Simkin Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) så fort jeg skrur Brightness under 100%, så begynner skjermen å lage en summelyd, eller "Buzzing sound" som det heter på engelsk. har googlet det, og ser det er ganske vanlig, dog synes jeg det er en irriterende lyd. finnes det noen måte å bli kvitt dette på? flere her som har Samsung T220/240/260 med slik lyd? vil det være slik lyd i alle i en bestemt serie? eller er det helt tilfeldig? Endret 13. januar 2009 av Simkin Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Dette er et problem som mange lcd-skjermer har hatt i mange år. Vet dog ikke om noen løsning på det. Er ikke skjermen for gammel kan du kjøre angrerett på den og kjøpe en annen. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 ok, er det da mest sannsynelig att ALLE Samsung T240 er slik? eller kan jeg få en som er stille? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) kunne tenkt meg å høre fra andre med en slik skjerm, noen som har enten T240? evt T220/260? noen her med en slik? har dere en slik summe/buzzelyd når brightness blir skrudd ned? har lagt merke til att frekvensen forandrer seg litt når jeg justerer nedover Endret 13. januar 2009 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå