foorex Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Virker ut som en fin løsning. Lurer bare på om sensoren klarer å motta signalene like godt som når den sitter under sålen. Hvis den gjør, så er det bare dumt å kjøpe nye Nike+ sko. Noen som har prøvd? Virker det bra? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Virker ut som en fin løsning. Lurer bare på om sensoren klarer å motta signalene like godt som når den sitter under sålen. Hvis den gjør, så er det bare dumt å kjøpe nye Nike+ sko. Noen som har prøvd? Virker det bra? Tror nok det virker helt fint, siden når jeg holdte sensoren i hånden så virket den. Så den virker bra den! Bra løsning er det ja! Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg har nylig begynt med jogging, det ser kult med nike+ sensor. Tenker å skaffe meg en, men jeg er ikke interessert i ipod. Har googlet litt, fant nike+ sportband. Det er noe for meg, men kan ikke finne det i noen steder. Tilmed nikes egen nettbutikk. veit noen hvor jeg kan kjøpe denne tingen? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Jeg så at dem hadde det på Sport 1 her i byen. Hvis du har en i nærheten kan det jo hende ta de har det der. Endret 28. mars 2009 av Haawy Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 åå, hvor? Skal ta en tur til byen idag, Oslo her Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Never mind, det var visst ikke Sport 1 allikevel. Typisk at jeg ikke husker navnet på butikken nå da... Edit: Det var Stadion butikken het Endret 28. mars 2009 av Haawy Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Fant ikke noe på siden til apple om hvilke iPoder den støtter, men støtter den classic? Den store. Gidder ikke å kjøpe ny pod pga dette: p Edit: Fant ut at det ikke funka. Endret 31. mars 2009 av -pyrion- Lenke til kommentar
iRik Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Noen som bruker Nike + iPod touch, og har iPoden i et armbånd? Isåfall, hvordan er det å løpe med det? Blir det veldig humpete? Og ca. hvor lenge varer batteriet i sensoren dersom jeg bruker den 1 time om dagen? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 For kuriositetens skyld, er det ikke litt stress å løpe med store ipoder? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 For kuriositetens skyld, er det ikke litt stress å løpe med store ipoder? jo, bruker ikke sensoren lenger.. Jogger alene med meg selv! Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Er en pulsmåler rett rundt hjørnet eller: http://www.gsport.no/Misc/Product/?quickse...id=121012(BC_1) Så det ved en tilfeldighet, men så langt har jeg bare sett produktet på G-Sport sin hjemmeside. Edit: Så den hos Intersports webside òg. Endret 8. august 2009 av Feynman Lenke til kommentar
gowomengo Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 HJELP!!! Jeg har nettopp kjøpt meg nye nike+ sko og kit. Ipod-sensoren fungerer helt fint. Men sko-sensoren vil ikke synkronisere med ipoden! er det noen der ute som har tidligere erfaringer med dette? Please svar raskest mulig, da det haster!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå