Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Har du noen andre ressurser (programmer) som kjører i bakgrunnen når du spiller? Lenke til kommentar
Kerbarus Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Hmm, har vel egentlig bare MSN, AVG-Free, Logmein og Razer Diamondback-dings Men dette har ikke vært noe problem før :/ Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hvilken oppdatering var den siste du lastet ned og installerte for operativsystemet og når? Du kan også gå inn i Virus Vault i AVG og sjekke om programmet har satt tilside mulig infiserte filer og eventuelt løse ut filer du vet ikke er av skadelig art, om dette er tilfellet. Edit: La til tips om AVG Endret 1. februar 2009 av mistabeen Lenke til kommentar
Kerbarus Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 SIst oppdatering var vell igår, tror jeg. Men er ikke sikker på hvilken oppdatering det var. Usikker på hvor jeg kan sjekke dette også :/ Så ikke noe jeg kan tenke meg har innflytelse på spillene. I virus vault altså. :/ Lenke til kommentar
zeeroo-x Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) prøv å formater pcen din å legg in OS på nytt. har e8400 cpu som kjører på 3.6 ghz jeg å, formatring har alltid fungert for meg:) Endret 2. februar 2009 av zeeroo-x Lenke til kommentar
Kerbarus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Takker for alle svar. Men det viste seg å være skjermdriveren som var problemet. Hadde visst komt enda en ny nvidia driver nå, så jeg prøvde å laste ned og voilà, ikke noe mer problem! Takk for all hjelp, ivertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå