Nstin Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Liten oppdatering. Lå i 110 på veien i dag tidlig. så kommer det et rådyr ut i veien som jeg treffer. mister kontrollen helt, sklei sidelengs over i motsatt fil og der kommer det en bil. kom meg akkurat unna, med flaks. var snakk om 50 meter fra en dødsulykke der jeg hadde garantert daua. Så nå er lykta på ene sia knust og ene blinklyset. Hadde mildt sagt flaks Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Noe over fornuftig fart også da kanskje? Endret 18. januar 2009 av Pluggen Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 ser ikke for meg at 110 er fartsgrensa der du kjørte Lenke til kommentar
Glema Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har du bilder av bilen etter kollisjonen? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Liten oppdatering. Lå i 110 på veien i dag tidlig. så kommer det et rådyr ut i veien som jeg treffer. mister kontrollen helt, sklei sidelengs over i motsatt fil og der kommer det en bil. kom meg akkurat unna, med flaks. var snakk om 50 meter fra en dødsulykke der jeg hadde garantert daua. Så nå er lykta på ene sia knust og ene blinklyset. Hadde mildt sagt flaks Har vært borti å flyge inni et rådyr jeg også, tok det med speilet jeg da rådyret bare rista på hode å valsa i vei over autovernet. Der ødela jeg lørdagskvelden for viltnemda (?). Ettersøket ble utsatt til dagen etterpå, men de fant ikke noe rådyr. Ikke noe form for blod heller. Farten var vel ca 70km/t tipper jeg. Det skjer fort, vant ikke å reagere i det hele tatt jeg. Flaks? Ja, var griseheldig. Både jeg, og rådyret. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) ble ikke middag på noen av dere? var med å kjørte på en hare en gang, så for oss middag når vi gikk ut av bilen , men da vi fant den var den så flat på og sprengt at den lot vi ligge fint i veikanten.. Endret 19. januar 2009 av toazty Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Kan jo oppdatere denne tråden med at bluebirden ble skrota da jeg fikk meg ny bil og jeg fant ut at det var mer enn clutchen som var dårlig, alt demperne bak og alt hjuloppheng var dårlig og nedrusta Men har ny bil nå, og er kjempe fornøyd med den:D Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 tuft kor kaupte du neonlysa dine? og var det vanskeleg å montere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå