toffaen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Når vi slår på pcen, står den bare og laster windows. Av og til kommer det at den ikke finner hardisken, av og til kommer det opp "noen programmer kan være feilinstalert" og av og til kommer vi innpå pcen etter å ha lastet windows i ca. 1 time. Er det hovedkortet som begynner å tulle? jeg testet hardisken som ekstern på min PC, og da fungerte den helt fint. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Er vist virkelig i slaget i dag toffaen? Hvis du har problemer med Dell maskinene dine bør du kanskje også ta kontakt med Dell og få de til å utbedre de eventuelle feil maskinene måtte inneha. Denne feilen kan være alt fra ingenting. Lenke til kommentar
toffaen Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Hehe, ja er stefaren min som spurte om jeg kunne spør for han også her inne men ja. tror han har bestilt ny PC og i dag =P Men skal snakke med dell om problemet. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det burde du da Dell har mange gode garantier og prosedyrer på maskinene sine. Selv tror jeg ikke dette dreier seg om hovedkoret. Men det er umulig å fastslå med såpass lite informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå