Nash Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Heisann! Har halvlangt hår nå, og tror det kommer til å være slik lenge. Pleier som regel å stoppe der. Men lurer på om hva slags voks/gelé jeg burde bruke til denne frisyren? http://www.hairstylesdesign.com/gallery/me...rstyles_598.php Har brukt Renati strong hold en god stund nå, men det holder ikke så godt med halvlangt. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Noe sier meg Loreal Studio eller noe slikt.. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Paste av noe slag kanskje. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Redken Molding paste passer bra til slik type styling. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har ca samme sveisen og bruker Renati Soft hold. Vet ikke om den er optimal til sveisen, men det funker bra for min del hvert fall. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Paste av noe slag kanskje. Ja, det har fungert bra de gangene jeg har dratt frem sleiken hvertfall. Bruker selv en paste fra Brit Style nå, og den er god. Jeg er usikker på om den passer til dette formålet, men det kan du jo spørre en frisør om. Det er vel det beste i alle fall, å dra til en frisør og vise bildet. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Hvordan de får det til å bli medium skjønner jeg ikke.. Men uansett, når jeg hadde ca like langt hår for en liten stund siden bruke jeg American Crew og hårspray. Funket konge! Lenke til kommentar
simon11 Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 3sculpte fra loreal, har lage fiber, fungerer på til langt hår Lenke til kommentar
Nash Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Takk for forslag Skal skrive dem opp, og senere spørre frisøren min. Har iallefall funnet ut at Renati er altfor overhyped. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Når håret er så langt føler jeg ikke Renati passer. Må også bruke en del, noe som er totalt waste. Da funker heller en god paste eller en annen voks og hårspray. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Swartzkopf (tror det skrives sånn). Grønn tube, som er en paste, som fungerer veldig på halvlangt hår. Den gir ikke stivt hår, og kan endres selv lenge etter du har tatt den i. LITT vann på hendene og så er du igang med stylingen igjen! Den pasten vil fungere perfekt på slikt hår! Jeg bruker den og ca så langt hår som på linken du sendte.. Endret 15. januar 2009 av Eriqo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå