Gå til innhold

Mulighet for to SIM kort med samme nummer?

Anbefalte innlegg

Hei. Har lyst å skille mellom en fritids og en jobb telefon. Har to telefoner men kunn ett simkort eg er ikkje intressert i å bytte SIM to gonger dagleg. Går det an å bestille eit SIM kort til registrert på samme nummer uten att det andre blir sperra ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Har lyst å skille mellom en fritids og en jobb telefon. Har to telefoner men kunn ett simkort eg er ikkje intressert i å bytte SIM to gonger dagleg. Går det an å bestille eit SIM kort til registrert på samme nummer uten att det andre blir sperra ?

Du kan få det som heter for tvilling-sim. Ring operatøren din og spør så ordner de nok, men les denne artikkelen først så vet du mer om dets begrensninger :)

Lenke til kommentar

Joa, TrillingSIM er bra det i forhold til telenor sitt opplegg. Her kommer feilen inn, eg er nødt å ha telenor.. Så i og med att dei har så dorlege løysingar så trur eg att det ikkje blir noko av. Kan jo ha eit kontantkort abonomang i den telefon eg brukar minst, så slepp eg jo månedsavgift ol.

Lenke til kommentar

Dersom grunnen til at du må ha Telenor er dekningsrelatert, så er det jo mogeleg å sjekke ut operatørar i Telenor sitt nett, eller som roamar i Telenor sitt nett. Eg veit at f.eks. One Call har tvilling, men ikkje korleis deira løysing fungerer i forhold til andre løysingar.

Lenke til kommentar
Mener og ha hørt at Telenor jobber med og utvikle ny og bedre tvilling tjeneste, men når vi får se noe til den er ikke godt og si..

Det var da godt å høyre. Men det er da Telenor me snakkar om soe.. Det kan da ta si tid.

Lenke til kommentar

Jupp ;)

Fant artikkelen jeg leste det i her også, fra Okbtober 08

Telenor er klar over at deres løsning ikke er like god som konkurrentens, til tross for at Netcom har hatt sin løsning siden 2004. Informasjonssjef Anders Krokan sier til Amobil at dette er noe Telenor jobber med å løse, og at de har en ny løsning på vei.

Les hele testen: Netcom knuser Telenor på tvilling-SIM

Lenke til kommentar

Artikkelen som du viste til er posta før i tråden også. Nest øverste innlegg ;) Er jo klart att Telenor har stort forbedringspotensiale her viss dei berre vill. Dette er sikkert ikkje den mest etterspurte tjenesta som kundane er ute etter. Men får Telenor dete til om ei stund kan jo det være intressangt for ein del folk om ikkje prisen blir stiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...