brNOR Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hei! Har nettopp kjøpt meg ny LCD TV. Gikk for en 40" Thomson Full HD med 20000:1 i kontrastnivå til 7995,- på Elkjøp. Leste litt her om Panasonic 42" PX80s som virker som om får mye skryt. Har jo 30 dagers åpent kjøp på Elkjøp, bør jeg gå for Panasonicen i stedet? Endret 12. januar 2009 av brNOR Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvorfor kjøpe to tver? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Eg har ingen erfaring med Thomson-skjermen, men om eg skulle kjøpt ein ny TV på 40-42" i den prisklassen i dag ville det blitt PX80, dersom ein vil ha plasma. Dersom det er eit poeng å ha LCD så får du 5-serien og 6-serien til Samsung i den prisklassen. Endret 12. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
brNOR Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Nidaroo, jeg har 30 dagers åpent kjøp hos Elkjøp. Takk for tips Zeph. Hva med Samsung 40" LCD-TV LE40A556? Denne er Full HD. Er det bedre sortnivå på plasmaen? Hvordan er det med spill på 1024 oppløsning, holder det eller er det stor forskjell opp til Full HD? Endret 12. januar 2009 av brNOR Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg spiller på min px80. Ser ikke mye forskjell passer fullhd og hdklar da spillene er i 720p. Responstiden og kontrastnivaet er bra på px80. Sort er sort:) Px80 klarer tvsignaler via scart veldig bra. Syns bildet er renere på min px80 med scarttuner en min brors full hd toshiba med hd tuner. Sier litt om kvaliteten i px80. Hakking ser jeg lite til da panasonic eier her Lenke til kommentar
brNOR Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Flott, takk for tips. Tror jeg går for en PX80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå