Ananassaft Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Win7 ser ut til å ta det meste. Er selvfølgelig snakk om beta, så feil og problemer er ikke utelukket. Men selvfølgelig verdt å vurdere som primært operativsystem hvis man ikke har noe annet... Kjekt å prøve ut før man eventuelt investerer 800-1000kr i en XP eller Vista. Syns forsåvidt Microsoft burde vurdere å selge operativsystemet billig til hjemmebrukere, det hadde mest sannsynlig gjort at flere droppet piratvirksomheten. For tenk hvis prisen bare var 499 veiledende, da hadde ikke mange giddet å hacke og cracke, holde systemet unna Windows Update og alt det der... min teori ihvertfall. Tror kanskje det blir Win7 på meg til helga på primærmaskinen min. Har lyst til å prøve, men kjedelig hvis ikke alt fungerer optimalt. Jaok. har prøvd ut 7 noen dager, men har ikke prøvd å spillt noe enda. hvis 7 ikke har så mye problemer med programmer så ville jeg anbefalt og prøvd beta av Win 7 Lenke til kommentar
iLoveAsus Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Har gjort et valg Har valgt og kjøpe en pc for rundt 12-14k og så kjøpe w7 når det kommer ut trenger pc til bla.a. TG og ByLAN så kjøper nok pc denne eller neste uke takk for alle fine svar Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kan du ikke bare legge inn Windows7 betaen på Macbooken din, da? Eller XP, for den saks skyld. Den skal vel fikse Windows den også, siden det er en Intel-Mac. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Om du har XP: Bruk XP til Windows 7 kjem.Om du ikkje har XP: Kjøp det til 650 kroner eller vent til Windows 7 kjem ut. Eg synest ikkje Vista er verdt å kjøpe. Skal du ha ei fullt fungerande maskin kan det bli frustrerande med ein Win7 beta. Programmer, drivarar og liknande som ikkje fungerer. Om han skal kjøpe OEM utgaven må han også kjøpe maskinvare som tilfredsstiller lisensavtalen for OEM. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Såg i etterkant at han hadde XP-lisens frå før av, då er ikkje det aktuelt lengre. Dessutan meiner eg å ha lese om mange som har kjøpt OEM-XP utan noko i tillegg. Eventuelt kan ein kjøpe ei mus. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Om han skal kjøpe OEM utgaven må han også kjøpe maskinvare som tilfredsstiller lisensavtalen for OEM. I så fall tilfretstiller enten øreklokker, 16 GB SDHC kort eller mp3 spiller til det. For jeg bestilte de tre tingene sammen med en xp OEM lisens for noen utker siden. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er vel spørs hvor strengt den reglen håndheves lenger, men skal nok ikke så mye til uansett - husker vi solgte mye av XP OEM med usbpinner på en tidligere arbeidsplass. Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Men hvordan er det med win7 beta? kan man bruke den så lenge man vil eller blir den "sperret" etter en tid? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har du beta-key (som skal være mulig å skaffe frem til 24. januar, etter det jeg har forstått), så fungrerer den til 1. august. Er den ikke aktivert, holder den i 30 dager i utgangspunktet, men skal visst være en måte å trikse seg til 120 dager totalt på. Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 ja ok. det høres bra ut:) takk :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå