Gå til innhold

Hvorfor slipper Islam unna så billig?


Anbefalte innlegg

Poenget mitt var å peke på at Islam og muslimer blir beskyldt for mye som ikke er san

 

Dette er faktisk riktig.

Muslimer blir beskyldt for mye som ikke er sant. Men det samme gjelder mange andre folkegrupper i vesten, og spesielt kristne. Som alltid blir utsatt for div. løgner og bla brukt som syndebukker for å unnskylde og rettferdiggjøre islams ugjerninger.

 

For om muslimer blir brukt og beskyldt for ting de ikke har gjort, så gjelder dette ikke for islam. Og at koranen og islams skrifter oppfordrer til vold mot ikke-muslimer, er et faktum.

Det handler ikke om å "ta noe ut av kontekst" Dette er bare en muslimsk forsvarsteknikk, en form for tagiya, for å forsvare slam og føre naive godfjotter bak lyset.

 

Felles for slike naive folk som tror at islam er en "fredelig" religion, er at de ikke tør å lese koranen selv, eller noe som kan gi dem informasjon om at islam ikke er som det muslimer i Norge forteller dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Korrupsjon?? Det er smøremiddelet i kapitalismen .. Hvis du tror vestlige land er uten korrupsjon så er du historieløs.

 

Korrupsjon er smøremiddelet i sosialismen, ikke i kapitalismen som du ved en feil nevner her.

Og vestlige land er slett ikke fri for korrupsjon, det er riktig. Men det er ikke kapitalisme som dominerer i de vestlige land, men sosialismen.

 

Du finner kapitalisme også i de vestlige land, men da som statskapitalisme i forbindelse med sosialistiske regjeringer.

Og hvis det er det du mener, så er det nærmere virkeligheten. Men da burde du si at korrupsjon er smøremiddel i sosialistiske regjeringers statskapitalisme.

Korrupsjon ER smøremiddelet i kapitalisme . Mulig også i det du nevner, men det er uvesentlig i debatten.

 

Hvis jeg liker engelsk fotball , bør jeg da flytte til England?

Hvis jeg liker ekte smør, bør jeg flytte til en bondegård?

 

Trist at du hater Islam så mye som du åpenbart gjør. Trist for deg , ikke for Islam :)

Lenke til kommentar

Den største "faren" mot islam er ikke at amerikanerne bomber dem, men muslimske kvinner som vokser opp i vesten, når de vokser opp og opplever friheten i vest europa og usa, vil de kjempe like hard som høyreekstemister mot islamiseringa.

 

Jeg tror du må lete hardt etter en 25 år gammel muslimsk kvinne som ikke heller ville dø enn å bo i saudia arabia, å gå fra å være et selvsteding fullverdig menneske til en slave eller ku er værre enn å dø. Det er disse kvinnene som kommer til å gjøre opprør mot islamiseringa av europa og senere vil de ta kampen for å "fikse" mittøsten, når kvinner først har fått blod på tann er det få ting som kan stoppe dem, spesielt med den økonimiske backinga av rike vestlige land

Lenke til kommentar
Korrupsjon ER smøremiddelet i kapitalisme . Mulig også i det du nevner, men det er uvesentlig i debatten.

 

Dette er hva sosialistisk propaganda sier. Men det er faktisk umulig, fordi kapitalisme er basert på individuell frihet, fri handel og fri konkurranse. Om noen er korrupt på noen måte, så bryter de kapitalismens regler.

Men i sosialisme derimot, så er korrupsjon en forutsetning.

 

Det er ikke uvesentlig for debatten å korriggere en feil påstand som den du kom med.

 

Trist at du hater Islam så mye som du åpenbart gjør. Trist for deg , ikke for Islam :)

 

Ja, jeg hater islam. Jeg hater all ondskap. Og islam er ondskap satt i system. Slik som også sosialisme er det. Og det er nok derfor sosialister liker islam så godt.

Det er ikke trist at jeg hater ondskap, det som er trist er at så mange muslimer og sosialister elsker ondskapen.

Lenke til kommentar
Typisk er her avstraffelser : Dødstraff er ille uansett land.. og man glemmer at vi hugde hoder og slet lemmene av folk for ikke så mange år siden.

I Usa griller man folk med strøm, gasser dem ihjel , eller henger dem .

Når man har lest beretninger om hvor ille dette kan være, så er det uten tvil i kategori med steining.

Men man får ikke bilder fra Usa`s henrettelser lenger. Det er rett og slett ikke tillatt .. Men de deler gjerne ut bilder fra en hengning i Iran ..

 

Eksempel:

En kvinne som er en kone til en mann blir voldtatt

 

I Iran: Kvinner er mindre verdt enn menn, og rettsaken kommer frem til at kvinnen var utro mot mannen sin. Ikke blir hun bare voldtatt for så å bli dømt til steining pga hun motvillig var utro, men hun skal bli henrettet foran hele byen sin, pga hun var utro.

 

I USA: Kvinnen vil få hjelp, og man vil prøve å få tatt gjerningsmannen. Og om mannen blir henrettet så blir han henrettet uten å måtte sitte foran sin egen by hvor dem som i Iran ler og frivelig kaster steiner på deg.

 

Ergo, det er bedre for en kvinne å bli voldtatt i USA, og det er bedre for en voldteks mann å voldta i Iran.

Henrettelse messig så er USA å foretrekke.

 

Ikke kjøpe billige sitatfeil fra Frp og ta det for god fisk.

Når muslimer som har bodd her, begynt å jobbe her osv osv, altså de som ikke snyter på staten, stemmer FrP. Tror du da at FrP driver kun med kødd?

 

Men jeg venter enda på et godt svar fra prettyboy, der han kan forklare meg hvorfor han tror at islam ikke virker som grunnlag i et styresett i et land.

Åpne geografi boken, ser ned mot Midtøsten, finner Iran, slår opp i styresettet til Iran, øverste leder Kalif.

Lenke til kommentar
Men jeg venter enda på et godt svar fra prettyboy, der han kan forklare meg hvorfor han tror at islam ikke virker som grunnlag i et styresett i et land.

Åpne geografi boken, ser ned mot Midtøsten, finner Iran, slår opp i styresettet til Iran, øverste leder Kalif.

 

Øverste leder i Iran er da alldeles ikke en kalif.

Øverste leder i Iran er den med mest autoritet i 12-retningen av shiaislam. Og han kalles dermed ayatollah.

Lenke til kommentar
Men jeg venter enda på et godt svar fra prettyboy, der han kan forklare meg hvorfor han tror at islam ikke virker som grunnlag i et styresett i et land.

Åpne geografi boken, ser ned mot Midtøsten, finner Iran, slår opp i styresettet til Iran, øverste leder Kalif.

 

Øverste leder i Iran er da alldeles ikke en kalif.

Øverste leder i Iran er den med mest autoritet i 12-retningen av shiaislam. Og han kalles dermed ayatollah.

 

Stemmer. Var en glipp det der.

Lenke til kommentar
Dette er et betimelig spørsmål å stille.

Jeg er ikke kristen, bare for å si det, jeg tror på vitenskapen.

 

Et spørsmål som plager meg litt for tiden er hvorfor islam slipper så billig unna i forhold til kristendommen?

De kristne får til stadighet en masse pepper, folk melder seg ut fra statskirken og flere politikere jobber aktivt for å skille stat og kirke, folk flest nærmest latterliggjør de kristne til stadighet. Komikere brenner bibelen på tv, den samme komikeren hadde nok aldri turt å brenne koranen...

 

Er det bare at folk er feige og mangler baller, eller er de redde for å bli kalt rasister?

For det er jo faktisk jævlig mye ved denne religionen "islam" som er verdt å gjøre narr av!

For eksempel var jo grunnleggeren pedofil, de mener alle andre er vantro og bør steines, de kapper av seg forhuden og driver med ufattelig teite ritualer.... hvorfor tør ingen gjøre narr av dette da? Det er da langt værre enn det de kristne driver med.

 

 

 

Islam slippe billig unna???!!!! Du må tulle med meg.

Du er vel ikke muslim siden du ikke vet hvordan det er å være muslim nå. Det at alle og enhver tror at du er terrorist og gamle damer vil ikke sitte ved siden av deg på bussen fordi de er redde for at du når som helst kan sprenge deg selv i lufta. Og hva med sikkerhetskontrollen på flyplassene nå for tida, det er jo umulig å gå på flyet uten å fortelle hele livshistorien din til sikkerhetsvakten.

 

Islam og muslimer er idag veldig misoppfattet. Ja, det er sant at muslimer tar sin religion mer seriøst en de fleste kristne mennesker,nå snakker jeg ikke om ekstremistene som sprenger seg selv i lufta, jeg snakker om vanlige mennesker i Norge. Ja, de tar religionen sin seriøst og de har ritualer ( som den å BE til gud) som kan virke fremmede på andre, men er det grunn nok til å krenke dem, ved å tegnet bilder av deres profet har vi gjort noe som er i islam, strengt forbudt. Det å lage narr og det å krenke er to helt forskjellige ting etter min mening. Og når det kommer til de andre religionene her i verden så reagerer de også sterkt hvis det er noe de er imot. Slik som paven, når han bestemte seg for å si at kondomer ikke hjelper mot Aids.

Lenke til kommentar

Hårsårheten i forhold til profeten er kanskje forståelig, men dere bør skjønne at dette blir fremmed for de fleste av oss. Lattelige påfunn som drosjeaksjonene tror jeg heller ikke øker forståelsen. At religiøse følelser blir krenket er ikke til å unngå. Hev dere over det.

 

 

Det var vel også her i tråden en muslim kom med en drapstrussel (innlegg slettet). Noen muslimer virker iblant som litt primitive mennesker som er ganske villige til å ty til vold/trusler mot de de er uenige med. Disse ødelegger for resten.

Lenke til kommentar
Dette er et betimelig spørsmål å stille.

Jeg er ikke kristen, bare for å si det, jeg tror på vitenskapen.

 

Et spørsmål som plager meg litt for tiden er hvorfor islam slipper så billig unna i forhold til kristendommen?

De kristne får til stadighet en masse pepper, folk melder seg ut fra statskirken og flere politikere jobber aktivt for å skille stat og kirke, folk flest nærmest latterliggjør de kristne til stadighet. Komikere brenner bibelen på tv, den samme komikeren hadde nok aldri turt å brenne koranen...

 

Er det bare at folk er feige og mangler baller, eller er de redde for å bli kalt rasister?

For det er jo faktisk jævlig mye ved denne religionen "islam" som er verdt å gjøre narr av!

For eksempel var jo grunnleggeren pedofil, de mener alle andre er vantro og bør steines, de kapper av seg forhuden og driver med ufattelig teite ritualer.... hvorfor tør ingen gjøre narr av dette da? Det er da langt værre enn det de kristne driver med.

 

 

 

Islam slippe billig unna???!!!! Du må tulle med meg.

Du er vel ikke muslim siden du ikke vet hvordan det er å være muslim nå. Det at alle og enhver tror at du er terrorist og gamle damer vil ikke sitte ved siden av deg på bussen fordi de er redde for at du når som helst kan sprenge deg selv i lufta. Og hva med sikkerhetskontrollen på flyplassene nå for tida, det er jo umulig å gå på flyet uten å fortelle hele livshistorien din til sikkerhetsvakten.

 

Islam og muslimer er idag veldig misoppfattet. Ja, det er sant at muslimer tar sin religion mer seriøst en de fleste kristne mennesker,nå snakker jeg ikke om ekstremistene som sprenger seg selv i lufta, jeg snakker om vanlige mennesker i Norge. Ja, de tar religionen sin seriøst og de har ritualer ( som den å BE til gud) som kan virke fremmede på andre, men er det grunn nok til å krenke dem, ved å tegnet bilder av deres profet har vi gjort noe som er i islam, strengt forbudt. Det å lage narr og det å krenke er to helt forskjellige ting etter min mening. Og når det kommer til de andre religionene her i verden så reagerer de også sterkt hvis det er noe de er imot. Slik som paven, når han bestemte seg for å si at kondomer ikke hjelper mot Aids.

 

 

 

Det er muslimenes egen feil at de er mislikt, for når de stadig krever særbehandling og fordeler bare fordi de er muslimer, så blir det stadig flere som får nok av dem.

Dette er ikke til å unngå, for Norge er ikke noe muslimsk land, og muslimene har ingen rettigheter her i landet fremfor andre, men likevel krever de slike fordeler og særrettigheter som det "herrefolket" de tror de er.

 

Å be til Gud er ikke noe rituale, men muslimene ber ikke til Gud. De ber til allah, og den muslimske allah er en avgud.

Lenke til kommentar
Dette er et betimelig spørsmål å stille.

Jeg er ikke kristen, bare for å si det, jeg tror på vitenskapen.

 

Et spørsmål som plager meg litt for tiden er hvorfor islam slipper så billig unna i forhold til kristendommen?

De kristne får til stadighet en masse pepper, folk melder seg ut fra statskirken og flere politikere jobber aktivt for å skille stat og kirke, folk flest nærmest latterliggjør de kristne til stadighet. Komikere brenner bibelen på tv, den samme komikeren hadde nok aldri turt å brenne koranen...

 

Er det bare at folk er feige og mangler baller, eller er de redde for å bli kalt rasister?

For det er jo faktisk jævlig mye ved denne religionen "islam" som er verdt å gjøre narr av!

For eksempel var jo grunnleggeren pedofil, de mener alle andre er vantro og bør steines, de kapper av seg forhuden og driver med ufattelig teite ritualer.... hvorfor tør ingen gjøre narr av dette da? Det er da langt værre enn det de kristne driver med.

 

 

 

Islam slippe billig unna???!!!! Du må tulle med meg.

Du er vel ikke muslim siden du ikke vet hvordan det er å være muslim nå. Det at alle og enhver tror at du er terrorist og gamle damer vil ikke sitte ved siden av deg på bussen fordi de er redde for at du når som helst kan sprenge deg selv i lufta. Og hva med sikkerhetskontrollen på flyplassene nå for tida, det er jo umulig å gå på flyet uten å fortelle hele livshistorien din til sikkerhetsvakten.

 

Islam og muslimer er idag veldig misoppfattet. Ja, det er sant at muslimer tar sin religion mer seriøst en de fleste kristne mennesker,nå snakker jeg ikke om ekstremistene som sprenger seg selv i lufta, jeg snakker om vanlige mennesker i Norge. Ja, de tar religionen sin seriøst og de har ritualer ( som den å BE til gud) som kan virke fremmede på andre, men er det grunn nok til å krenke dem, ved å tegnet bilder av deres profet har vi gjort noe som er i islam, strengt forbudt. Det å lage narr og det å krenke er to helt forskjellige ting etter min mening. Og når det kommer til de andre religionene her i verden så reagerer de også sterkt hvis det er noe de er imot. Slik som paven, når han bestemte seg for å si at kondomer ikke hjelper mot Aids.

 

 

 

Det er muslimenes egen feil at de er mislikt, for når de stadig krever særbehandling og fordeler bare fordi de er muslimer, så blir det stadig flere som får nok av dem.

Dette er ikke til å unngå, for Norge er ikke noe muslimsk land, og muslimene har ingen rettigheter her i landet fremfor andre, men likevel krever de slike fordeler og særrettigheter som det "herrefolket" de tror de er.

 

Å be til Gud er ikke noe rituale, men muslimene ber ikke til Gud. De ber til allah, og den muslimske allah er en avgud.

 

Muslimer krever da ikke særbehandling eller noen spesielle fordeler, det eneste de krever er religionsfrihet. og religionsfrihet er en del av det norske rettssystemet. Jeg må si at det er ikke mye å be om. Og Allah er det arabiske ordet for gud. Kristendommen, jødedommen og islam har en og samme gud, de bare ser det fra forskjellige vinkler. Kanskje du skal studere litt religion før du bare babler i vei uten mål og mening.

Lenke til kommentar
Muslimer krever da ikke særbehandling eller noen spesielle fordeler, det eneste de krever er religionsfrihet. og religionsfrihet er en del av det norske rettssystemet. Jeg må si at det er ikke mye å be om. Og Allah er det arabiske ordet for gud. Kristendommen, jødedommen og islam har en og samme gud, de bare ser det fra forskjellige vinkler. Kanskje du skal studere litt religion før du bare babler i vei uten mål og mening.

 

Jaha?

Hvis de krever lik behandling må de altså godta tegninger i dagbladet. Og det pronto.

Lenke til kommentar
Muslimer krever da ikke særbehandling eller noen spesielle fordeler, det eneste de krever er religionsfrihet. og religionsfrihet er en del av det norske rettssystemet. Jeg må si at det er ikke mye å be om. Og Allah er det arabiske ordet for gud. Kristendommen, jødedommen og islam har en og samme gud, de bare ser det fra forskjellige vinkler. Kanskje du skal studere litt religion før du bare babler i vei uten mål og mening.

 

Jaha?

Hvis de krever lik behandling må de altså godta tegninger i dagbladet. Og det pronto.

 

Ikke nødvendigvis, det å krenke en annen religion er imot religionsfrihet paragrafen. så sorry du tar feil.

Lenke til kommentar
Muslimer krever da ikke særbehandling eller noen spesielle fordeler, det eneste de krever er religionsfrihet. og religionsfrihet er en del av det norske rettssystemet. Jeg må si at det er ikke mye å be om. Og Allah er det arabiske ordet for gud. Kristendommen, jødedommen og islam har en og samme gud, de bare ser det fra forskjellige vinkler.

 

Hva kaller du da krav om egne bønnerom ?

Krav om halalmat ?

Krav om fjerninge av bilder av griser på sykefus?

Krav om å får bruke hijab i forskjellige sammenhenger ?

Krav om at vi må innskrenke ytringsfriheten av respekt for den massemorderen som de kaller profet ?

Krav om at vi ikke må kritisere dem eller islam for da blir de "krenket" ovs ?

Krav om å få bygget moskeer over hele landtet, finansiert av saudiarabia ?

Krav om egne imamer i fengslene osv ?

Krav om fjerning av kristen bønn og gudstjeneste i forbindelse med skolen ?

Krav om fritagelse for muslimske barn fra svømmeopplæring ?

Krav om at muslimske kvinner skal får bruke heldekkende drakt i offentlige bassenger osv ?

Krav om egne sykehjem og egne aldershjem for muslimer. har også vært fremmet.

Nå er de jo også begynt å gjøre krav på div. bydeler i Oslo som "muslimske områder"

 

Og enda fins det noen i dette landet som mener at muslimene er hyggelig og snille og aldri stiller krav ? Jeg lurer egentlig på hvor bevisstløs og krypende servil det er mulig for disse å bli ovenfor islam og muslimer.

 

allah er et arabisk ord for Gud, men det brukes også som egennavn for avguden allah. Og det er som egennavn for avguden aallah at muslimene bruker dette navnet.

Araberne hadde over 360 guder før islam. muhammed tok bort de andre gudene men beholdt allah.

http://users.hubwest.com/prophet/islam/moongod.htm

 

Muslimenes rop allahu akhbar betyr allah er størst,. Men om allah er størst ,så må ha jo være større enn noen. Svaret som de har utelatt er at allah er større enn de andre gudene.

 

Det fins ennå hint i koranen om at allah ikkke er den samme som de kristnes Gud, og at allah er en agud, bla så er allahs døtre al-uzza, al-lat og manat enda nevnt i koranen.

 

053.019

YUSUFALI: Have ye seen Lat. And 'Uzza,

PICKTHAL: Have ye thought upon Al-Lat and Al-'Uzza

SHAKIR: Have you then considered the Lat and the Uzza,

 

053.020

YUSUFALI: And another, the third (goddess), Manat?

PICKTHAL: And Manat, the third, the other?

SHAKIR: And Manat, the third, the last?

 

 

islam er forøvrig ikke en religion, men en ideologi med sin egen okkulte religion, som urettmessig søker dekke under loven om religionsfrihet.

Nazismen kunne forøvrig også søke beskyttelse under loven om religionsfrihet på denne måten, for nazismen er også en ideologi med sin egen okulte religion.

Lenke til kommentar
Muslimer krever da ikke særbehandling eller noen spesielle fordeler, det eneste de krever er religionsfrihet. og religionsfrihet er en del av det norske rettssystemet. Jeg må si at det er ikke mye å be om. Og Allah er det arabiske ordet for gud. Kristendommen, jødedommen og islam har en og samme gud, de bare ser det fra forskjellige vinkler. Kanskje du skal studere litt religion før du bare babler i vei uten mål og mening.

 

Jaha?

Hvis de krever lik behandling må de altså godta tegninger i dagbladet. Og det pronto.

 

Ikke nødvendigvis, det å krenke en annen religion er imot religionsfrihet paragrafen. så sorry du tar feil.

 

Hva med kristendommen da og alle de krenkelser som kristne må tåle både fra ateister og fra muslimer ?

 

De samme folkene som er så "fintfølende"på islams vegne, er jo blant dem som "krenker" kristendommen og kristne mest.

Hvorfor mener du at dette må kristne tåle, men samtidig at vi må krype i støvet for muslimer, og passe oss vel for å "krenke" dem ?

 

Det å "krenke" en religion er ikke mot noen religionsfrihet. Men alle som ikke er tilhengere av den religionen det er snakk om, skal ha lov til å si hva de mener om den uansett.

Å forby folk å mene og si hva de mener om en religion er brudd på ytringsfriheten. Noe som ikke bare er mot norsk lov og i strid med grunnloven, men også i strid med menneskerettighetene.

 

Brudd på loven om religionsfrihet er om politikerne nedla forbud for tilhengerne av en religion å uttøve sin religion privat og i private forsamlinger.

Lenke til kommentar
Muslimer krever da ikke særbehandling eller noen spesielle fordeler, det eneste de krever er religionsfrihet. og religionsfrihet er en del av det norske rettssystemet. Jeg må si at det er ikke mye å be om. Og Allah er det arabiske ordet for gud. Kristendommen, jødedommen og islam har en og samme gud, de bare ser det fra forskjellige vinkler.

 

Hva kaller du da krav om egne bønnerom ?

Krav om halalmat ?

Krav om fjerninge av bilder av griser på sykefus?

Krav om å får bruke hijab i forskjellige sammenhenger ?

Krav om at vi må innskrenke ytringsfriheten av respekt for den massemorderen som de kaller profet ?

Krav om at vi ikke må kritisere dem eller islam for da blir de "krenket" ovs ?

Krav om å få bygget moskeer over hele landtet, finansiert av saudiarabia ?

Krav om egne imamer i fengslene osv ?

Krav om fjerning av kristen bønn og gudstjeneste i forbindelse med skolen ?

Krav om fritagelse for muslimske barn fra svømmeopplæring ?

Krav om at muslimske kvinner skal får bruke heldekkende drakt i offentlige bassenger osv ?

Krav om egne sykehjem og egne aldershjem for muslimer. har også vært fremmet.

Nå er de jo også begynt å gjøre krav på div. bydeler i Oslo som "muslimske områder"

 

Og enda fins det noen i dette landet som mener at muslimene er hyggelig og snille og aldri stiller krav ? Jeg lurer egentlig på hvor bevisstløs og krypende servil det er mulig for disse å bli ovenfor islam og muslimer.

 

allah er et arabisk ord for Gud, men det brukes også som egennavn for avguden allah. Og det er som egennavn for avguden aallah at muslimene bruker dette navnet.

Araberne hadde over 360 guder før islam. muhammed tok bort de andre gudene men beholdt allah.

http://users.hubwest.com/prophet/islam/moongod.htm

 

Muslimenes rop allahu akhbar betyr allah er størst,. Men om allah er størst ,så må ha jo være større enn noen. Svaret som de har utelatt er at allah er større enn de andre gudene.

 

Det fins ennå hint i koranen om at allah ikkke er den samme som de kristnes Gud, og at allah er en agud, bla så er allahs døtre al-uzza, al-lat og manat enda nevnt i koranen.

 

053.019

YUSUFALI: Have ye seen Lat. And 'Uzza,

PICKTHAL: Have ye thought upon Al-Lat and Al-'Uzza

SHAKIR: Have you then considered the Lat and the Uzza,

 

053.020

YUSUFALI: And another, the third (goddess), Manat?

PICKTHAL: And Manat, the third, the other?

SHAKIR: And Manat, the third, the last?

 

 

islam er forøvrig ikke en religion, men en ideologi med sin egen okkulte religion, som urettmessig søker dekke under loven om religionsfrihet.

Nazismen kunne forøvrig også søke beskyttelse under loven om religionsfrihet på denne måten, for nazismen er også en ideologi med sin egen okulte religion.

 

for det første så kaller jeg alt det ovenfor, RELIGIONSFRIHET!!! dere klager ikke på templene eller kirkene i oslo. og muslimene ber saudia arabia om å betale fordi den norske staten vil ikke.

islam er ikke en ideologi. Profeten muhammed valgte ikke en av mange guder, det står tydlig i koranen at profeten kom og ba araberne følge guden til abraham, som er jødenes og kristendommens gud. han var imot det å ha flere guder enn ett. når det kommer til Lat, uzza og manat så er dette tatt fra en tekst i koranen som forteller om araberne før islam var med i bildet. du kan følge linken nedunder for å finne det ut, jeg håper du kan engelsk, hvis ikke du er imot det også.

 

http://www.thaliatook.com/AMGG/arabtriple.html

Men jeg er sjokkert over at du kan sammenligne muslimene med nazistene, er du sikker på at du kan diskutere muslimer uten å fornærme dem. for meg virker det som om du sterkt misliker muslimer og alt det de står for, uansett rett elelr galt. Har du noen gang prøvd å forstå dem isteden for å dømme dem.

Lenke til kommentar
Muslimer krever da ikke særbehandling eller noen spesielle fordeler, det eneste de krever er religionsfrihet. og religionsfrihet er en del av det norske rettssystemet. Jeg må si at det er ikke mye å be om. Og Allah er det arabiske ordet for gud. Kristendommen, jødedommen og islam har en og samme gud, de bare ser det fra forskjellige vinkler. Kanskje du skal studere litt religion før du bare babler i vei uten mål og mening.

 

Jaha?

Hvis de krever lik behandling må de altså godta tegninger i dagbladet. Og det pronto.

 

Ikke nødvendigvis, det å krenke en annen religion er imot religionsfrihet paragrafen. så sorry du tar feil.

 

Hva med kristendommen da og alle de krenkelser som kristne må tåle både fra ateister og fra muslimer ?

 

De samme folkene som er så "fintfølende"på islams vegne, er jo blant dem som "krenker" kristendommen og kristne mest.

Hvorfor mener du at dette må kristne tåle, men samtidig at vi må krype i støvet for muslimer, og passe oss vel for å "krenke" dem ?

 

Det å "krenke" en religion er ikke mot noen religionsfrihet. Men alle som ikke er tilhengere av den religionen det er snakk om, skal ha lov til å si hva de mener om den uansett.

Å forby folk å mene og si hva de mener om en religion er brudd på ytringsfriheten. Noe som ikke bare er mot norsk lov og i strid med grunnloven, men også i strid med menneskerettighetene.

 

Brudd på loven om religionsfrihet er om politikerne nedla forbud for tilhengerne av en religion å uttøve sin religion privat og i private forsamlinger.

 

For det første så er det ikke slik at muslimer er de som krenker kristne. For det andre så er islam en yngre religion enn kristendommen. Men la oss ikke tenke på norge som helt klart ikke er religiøst land. La oss tenke på kristne mennesker i andre deler av europa de er mer finfølende når det gjelder deres religion. når de demonstrerer, da har man ikke imot det.

 

Men det er vel vanskelig for mennesker idag å respektere andre religioner, spesielt de som er så forskjellige fra dem selv. Muslimer ber bare om å ikke bli krenket for det de tror på, men det er vel for mye å be om fra din side?

Lenke til kommentar
Muslimer krever da ikke særbehandling eller noen spesielle fordeler, det eneste de krever er religionsfrihet. og religionsfrihet er en del av det norske rettssystemet. Jeg må si at det er ikke mye å be om. Og Allah er det arabiske ordet for gud. Kristendommen, jødedommen og islam har en og samme gud, de bare ser det fra forskjellige vinkler.

 

Hva kaller du da krav om egne bønnerom ?

Krav om halalmat ?

Krav om fjerninge av bilder av griser på sykefus?

Krav om å får bruke hijab i forskjellige sammenhenger ?

Krav om at vi må innskrenke ytringsfriheten av respekt for den massemorderen som de kaller profet ?

Krav om at vi ikke må kritisere dem eller islam for da blir de "krenket" ovs ?

Krav om å få bygget moskeer over hele landtet, finansiert av saudiarabia ?

Krav om egne imamer i fengslene osv ?

Krav om fjerning av kristen bønn og gudstjeneste i forbindelse med skolen ?

Krav om fritagelse for muslimske barn fra svømmeopplæring ?

Krav om at muslimske kvinner skal får bruke heldekkende drakt i offentlige bassenger osv ?

Krav om egne sykehjem og egne aldershjem for muslimer. har også vært fremmet.

Nå er de jo også begynt å gjøre krav på div. bydeler i Oslo som "muslimske områder"

 

Og enda fins det noen i dette landet som mener at muslimene er hyggelig og snille og aldri stiller krav ? Jeg lurer egentlig på hvor bevisstløs og krypende servil det er mulig for disse å bli ovenfor islam og muslimer.

 

allah er et arabisk ord for Gud, men det brukes også som egennavn for avguden allah. Og det er som egennavn for avguden aallah at muslimene bruker dette navnet.

Araberne hadde over 360 guder før islam. muhammed tok bort de andre gudene men beholdt allah.

http://users.hubwest.com/prophet/islam/moongod.htm

 

Muslimenes rop allahu akhbar betyr allah er størst,. Men om allah er størst ,så må ha jo være større enn noen. Svaret som de har utelatt er at allah er større enn de andre gudene.

 

Det fins ennå hint i koranen om at allah ikkke er den samme som de kristnes Gud, og at allah er en agud, bla så er allahs døtre al-uzza, al-lat og manat enda nevnt i koranen.

 

053.019

YUSUFALI: Have ye seen Lat. And 'Uzza,

PICKTHAL: Have ye thought upon Al-Lat and Al-'Uzza

SHAKIR: Have you then considered the Lat and the Uzza,

 

053.020

YUSUFALI: And another, the third (goddess), Manat?

PICKTHAL: And Manat, the third, the other?

SHAKIR: And Manat, the third, the last?

 

 

islam er forøvrig ikke en religion, men en ideologi med sin egen okkulte religion, som urettmessig søker dekke under loven om religionsfrihet.

Nazismen kunne forøvrig også søke beskyttelse under loven om religionsfrihet på denne måten, for nazismen er også en ideologi med sin egen okulte religion.

 

for det første så kaller jeg alt det ovenfor, RELIGIONSFRIHET!!!

 

Så hvis muslimene krever å overta Norge og innføre muslimsk styre og sharia, så må vi altså etter din mening bare la dem få lov til det, fordi det jo er religionsfrihet ?

 

Du kan kverulere så mye du vil, men dette blir konsekvensen a din krypende og ettergivende holdning ovenfor islam.

 

Men hva da med alle de andre religionene som er i Norge ? Vi har jo tross alt bare et land å gi bort.

Lenke til kommentar
Så hvis muslimene krever å overta Norge og innføre muslimsk styre og sharia, så må vi altså etter din mening bare la dem få lov til det, fordi det jo er religionsfrihet ?

 

Du kan kverulere så mye du vil, men dette blir konsekvensen a din krypende og ettergivende holdning ovenfor islam.

 

Men hva da med alle de andre religionene som er i Norge ? Vi har jo tross alt bare et land å gi bort.

 

Baltazar94:

Du har ikke nok kunskap om dette , det er ikke slik at folk "tror" du må vite , ikke tro.

jeg mener at folk skal få lov til å tro på det de vil , det vil ikke skade noen ting. Overta Norge?? sovnet lite i natt? jeg synes ikke dette tema passer med din forståelse såvidt jeg vet at du er bare 16 år gammel...det er mye å lese om dette , det er et stort tema , riktige kilder og falske kilder .. så det er tøft å diskutere om dette uten forståelse for hva det innebærer...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...