Gå til innhold

[Løst]Vente til windows 7?

Anbefalte innlegg

Win7 ser ut til å ta det meste. Er selvfølgelig snakk om beta, så feil og problemer er ikke utelukket.

Men selvfølgelig verdt å vurdere som primært operativsystem hvis man ikke har noe annet... Kjekt å prøve ut før man eventuelt investerer 800-1000kr i en XP eller Vista.

Syns forsåvidt Microsoft burde vurdere å selge operativsystemet billig til hjemmebrukere, det hadde mest sannsynlig gjort at flere droppet piratvirksomheten. For tenk hvis prisen bare var 499 veiledende, da hadde ikke mange giddet å hacke og cracke, holde systemet unna Windows Update og alt det der...

min teori ihvertfall.

Tror kanskje det blir Win7 på meg til helga på primærmaskinen min. Har lyst til å prøve, men kjedelig hvis ikke alt fungerer optimalt.

Jaok. har prøvd ut 7 noen dager, men har ikke prøvd å spillt noe enda.

hvis 7 ikke har så mye problemer med programmer så ville jeg anbefalt og prøvd beta av Win 7 :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du har XP: Bruk XP til Windows 7 kjem.

Om du ikkje har XP: Kjøp det til 650 kroner eller vent til Windows 7 kjem ut.

Eg synest ikkje Vista er verdt å kjøpe. Skal du ha ei fullt fungerande maskin kan det bli frustrerande med ein Win7 beta. Programmer, drivarar og liknande som ikkje fungerer.

Om han skal kjøpe OEM utgaven må han også kjøpe maskinvare som tilfredsstiller lisensavtalen for OEM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...