten.
Tilgang? vi leser vel samme Koranen? Hmm, du som er kristen og bor her i Norge har tilgang til all informasjonen og de uskrevne Koranvers og alt sammen om all verdens ting?
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

@ Baltazar94: mye av det du sier er feil. Men vil bare fortelle en ting;

 

Før i Irak så du sjeldent jenter med hijab. Ingen brydde seg om hvem som var sunni, og hvem som var shia. Så kom USA og bombanderte landet sønder og sammen. Hva var konsekvensene?

 

Jo, dette: Amerikanerne skapte en reiligiøs splitt mellom shia og sunni, i tillegg til at muslimer bombet i "Allahs" navn. Det ble t.o.m. leid inn folk fra andre land som kalte seg "irakere" og drev med bombing. Men disse folkene som driver med bombing gjør det jo ikke for morro skyld! Forsvarer på ingen måte bombing og mord på andre mennesker, men dersom landet ditt gikk til h****** og familien din ble drept, så skal du ikke se bort ifra at du hadde blitt psykisk skadd og blitt med på dette selv. Du er muslim, og livet ditt er over idet du fyller 20. Hva gjør du da? Du vil ta hevn.

 

Så ønsker du å ta hevn og ditten og datten, og der står du: En muslim som bomber. Da stemples du som terrorist. Mye av verdens problemer hadde vært borte dersom religion ikke hadde eksistert, men at man kritiserer én religion er feil. Islam er ikke ondskap, mord er ondskap. Det jeg vil fram til er at mange misbruker religion for å forsvare drap på andre mennesker av forskjellige grunner. Så å si at Islam er noe dårlig ER feil.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Men dessverre skjønner ikke Baltazar94. Størtste terroisten nå er USA og Israel, tro det eller ei. Hvor mange kriger har USA starter og hvor mange kriger har landet Iran starter, det landet alle kaller terroist land uten å lest noe ting om landet...

Lenke til kommentar

@ Baltazar94: mye av det du sier er feil. Men vil bare fortelle en ting;

 

Før i Irak så du sjeldent jenter med hijab. Ingen brydde seg om hvem som var sunni, og hvem som var shia. Så kom USA og bombanderte landet sønder og sammen. Hva var konsekvensene?

 

Jo, dette: Amerikanerne skapte en reiligiøs splitt mellom shia og sunni, i tillegg til at muslimer bombet i "Allahs" navn. Det ble t.o.m. leid inn folk fra andre land som kalte seg "irakere" og drev med bombing. Men disse folkene som driver med bombing gjør det jo ikke for morro skyld! Forsvarer på ingen måte bombing og mord på andre mennesker, men dersom landet ditt gikk til h****** og familien din ble drept, så skal du ikke se bort ifra at du hadde blitt psykisk skadd og blitt med på dette selv. Du er muslim, og livet ditt er over idet du fyller 20. Hva gjør du da? Du vil ta hevn.

 

Så ønsker du å ta hevn og ditten og datten, og der står du: En muslim som bomber. Da stemples du som terrorist. Mye av verdens problemer hadde vært borte dersom religion ikke hadde eksistert, men at man kritiserer én religion er feil. Islam er ikke ondskap, mord er ondskap. Det jeg vil fram til er at mange misbruker religion for å forsvare drap på andre mennesker av forskjellige grunner. Så å si at Islam er noe dårlig ER feil.

 

Ikke noe av det jeg har sagt om islam er feil. Men mange muslimer i Norge sier det er feil, fordi de ønsker ikke at vi ikke-muslimer skal vite sannheten om islam før det er for sent for oss.

At noen muslimer ønsker at det skal være feil, og dermed fornekter det, er muligens også tilfelle.

Men ingen muslimer kan komme med annet enn påstander, fordi jeg sier sannheten om islam,, og jeg dokumenterer det også.

De kan aldri klare å dokumentere sine påstander om at islam er en "fredelig"religion, og at islams skrifter ikke oppfordrer til vold, drap og terrorisme mot ikke-muslimer.

De vet at deres påstander ikke kan dokumenteres ut fra islams skrifter eller på noen annen måte. Det er derfor de desperat prøver å få gjennom et forbud mot å kritisere islam.

Inntil da så kan de bare håpe på at folk flest er naive og tror de de sier, og ikke hører på dem som har kunnskap om islam og vet at det de sier om islam er løgner.

 

islam er ondskap, og muslimenes tragedie er at de blir oppdratt i denne ondskapen slik at den hele tiden ruller videre, de vet ikke engang selv hvilken enorm ondskap som skjuler seg bak islam og islams såkalte "gud"

At islams utspekulerte ondskap er kamuflert som noe annet, hindrer ikke det faktum at islam er utspekulert ondskap.

Det eneste man evt. kan si til muslimenes forsvar, er at islam er ikke alene om å være gjennomsyret av denne ondskapen.

islam kan ikke forsvares på noen måte, og burde utryddes.

 

Hvis det hadde vært noe godt i islam, så ville ikke disse muslimene bli opplært til å bli terrorister og søke hevn. Men de ville bli oppdratt i kjærlighet, og til å tilgi.

 

At islam i det hele tatt kan "misbrukes" til å forsvare drap og terror mot ikke-muslimer kommer av at islam oppfordrer til dette, og de som følger oppfordringene er de som tar islam på alvor.

At amerikanerne gjør feil og oppfører seg dårlig i Irak, rettferdiggjør ikke muslimers terrorhandlinger.

 

Men jeg er ganske sikker på at om flere hadde vært klar over hvordan muslimer behandler minoriteter i såkalte muslimske land uten annen grunn en at disse ikke er muslimer, så ville all som har et snev av menneskelige følelser ta avstand fra islam, og innse at islam er ikke annet enn utspekulert ondskap satt i system.

 

Men de fleste anstreger seg or å være politisk korrekt, og de fornekter dette og snur ryggen til, og det er også ondskap.

 

Her er en liten "smakebit" fra pakistan, og slike tilfeller fins tusenvis av hver eneste dag i disse såkalte "muslimske" landene.I tilleg så har vi muslimenes vold mot andre muslimer, og ikke bare i Irak.

 

Satte fyr på ektemannen og voldtok kona

 

http://www.rights.no/publisher/publisher.asp?id=46&tekstid=3422

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...