Gå til innhold

Noen som har tips til frokost og lunch?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi får da håpe han satser på et noe variert kosthold(frokost), og ikke spiser det samme hver eneste morgen. Da er det jo ikke rart han går lei :)

Salater kan lages dagen i forveien.

Jeg syns tunfisksalat er snadder (tunfisk, ris, selleri, paprika, rømme++).

 

 

Brødmat frister såå mye mere når det er dandert og lagd med kjærlighet :!:

Ikke bare slenge oppå ei skive salami og løpe ut døra, eller ei kjip brødskive med nugatti :roll:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Stek deg baguetter. Ha på skinke, evt ost, tomat, og kvernet pepper og salt på toppen.

 

Jeg baker hjemmelagede rundstykker som jeg fryser ned, og så tiner jeg de i 2 min på nest laveste i microen, og 2 min i ovnen på sånn varmluft.

 

Har på Ost, Skinke, Tomat og topper med sitronpepper. Jeg er blitt helt avhengi av sitronpepper, og i helgen når jeg gikk tom var det ikke en gang vits i å ordne meg rundstykker. Sitronpepper er godt :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Har lurt på det same, er ganske lei brødmat, spesielt om morgonen.

 

Sånt du må lage kvelden før høyrest ut som for mykje arbeid. Er jo tross alt noko ein må gjere kvar einaste dag.

 

Samme her, brødmat er fysj om morgenen. Jeg blir nesten deprimert når jeg ser brødskiver på bordet, smaker nesten ikke noe heller. I tillegg tar det lang tid for å trykke det ned. :grumpy:

Endret av Narrie
Lenke til kommentar

Lunchtips: Cottage cheese, eplebiter og masse kanel

Skolemattips: Salat + litt pasta/makaroni laget kvelden før, slik at du bare kan sette det i kjøleskapet til skoledagen. Lager du ekstra mye salat i en stor bolle, har du for et par dager fremover.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...