Gå til innhold

Hjelp til kosthold og styrkeprogram

Haawy

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og en kompis (begge 16 år) begynte å trene styrke i september. Vi fikk da et program å følge fra en av de ansatte der. Vi visste ingenting og regnet med at dette var bra. Vi klarte begge etterhvert å løfte tyngre, men ville gjøre noe annerledes etter to måneder ... Etter dette ble det til at vi bare gjorde forskjellige ting og merket ingen fremgang. Kom i går over et greit nybegynnerprogram som ble linka her på forumet. http://www.myorevolution.com/art_trening2.asp?NyhetsID=12

Vi kommer til å fortsette med dette i ca. 6 uker tipper jeg, etter det kommer vi til å gå over til stronglifts 5x5.

Virker dette greit? Hvor store progresjoner kan vi forvente?

Jeg spiser ikke så mye, men spiser sunt. Tror dere jeg trenger å bruke proteinpulver? Leste et sted at det ikke var nødvendig og at man like så greit kunne drikke sjokolademelk ... :hmm:

Det ble mye, men håper noen tar seg tid til å svare! :) Jeg er helt grønn på det her, og vil ikke at treningen skal bli helt bortkastet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leste et sted at det ikke var nødvendig og at man like så greit kunne drikke sjokolademelk ...

Det er mye man kan lese. Om du burde kjøpe det eller ikke kommer an på resten av kosten din, det er tross alt et tilskudd.

Aminosyrene er kroppens byggestener, du kan godt droppe det men den kan ikke bygge masse med karbs og fett.

Protein og trening - hva sier forskningen?

Proteiner - byggeklossene du bare må ha

Det finnes ikke en eneste bodybuilder eller menneske som vet hva man gjør som klarer seg uten.

Det burde vel forklare resten. Bakdelen er selvfølgelig prisen.

Men det er iallefall mye billigere en protein fra kjøtt.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...