Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Mine Dokumenter og Mine Bilder mappene vil ikke la seg lagre

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor Mine Dokumenter og Mine Bilder mappene ikke vil lagre instillingene jeg har gjort på de.

De vil lagre seg, men kun for noen minutter.

Hvis jeg feks. velger å sortere bildene jeg har etter når de er endret gjør de det, også etter at jeg åper de etterpå. Men de virker som om etter 10-20 minutter er de tilbake til standard setting. Kan ikke huske å ha opplevd dette tidligere, har bare lagt merke til dette de siste 1-2 ukene.

Håper folk skjønner hva jeg mener.

Jeg har selvfølgelig merket av i boksen som sier noe sånt som Husk hver mappes instilling (har engelsk versjon av xp).

Dette er frustrerende.

Kan være at dette oppstod etter at jeg installerte Malwarebyte's Anti-malware, men er ikke sikker.

Problemet gjelder Mine Dokumenter, Mine Bilder og Mine Videoer mappene.

Win XP Pro SP3 Engelsk

Noen som har vært borti lignende problem?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner hva du mener, men det litt det som er greia her.

Jeg har huket av for ordne automatisk, hvis ikke vil jo bildene ligge nøyaktig der man limte de inn og da ser det ikke ryddig ut :-/

Jeg huker av også for Modifisert slik at de nyere bildene legger seg på bunn kronologisk. Det som er rart er at dette funker kun i noen minutter. Det gjelder for Mine Dokumenter mappa og.

De resetter seg etter kanskje en time. Intill da fungerer det som det skal.

Er også mulig de resetter seg etter at jeg har åpnet andre mapper ved navigering(utforsker), eller kanskje når jeg bruker IE, men er usikker på dette.

Skal gjøre litt prøving og feiling ang det her.

Irriterende bug.

Lenke til kommentar

hei igjen.

Mappealternativer skal være satt riktig slik at de blir 'husket' når man gjør forandringer.

Ja, er enig dette er rart. Kan være en registerinstilling som jeg har gjort, eller muligens fjernet, men kan ikke fatte hva det kan være. Blir jo litt som å gjette i lotto, men vet sannelig ikke hva det kommer av.

Hadde det vært at jeg ikke fikk lagret oppsettet ville jeg skjønt det, men at de resettes etter en stund er mildt sagt underlig.

Skal resette alle mapper og undermapper, og så gjøre forandringene jeg vil ha. Se om det forblir lagret.

Rart dette kun gjelder for Mine Dokumenter og ikke andre mapper, men det er vel en grunn til det, skulle bare visst hva.

Takk for tilbakemelding, vil poste her så snart/om jeg finner en løsning på det.

Endret av THx1138
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...