FelixTheHouseCat Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 "Nå er jeg på vei mot et stup, snart vil jeg falle" Jeg lider av angst og depresjoner, mitt liv går under Jeg er en tikkende bombe, den blir større for hver dag som går Hater livet, men ingen vet det De fleste jeg kjenner ser på meg som en helt vanlig person, men jeg er SYK Nå har jeg fått stemmer i hodet, blitt to personer. En engel og en djevel Jeg trenger ikke hjelp, alt håp er ute... Er det flere der ute som sliter med det samme... er det noen som kan dele sine tanker? Barney: "Don't Cry for Me, I'm Already Dead" Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Gjør verden og deg selv en tjeneste Ring 815 33 300 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvis du er seriøs så oppsøk hjelp. Er du ikke det så...ja..måtte du pådra deg kritiske skader. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Haha, 'sap med disse diktene? både deppetråden og randompsykisklidelsestråd. Sikkert kødd, ellers er det relativt ille saker. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Klikka_* Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Å høre stemmer kan absolut forekomme, så å feie det bort som spøk er unødvendig. Har aldri hørt stemmer selv, men kan tenke meg at det ikke er så morro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå