MrLee Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 kjøp oppskjært og stikk i fryseren med en gang. så nuker du bare X antall skiver ved behov.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Brødbakemaskin syntes jeg også gir ok resultat. De koster ikke allverden og kommer med timer slik at du kan gjøre alt på kvelden. Du får også det brødet du har lyst på med litt eksperimentering. Har du først fått smaken av et ferskt, fyldig og friskt morrabrød går du sjelden tilbake til et sliten, slapt og surt kjøpebrød. Morrabrød er tingen! Anbefaler virkelig brødbakemaskin, men har dårlig erfaring med Princess (produsent), lagde gode brød men maskinen gikk i stykker etter noen måneder. Endret 12. januar 2009 av Brukernavn1234 Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg prøver helst å unngå morgenbrød =/ Baker Brun har noen brød som holder seg VELDIG godt, helt sant! Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Nå fikk jeg veldig lyst til å svare at man må ikke ta dem opp for mye. Jeg pleier å skjære brøda mine i 2. Legge ene halvparten i fryseren, og den andre i brødboksen. Tøft å spise opp hele brødet fort nok når man bare er 1 eller 2 personer. Dette gjør at man sparer mer. fikk latterkrampe av å skrive det her >_> Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har gitt opp hele greia. Jeg har snakket med naboen, han er baker. Så får nystekte brød av han hver morgen levert. :-) Men hva gjør at folk får sjokk når de leser tråden?! :0 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 10 ikke-relevante innlegg er slettet. Lenke til kommentar
VeggyJonas Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har gitt opp hele greia. Jeg har snakket med naboen, han er baker. Så får nystekte brød av han hver morgen levert. :-) Men hva gjør at folk får sjokk når de leser tråden?! :0 Hvor lenge holder disse brødene seg da? 1 dag? Mer? Ga han ellers noen tips om oppbevaring? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har gitt opp hele greia. Jeg har snakket med naboen, han er baker. Så får nystekte brød av han hver morgen levert. :-) Men hva gjør at folk får sjokk når de leser tråden?! :0 Hvor lenge holder disse brødene seg da? 1 dag? Mer? Ga han ellers noen tips om oppbevaring? Jeg spiser til de begynner å bli harde. Så kaster jeg de. Så får jeg levert nystekte neste morgen. Han ga vel ikke noen spesielle råd, enn det som allerede er postet. ^^ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Men hva gjør at folk får sjokk når de leser tråden?! :0 Tror brød er slang for pupper, men morgenbrød er derimot slang for når man har en ereksjon når man våkner så jeg vet ikke. Endret 27. mai 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Haha, beste trådtittel ever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå