julepynt Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Spm. i topic. Grunnen til at jeg spør om dette, er at jeg har en _meget_ uheldig flatkabel midt foran en vifte... Takker for svar Mvh Julepynt Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Du kobler den konverteren direkte på hardisken, og så kobler du S-ATA ledningen på den igjen. Konverteren får strøm fra samme ledning som hardsiken, det følger med en slik "forgrener"(finnes sikkert et bedre navn på dette) med konverteren. Så kobler du S-ata ledningen på hovedkortet. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 takk *slå av pc'en og teste* Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 hvordan får jeg pc'en til å oppdage HDD'en da? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Du må aktivere at den søker etter hardisker i BIOS. Det gjør den som standard. Alt dette står forresten i manualen, om du ikke har den kan du laste den ned fra ABIT sin side. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 jeg har sett i den, men jeg finner ingenting.... Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 trur du må instalere sata driverene som fulgte med på disket og cd. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 hjelper vel ikke det når det vil ligge på den ENESTE harddisken som jeg prøver å få s-ataifisert Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 er jo som raid, ligger på en liten brikke elns. men du kan jo kjøpe runde atakabler ellers les manualen er det enklkeste Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 hvis du hadde lest litt i posten hadde du fått med deg at det har jeg gjort, uten å finne en dritt om serillel. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har desverre ikke tid til å få lest gjennom kapittelet så du kan få en oppsumering, men slå opp på kapittel 5 i manualen så står det om S-ATA. Forhåpentligvis står det der hva du trenger. Hvordan du innstalerer driverene står på kapittel D-1. Lykke till. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 i manualen til AT7-MAX2 står det bare om Raid i P-ATA Jeg gir opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå