Emberley Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Raske (og enkele) spørsmål: Er det noen som har noe erfaring med dette? isåfall, er det bra, dårlig, og hvorfor? Er det virkelig nødvendig og kjøpe nike+ sko eller kan man bare dytte sensoren inn i en sko man har fra før? Får kan kjøpt slike sko på G-sport eller må man bestille fra Nike.com eller lignende? Beklager, men jeg har dårlig tid. Takker så mye for svar. Lenke til kommentar
audungk Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Systemet er bra. Har du ipod er det en billig investering som logger distanse, fart (min/km) og kalorier. Sensoren trives best om den ligger helt stabilt, i lengderetningen. Dette løses med enten nike+ sko, som er til salgs i de fleste sportsbutikker, eller en form for festeanordning. Jeg løper med Asics Gel Kayano 14, og har en innleggssåle som har lomme for sensoren. Han jeg løper sammen med, har en liten holder til å feste i lissene. Enkelt og greit system, som er underverker for motivasjonen. Jeg har aldri løpt/trent så mye som etter at jeg kjøpte meg dette! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det samme gjelder meg. Jeg løpte til og med 10K løpet. Det funker bra og gir deg god motivasjon. Du kna jo evt. skjære ut et hull i skoen under sålen slik at brikken passer, men ikke noe jeg anbefaler eller selv ville gjort. Jeg bestilte den fra apple.no, men ser at de har fått det inn i diverse sportsbutikker i byen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Funker det Nike+ med andre sko? Har da Nike sko, men ikke Nike+. Jeg kan vel bare legge dem under sålen? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 I de skoene jeg har er det et eget lite rom under sålen som jeg kan ha dem i. Jeg vil tro at det blir svært ubehagelig om du bare legger den under sålen uten et slikt rom. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvor mye koster Nike + sko? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Husker ikke helt, men er vel rundt 1000-lappen. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Finnes det i størelser under 40? Har små bein Gi meg gjerne en link eller 2 til nettbutikker. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Får ikke til å lage et "screen name" på nikeplus.com.. Kommer "An error occured" hver gang. Har prøvd en del forskjellige brukernavn også, så tror ikke det er pga navnet allerede er tatt. Bruker bare bokstaver også, ingen "rare" tegn. Lenke til kommentar
iRik Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som vet om det går ann å kjøpe spesialsåler med rom for sensoren? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Sensoren ligger ikke i sålen. Men under. M.a.o. inne i skoen. Håper du forstår litt bedre nå Kan vel også tilføre at jeg er veldig fornøyd med Nike+. Communityet rundt det, og hvordan du blir motivert til å gå ut å jogge. Personlig, så er det viktigere for meg å se at kilometer måleren går opp, enn at helsen gjør. Men på et lengre basis, så tenker jeg nok mest på helsen allikevel Men hvordan alt er satt opp rundt det, er veldig bra! Jeg løpte til og med 10K løpet. Fikk du t-skjorte for å delta? Endret 8. mars 2009 av MatsHG Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg trodde det, men den kom aldri Lenke til kommentar
ida93x Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg løper med Asics Gel Kayano 14, og har en innleggssåle som har lomme for sensoren. Han jeg løper sammen med, har en liten holder til å feste i lissene. Hvor får du kjøpt en slik innleggssåle eller den holderen til å feste i lissene? Lenke til kommentar
karakas Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hva er det man trenger for at dette skal virke? Er det nok å kjøpe følgende: Sko + kit Ipod + eventuellt armbånd da. Og hvordan er det med musikk på Ipod, kan man bare last over filer man har kjøpt på iTunes, eller kan man legge inn annen musikk man har også? Endret 22. mars 2009 av karakas Lenke til kommentar
foorex Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ser bra ut det. Tøffe sko btw. Du kan legge din musikk inn i iTunes, og deretter overføre de fra iTunes til iPoden din. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 En annen ting jeg lurer på om den virker med Ipod touch, både den nye og den gamle? Takker for svar! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det er da ikke så vanskelig å leite fram. Men ja, den fungerer med 2. generasjons iPod Touch. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det er da ikke så vanskelig å leite fram. Men ja, den fungerer med 2. generasjons iPod Touch. Og ikke den første? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 http://store.apple.com/no/product/MA365ZM/...;mco=MjgwNTg5MQ Virker ikke sånn... Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Se her folkens http://www.youtube.com/watch?v=hVKW9h7NvWo Forresten jeg kjøpte med Nike plus, angrer ikke et sekund! Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå