Gå til innhold

Portapro i flere farger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...og hva mener Koss PortaPro hatere at man skal velge i stedet? Sennheiserene var dritstøgge og kan ikke brettes sammen i lomma, noen så tildels ut som de kom til å bli drept i sekken med to 600siders pensumbøker.

Ehhh.. Sennheiserne tar mye mindre plass i lomma enn PortaPro. Er ikke større enn en mobiltelefon når du bretter de sammen ;)

Lenke til kommentar
Beyerdynamic DT-770 sier bare jeg :D

Men portapro er jo greit til random småbruk da.. Men ingen kan komme her og si at det er bra lyd og et headset med god kvalitet. Da blir jeg faktisk sint inni meg.

DT-770 koster 5-10 ganger mer,er lukkede og vesentlitg større,er jo ikke i samme klasse i det hele tatt.

AtW

Lenke til kommentar

Om du forventer upåklagelig lyd, at de skal være utrolig portable, samtidig som de skal isolere godt og ikke være for store og tunge og kanskje attpåtil skal se appellerende ut så kan du vell ikke akkurat forvente det til 199 - 299kroner? ;)

Er du i prisklassen under 500kroner må du fort ta noen valg:

1: Du kan velge noe med relativt grei lyd til å være såpass billige, men da får du gjerne dårlig isolasjon og byggekvalitet

2: Du kan velge noe med god isolasjon, men de er gjerne verken portable eller noe annet..

3: Du kan velge noen som er portable men de har gjerne da nokså beskjeden lydkvalitet

osv osv.. Du får ikke i både pose og sekk for under 500kroner ;)

Lenke til kommentar
Kommer jo også ann på hva du liker. Jeg for min del tar heller et sett som er litt minimalistisk og har god lyd, istedet for noe Skullcandy-greier med en eller annen blendende farge :p

Det er jeg enig i. Derfor jeg mener PortaPro er det beste valget i denne kategorien, ingen av de andre "mainstream"-merkene er noe pene eller har noe god lyd (skullcandy, wesc eller hva det heter) - og sennheiserene som folk har linka til her må jeg bare beklage ser ræva ut på bildet. Skulle likt å se de på noen, gjerne med lue, for å se hvordan stilen egentlig er.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...