Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Strømforsyning til Dell Inspiron 9300 / Formatering av minnebrkke

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg må ha ny strømforsyning til Dellen, men eneste jeg finner på dell er med stikkontakter som ikke passer her i Norge.

Strømforsyningen er i to deler: en kabel som har støpsel i ene enden og kontakt i andre som skal in i selve trafoen, og selve trafoen med en kabel som går til PCen.

Jeg lurer rett og slett på om noen her vet om det er mulig at jeg kjøper en strømforsyning som ikke passer i kontaktene her, og bruke den kabelen med "Norsk" støpsel på den nye strmforsyningen! Vil denne passe? Jeg vil tro det, men vil være sikker før jeg kjøper den! :roll:

MVH Kristoffer.

Endret av toffaen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo nå fungerer de, men den jeg har nå er jordet, så det er 3 ledere på den kontakten som går inn i trafoen. er ikke det de samme 3 som er på den utenlanske? :ph34r:

Den delen som skal inn i veggen vil ikke passe uten overgangen. Er det den du tenker på? Delen som skal inn i adapteren vil mulig passe, det er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar

Ikke annet en å kjøpe en å satse på det beste :p

Kontakten ser hvertfall 100% lik ut på bildene :p

Jo nå fungerer de, men den jeg har nå er jordet, så det er 3 ledere på den kontakten som går inn i trafoen. er ikke det de samme 3 som er på den utenlanske? :ph34r:

Den delen som skal inn i veggen vil ikke passe uten overgangen. Er det den du tenker på? Delen som skal inn i adapteren vil mulig passe, det er jeg ikke sikker på.

Det jeg mener er å kaste den delen som skal inn i veggen og bruke den jeg har nå sammen med den nye trafoen!

Endret av toffaen
Lenke til kommentar

Uansett er det en standard apparat ledning, slik at du kan bruke den som du bruker i dag. Uansett sjekk først om det står noe slå 110v-220v eller 230v i stedet for 220v. Da kan du fint bytte ut apparatledningen til en med norsk kontakt.

Har du sjekket ebay? For en lader til min acer betalte jeg kun 110kr inkl frakt. Dette var en orginallader.

Uansett så skal du se at Dell sender med en norsk ledning.

Lenke til kommentar

Ja, men står ikke noe på dell siden om volten. Kikket litt på ebay også, men fant ingen når jeg slengte med "norway" i søkefeltet. Skal kikke litt mer.

Fant en som selger en Inspiron 9300 med ekstra lader på finn.no også. sente han en mail og spurte om jeg kunne kjøpe bare laderen av han, så får vi håpe på det beste!

Takker for al hjelp folkens! :D

Men noen av dere som vet noe om den minnebrikka? :p

Lenke til kommentar
Ja, men står ikke noe på dell siden om volten. Kikket litt på ebay også, men fant ingen når jeg slengte med "norway" i søkefeltet. Skal kikke litt mer.

Fant en som selger en Inspiron 9300 med ekstra lader på finn.no også. sente han en mail og spurte om jeg kunne kjøpe bare laderen av han, så får vi håpe på det beste!

Takker for al hjelp folkens! :D

Men noen av dere som vet noe om den minnebrikka? :p

Mulig denne kan hjelpe.

Fat32 to NTFS

Lenke til kommentar

ok.

Når jeg prøver å formatere den, kan jeg bare velge FAT32. Trodde NTFS var bedre. Denne fungerer nemli ikke på noen maskiner. har opplevd det på 3 andre maskiner at den ikke fungerer.. den kommer framm men går ikke an å legge filer inn på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...