Jo Are Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hei Kjøpte i dag en Samsung LE40A656, og er veldig fornøyd. Men lurer på dette med kalibrering, hva er de beste innstillingene for PS3? Hater og kalibrere derfor ønsker jeg andre som har denne tven å komme med innstillingene dere bruker. Takk for hjelp Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Siden dette er totalt avhengig av tven din, så er det nok større sjans for å få svar i tråden om kalibrering av tven din du lagde i tv-forumet tidligere i kveld.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Siden dette er totalt avhengig av tven din, så er det nok større sjans for å få svar i tråden om kalibrering av tven din du lagde i tv-forumet tidligere i kveld.. Ja tenkte på deg jeg å, men så fant jeg ut at det kanskje var større sjanse for å få svar ang. kalibrering til PS3 her i sony delen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Det holder med en tråd, så denne stenges. Tråden er også feilpostet. Endret 12. januar 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg