Zeph Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Gjesteposting var av ein eller anna grunn aktivert, skal være fiksa no. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 ...og hva mener Koss PortaPro hatere at man skal velge i stedet? Sennheiserene var dritstøgge og kan ikke brettes sammen i lomma, noen så tildels ut som de kom til å bli drept i sekken med to 600siders pensumbøker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Eg synest alle bør i det minste prøve eit par betre pluggar, eg brukte PortaPro, Sennheiser og AKG hovudsett før, i dag brukar eg kun proppar til sånt. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 ...og hva mener Koss PortaPro hatere at man skal velge i stedet? Sennheiserene var dritstøgge og kan ikke brettes sammen i lomma, noen så tildels ut som de kom til å bli drept i sekken med to 600siders pensumbøker. Ehhh.. Sennheiserne tar mye mindre plass i lomma enn PortaPro. Er ikke større enn en mobiltelefon når du bretter de sammen Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Virkelig? De så så billige og kjipe ut på bildene. Klarer meg godt med PortaPro black i stedet... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Virkelig? De så så billige og kjipe ut på bildene. Klarer meg godt med PortaPro black i stedet... Ingen som tvinger deg til å gjøre noe som helst. Om du er fornøyd med portapro så er det helt greit. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg savner bare noe som har kvalitet, lyd OG utseende, i stedet for bare én av tre. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Beyerdynamic DT-770 sier bare jeg Men portapro er jo greit til random småbruk da.. Men ingen kan komme her og si at det er bra lyd og et headset med god kvalitet. Da blir jeg faktisk sint inni meg. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Kommer helt an på hvordan man liker lyden og hvordan man liker utseendet. Kvalitet er gjerne litt varierende med de små portable hodetelefoner. Og som Zeph sier, propper. DT-770 kan fort bli litt store til portabelt bruk. Endret 19. januar 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Beyerdynamic DT-770 sier bare jeg Men portapro er jo greit til random småbruk da.. Men ingen kan komme her og si at det er bra lyd og et headset med god kvalitet. Da blir jeg faktisk sint inni meg. DT-770 koster 5-10 ganger mer,er lukkede og vesentlitg større,er jo ikke i samme klasse i det hele tatt. AtW Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Om du forventer upåklagelig lyd, at de skal være utrolig portable, samtidig som de skal isolere godt og ikke være for store og tunge og kanskje attpåtil skal se appellerende ut så kan du vell ikke akkurat forvente det til 199 - 299kroner? Er du i prisklassen under 500kroner må du fort ta noen valg: 1: Du kan velge noe med relativt grei lyd til å være såpass billige, men da får du gjerne dårlig isolasjon og byggekvalitet 2: Du kan velge noe med god isolasjon, men de er gjerne verken portable eller noe annet.. 3: Du kan velge noen som er portable men de har gjerne da nokså beskjeden lydkvalitet osv osv.. Du får ikke i både pose og sekk for under 500kroner Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kommer jo også ann på hva du liker. Jeg for min del tar heller et sett som er litt minimalistisk og har god lyd, istedet for noe Skullcandy-greier med en eller annen blendende farge Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kommer jo også ann på hva du liker. Jeg for min del tar heller et sett som er litt minimalistisk og har god lyd, istedet for noe Skullcandy-greier med en eller annen blendende farge Det er jeg enig i. Derfor jeg mener PortaPro er det beste valget i denne kategorien, ingen av de andre "mainstream"-merkene er noe pene eller har noe god lyd (skullcandy, wesc eller hva det heter) - og sennheiserene som folk har linka til her må jeg bare beklage ser ræva ut på bildet. Skulle likt å se de på noen, gjerne med lue, for å se hvordan stilen egentlig er. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 AKG K 412 P AKG K 414 P AKG K 518 DJ AKG K 416 P Sennheiser PX 200 Beyerdynamic DT 231 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Bilde av PX100 i bruk: Dette gir et lite perspektiv av hvordan den ser ut slått sammen. Legg merke til hvor flatt selve headsettet er: Endret 19. januar 2009 av Anti LFC Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Det er sjølvsagt dei som prioriterer utsjånad og samanleggbarhet foran lydkvalitet. Sennheiser PX 100 Har dette settet sjølv, AKG K24P, ikkje akkurat vondt å sjå til: Endret 19. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hva betalte du for de AKG K24P, Zeph? De så jo dritlekkre ut! Spiller de bra? Hvordan er lydbildet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 K24P er vell ikke i prod. lengere? 412P er kliss likt uten guld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ah, derfor det var så vanskelig å finne info om dem Takker. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Da ble det AKG 412 P på meg, takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg