Cowboystrekk Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det kan bli det, om det blir det så kan du evt øke tregere enn hva som står. Frontpress er den øvelsa hvor de fleste av oss vil stagnere først. Evt kan du jo øke bare annenhver økt du tar den. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Blir kanskje økning med 1,25 for hver trening da. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Øker dere 2,5 kg eller 5 kg på mark? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Når du begynner med 40 kg, så kan du godt øke med 5 kg, for så å trappe ned til 2,5 kg. Les alt om programmet, alt om økninger o.l står godt forklart. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Finnes det noen måte å gjøre reverse crunches tyngre på uten å øke antall serier og reps? Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Finnes det noen måte å gjøre reverse crunches tyngre på uten å øke antall serier og reps? Sett rocky 4? (dett er vel ikke akkurat reverse crunches men jeg regner med den øvelsen gjør samme nytte. 3:50 får du se øvelsen. (min ut i filmen) Jeg har også sett at på 300 treningsprogrammet kan du holde en vektstang med vekter på rett opp mens du tar crunches. Gjør de sakte og rolig. Jeg føler jeg kan gjøre repsene saktere og holde en stund før jeg tar føtterne opp igjen. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Personlig hadde jeg gitt f... i reverse crunch og heller peiset på med stang-rulle\ab-roller EMG-målinger viser opptil dobbelt så bra treningseffekt som crunch\vanlig reverse crunch, samtidig som stangrulle er snillere for ryggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå