Rockna Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Heisann. Får ikke til og instalalere adobe flash player. Når jeg har lastet det ned og skal instalere det får jeg bare opp dette: Har mye plass igjen, så fatter ikke hva som er problemet. Mvh Rockna Lenke til kommentar
Myron Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg husker ikke hva programmet heter, men det er program som scanner disken din for feil, som kom(mer) med windows - i alle fall før i tiden. Scandisk, eller error-check elns. Må ikke forveksles med diskfragmentering. Det finnes dog mange programmer der ute som kan gjøre jobben. Har hatt lignende problemer flere ganger opp gjennom tidene, og det har ofte basert seg på - veldig enkelt sagt - at pc'en selv ikke helt er klar over hvor stor plass som finnes, samme hva den viser og sier til deg. Det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Bruk denne linken og avinstaller hele Flash deretter installer den seneste Flash Playeren. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Funket ikke, skjer det samme nå også Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du er sikker på at du fikk avinstallert alt sammen? Fungerer det med andre versjoner av Flash, altså ikke tieren? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Skal teste tidligere versjoner Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvis det fungerer med en tidligere versjon kan du eventuelt oppdatere den senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå