wûst Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Tror ikke TS gidder det hver morgen, men en gang i blant kanskje ja. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Sattern har nok rett ja, er egentlig ikke så fan av salat. Men tipset ditt Turtlis skal jeg prøve ut Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Vi får da håpe han satser på et noe variert kosthold(frokost), og ikke spiser det samme hver eneste morgen. Da er det jo ikke rart han går lei Salater kan lages dagen i forveien. Jeg syns tunfisksalat er snadder (tunfisk, ris, selleri, paprika, rømme++). Brødmat frister såå mye mere når det er dandert og lagd med kjærlighet :!: Ikke bare slenge oppå ei skive salami og løpe ut døra, eller ei kjip brødskive med nugatti Endret 12. januar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Haha, ei skive med salami er da konge :b Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Stek deg baguetter. Ha på skinke, evt ost, tomat, og kvernet pepper og salt på toppen. Jeg baker hjemmelagede rundstykker som jeg fryser ned, og så tiner jeg de i 2 min på nest laveste i microen, og 2 min i ovnen på sånn varmluft. Har på Ost, Skinke, Tomat og topper med sitronpepper. Jeg er blitt helt avhengi av sitronpepper, og i helgen når jeg gikk tom var det ikke en gang vits i å ordne meg rundstykker. Sitronpepper er godt Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Her er min nye frokost: 1 Porsjon havregryn 2 Toast (4 brødskiver) med kokt skinke fra Gilde, Norvegia HVITost og litt grillkrydder 1 Glass Tine lettmelk (ca 5dl). Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg baker hjemmelagede rundstykker som jeg fryser ned, og så tiner jeg de i 2 min på nest laveste i microen, og 2 min i ovnen på sånn varmluft. Jeg suger på å lage brødbakst. Har ikke stor nok bolle Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Pizza kan jo lages ganske sunt hvis du går inn for det Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Lag en jævlig solid porsjon kyllingsalat med kylling, mais, agurk, paprika, makaroni, gulrot, løk, osvosv++ en dag, så har du frokost/mat på skolen i en uke etterpå. Eller så kan du lage deg egg og bacon en morgen. Tar kanskje 10 min, men gud, det er verdt det. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Har lurt på det same, er ganske lei brødmat, spesielt om morgonen. Sånt du må lage kvelden før høyrest ut som for mykje arbeid. Er jo tross alt noko ein må gjere kvar einaste dag. Samme her, brødmat er fysj om morgenen. Jeg blir nesten deprimert når jeg ser brødskiver på bordet, smaker nesten ikke noe heller. I tillegg tar det lang tid for å trykke det ned. Endret 10. februar 2009 av Narrie Lenke til kommentar
LasH Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, kunne ikke sag det bedre selv. Lenke til kommentar
Mipp Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lunchtips: Cottage cheese, eplebiter og masse kanel Skolemattips: Salat + litt pasta/makaroni laget kvelden før, slik at du bare kan sette det i kjøleskapet til skoledagen. Lager du ekstra mye salat i en stor bolle, har du for et par dager fremover. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Mitt problem er at jeg bruker 1 time på å stappe i meg 6 brødskiver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå