Lukilock Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hallo! Har sett etter en ny mobil en stund nå, og har kommet over Nokia E51. Synes den virker veldig interesang pga. Wlan, Super 3G, og litt gummiert. Og ikke minst, koster under 2000kr Det som er litt viktig for meg er at bokstavene og tallene ikke slites bort når den ligger i lomma. Har en K530I nå, og der begynner bokstavene å slites bort, så de er ikke så synlige lenger. Dette kommer aller helst av at jeg har mye skruer og andre skarpe gjenstander i lomma. Så da tenkte jeg at en litt gummiert telefon er tingen Noen som hvet om dette er en grei telefon? edit: Er det samme lader på denne som på N95? Core2duo Endret 12. januar 2009 av Core2dou Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Samme lader som N95. E51 er en flott og solid telefon som trygt kan anbefales! Hadde en selv i sort, og det jeg kan si med sikkerhet er at den telefonen har de beste tastene jeg har kommet ut for Thumbs up! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå