dannad Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hei, jeg vet ikke om det er et problem - eller om det kommer til å bli et problem i fremtiden, men ryggen min "buer" innover mot ryggraden fremfor å være rett. Jeg vet at det ikke er unormalt med en liten bue, men min bue er mye større en normalt (!) Grunnen til at jeg har denne buen i ryggen er vel fordi jeg nesten aldri sitter rett, men i en sløvestilling. I tillegg har jeg trent magemusklene uten å ha trent den motsatte siden - altså ryggen. Der ligger i alle fall grunnen til min bue i ryggen. Men det jeg lurer på er om noen har hatt plager på grunn av dette, og om jeg burde begynne å trene ryggen før den ikke lar seg rette opp. For jeg sitter ganske mye i løpet av en dag; skole, jobb og hjemme... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kanskje denne siden vil være til hjelp? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Grunnen til at jeg har denne buen i ryggen er vel fordi jeg nesten aldri sitter rett, men i en sløvestilling. I tillegg har jeg trent magemusklene uten å ha trent den motsatte siden - altså ryggen. Der ligger i alle fall grunnen til min bue i ryggen. Men det jeg lurer på er om noen har hatt plager på grunn av dette, og om jeg burde begynne å trene ryggen før den ikke lar seg rette opp. For jeg sitter ganske mye i løpet av en dag; skole, jobb og hjemme... Tren ryggen. Vaio Lenke til kommentar
dannad Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Takk for linken. Jeg kjenner ingen smerter, men hvorfor vente med å trene til jeg kjenner smerter, når jeg kan begynne nå og slippe smerter? Får sette i gang treningen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå