cmi Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Tenkte jeg skulle legge ut endel rally bilder tatt Sigdal i helga her. Få litt ris/ros. Starter med disse to: Lenke til kommentar
creaT Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) fin komposisjon. men de ble litt uklare. Endret 13. januar 2009 av creaT Lenke til kommentar
cmi Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 De er skarpe der de skal være skarpe, poenget er jo at bilene ikke skal se parkert ut da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Må si meg helt enig i kommentaren til cmi. Syns bildene var bra jeg. Lenke til kommentar
teinan Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 har du tatt vanlige bilder her, eller lekt litt med panorering? Ser nesten ut som sistnevnte. Er utrulig vanskelig å beherske denne teknikken fullt ut, men jeg synes du er langt på vei. Flotte fartsfyllte bilder dette her! Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Bilde nr 2 er skikkelig fett - flott rødfarge, bra lys, bra komposisjon! Om du har mulighet, så kan du kanskje rotere det slik at snøfonna blir horisontal. Siden komposisjonen er sterk, så blir det enda bedre da - tror jeg. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har brukt lang lukkertid og fulgt bilden bortover i bilens hastighet, ikke altid like lett når bilene kommer i bortimot 200km/t, men morsomt er det! Det kalles vel panorering ja. Takk for positive kommentarer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå