Caroline- Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hei, kjøpte meg en helt ny pc for et par dager siden. En toshiba A300D 16-q, Denne Men jeg merka fra første dag at på høyre side på pekeplate hvor man bare drar fingeren ned, så ruller automatisk sidene ned, dette fungere en halv times tid, så slutter funksjonen å virke, da må jeg sku pc'n av og på igjen, for at den skal fungere.. Jeg har sett på innstillingene for musa, der står det at den er aktivert, så skjønner egentlig ikke hva som er feil.. Hvis ikke dette går an å fikse, har jeg vel krav på en ny data, da denne ble kjøpt på lørdag.. (to dager siden) Lurer også på om noen der ute har en lignende modell, og vet om det finnes noen hurtigtast for å kunne ta lyden opp og ned? Veldig takknemmelig for alle svar : ) Endret 21. januar 2009 av Caroline- Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det virker som om dette er software basert (programbasert), har du sjekket at alle drivere og lignende er installert og oppdatert? Lenke til kommentar
Caroline- Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Det virker som om dette er software basert (programbasert), har du sjekket at alle drivere og lignende er installert og oppdatert? Jeg tror alt er installert og oppdadert, det kommer stadig "anbefalte oppdaderinger", har fulgt disse. Vet ikke om det var slike du mente? Dumt å be om en ny pc hvis det bare en liten innstilling eller lign : ) (som jeg også håper på) ;p Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det er en innstilling! Har vært borte i noe lignede selv. Har du muligheten til og frembringe noe mer informasjon om programmet så kan noen mulig hjelpe videre. Lenke til kommentar
Caroline- Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Det er en innstilling! Har vært borte i noe lignede selv. Har du muligheten til og frembringe noe mer informasjon om programmet så kan noen mulig hjelpe videre. Så bra : ) Hva slags informasjon skal du ha : ) ? (nybegynner ) Jeg går bare inn på kontrollpanell, og deretter mus. Så går jeg inn på avansert, bruker ikke noe annet program. Jeg har krysset på "bruk rullefunskjon" så denne er haket av, syntes det er merkelig at det bare fungerer en periode, så er det akkurat som den "deaktivier" rullefunskjonen, selv om den er haket av.. Bare hyll ut, om det var noe anne du mente. : ) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hyle gjør jeg sjelden, men spørre kan jeg gjerne gjøre Hvilket operativsystem bruker maskinen din? Klarte ikke å finne dette ved hjelp av linken din, Lenke til kommentar
Caroline- Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hyle gjør jeg sjelden, men spørre kan jeg gjerne gjøre Hvilket operativsystem bruker maskinen din? Klarte ikke å finne dette ved hjelp av linken din, Hihi: ) Jeg har Microsoft Windows Vista Home Premium Edit: Denne Linken hadde kanskje litt mer info om spesifikasjoner ;p Endret 12. januar 2009 av Caroline- Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Selv har jeg dessverre ikke vært nok borte i Vista til å kunne uttale meg om dette. Men vet at Vista har hatt en rekke problemer med diverse programmer og programvare. Hvis ingen kan hjelpe deg på forumet anbefaler jeg deg å ta med maskinen til Lefdal og få de til å hjelpe deg, det plikter de å gjøre. Lykke til. Eventuellt kan du kjøpe deg en ekstern trådløs mus fra feks. Microsoft og bruke programvare som følger med den da den har samme funksjon som den innebygde programvaren. Endret 12. januar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Caroline- Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Selv har jeg dessverre ikke vært nok borte i Vista til å kunne uttale meg om dette. Men vet at Vista har hatt en rekke problemer med diverse programmer og programvare. Hvis ingen kan hjelpe deg på forumet anbefaler jeg deg å ta med maskinen til Lefdal og få de til å hjelpe deg, det plikter de å gjøre. Lykke til. Eventuellt kan du kjøpe deg en ekstern trådløs mus fra feks. Microsoft og bruke programvare som følger med den. Ok, takk : ) Da gjør jeg nok det, det er tydeligvis en feil, skal få tatt med meg PC'n og spørre hva det skyldes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå