tp88 Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Noen som vet om noen bra Party spill til Xbox som er kjempegøy å spille med andre? Tar imot alle tips... 8) Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Spørs jo helt hva du mener med party da. Er det bare en vennegjeng så funker iallfall DOA ganske bra. (pass opp for dårlige tapere ) Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Det er svært få eller ingen, men Timesplitters 2 er bra. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Whacked er et sprøtt spill som er litt artig i multiplayer. Ellers er Unreal Championship og Deathrow veldig morsomt. Og naturligvis Halo. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Rallisport Challenge, Fuzion Frenzy, Whacked!, MK:DA, DoA3 etc, EA Sports spill... Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Jeg har Halo og Rallisport Challenge, bør jeg kjøpe Dead Or Alive 3? Er det noe lignende som Tekken på PSX? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Fuzion Frenzy! Særlig når du skal løpe opp den skruen i 4-player modus... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 DOA3 er meget bra ja. (hvis du koser deg med slossespill). Absolutt å anbefale. Det er bedre enn Tekken synes jeg. Grafikken er også overlegen! Ellers er jo Rallisport også meget bra. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Deathrow er absolutt å anbefale! Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Burnout er jo også morsomt :-) Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Får vel si Halo og Fuzion Frenzy Halo er best med system-link da Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Hvilke spill er det jenter liker å spille med andre? De liker ikke bilspill akkurat... Lenke til kommentar
tKila Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hvilke spill er det jenter liker å spille med andre? De liker ikke bilspill akkurat... De liker "The Sims" Lenke til kommentar
raysv Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 DOA3 er meget bra ja. (hvis du koser deg med slossespill). Absolutt å anbefale. Det er bedre enn Tekken synes jeg. Grafikken er også overlegen! Ellers er jo Rallisport også meget bra. DOA3 bedre enn tekken? HOLD DEG UNNA RØDSPRITEN I FREMTIDEN :wink: Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hvilke spill er det jenter liker å spille med andre? De liker ikke bilspill akkurat... Samboeren min elsker slåssespill, favoritten for tida er Tao Feng. Ellers liker hu Outlaw Golf. Bilspill er helt klart ikke no favoritt nei. hehe Det finnes en god del spill som fungerer fint som partyspill til Xbox Whacked er veldig kult Deathrow er jo ikke no direkte partyspill, men veldig kult for det Kung Fu Chaos for de som ikke er så kresne Fusion Frenzy skal være ålreit som partyspill også Lenke til kommentar
MaGiX Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Bilspill og kampsport spill pleier ofte å være en suksess... Eller så er jo spill som NHL og NFL også ok da... Ender som regel i at en del av taklingene på skjermen går inn i stua Lenke til kommentar
Laman Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Monkey ball ser faktisk litt "Party" ut. Men litt barnslig, da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå