Xanman Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Jeg bestilte nettopp boken "The Hellbound Heart", som er skrevet av Clive Barker. Jeg elsker Hellraiser-filmen noe helt sinnsykt, så jeg gleder meg virkelig til å få opplevd den i bok-format. Noen som har lest den? Edit: Jeg bestilte den forresten på amazon.co.uk for £5,99+frakt. Endret 12. januar 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
564215 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Skal lese den nå i et skoleprosjekt. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kjekk liten roman, leste den for en del år siden. Ikke nevneverdig dyp, men en grei leseopplevelse er den. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen flere som har lest den? Synes dere det var en spennende bok? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har hatt den i bokhyllen ganske lenge og begynte å lese på den. Har lest ca 1/3 så langt, og den er bra skrevet, har en bra historie og så videre. Men vært obs på at den er ganske forskjellig fra filmen. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har hatt den i bokhyllen ganske lenge og begynte å lese på den. Har lest ca 1/3 så langt, og den er bra skrevet, har en bra historie og så videre. Men vært obs på at den er ganske forskjellig fra filmen. Forskjellig på hvilken måte da? Handlingen? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Tja, i filmen blir Frank dratt ned til helvete når han åpner boksen, men i boken prøver cenobitene å advare ham. Pinhead er mer eller mindre hovedpersonen i filmen, men i boken er hun bare en av mange, og så videre. For den saks skyld er jeg ikke sikker på om Kirsty er datteren eller ekskona til han fyren i boken. Endret 3. april 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
564215 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Tja, i filmen blir Frank dratt ned til helvete når han åpner boksen, men i boken prøver cenobitene å advare ham. Pinhead er mer eller mindre hovedpersonen i filmen, men i boken er hun bare en av mange, og så videre. For den saks skyld er jeg ikke sikker på om Kirsty er datteren eller ekskona til han fyren i boken. Er PINHEAD en hun? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Så vidt jeg har fått med meg, ja. Har bare lest ca 1/3 av boken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå