Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Spørsmål om ryggen

dannad

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vet ikke om det er et problem - eller om det kommer til å bli et problem i fremtiden, men ryggen min "buer" innover mot ryggraden fremfor å være rett. Jeg vet at det ikke er unormalt med en liten bue, men min bue er mye større en normalt (!)

Grunnen til at jeg har denne buen i ryggen er vel fordi jeg nesten aldri sitter rett, men i en sløvestilling. I tillegg har jeg trent magemusklene uten å ha trent den motsatte siden - altså ryggen. Der ligger i alle fall grunnen til min bue i ryggen.

Men det jeg lurer på er om noen har hatt plager på grunn av dette, og om jeg burde begynne å trene ryggen før den ikke lar seg rette opp. For jeg sitter ganske mye i løpet av en dag; skole, jobb og hjemme...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnen til at jeg har denne buen i ryggen er vel fordi jeg nesten aldri sitter rett, men i en sløvestilling. I tillegg har jeg trent magemusklene uten å ha trent den motsatte siden - altså ryggen. Der ligger i alle fall grunnen til min bue i ryggen.

Men det jeg lurer på er om noen har hatt plager på grunn av dette, og om jeg burde begynne å trene ryggen før den ikke lar seg rette opp. For jeg sitter ganske mye i løpet av en dag; skole, jobb og hjemme...

Tren ryggen.

Vaio :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...